Propaganda

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Her er et lille uddrag om hvorfor svenskerne ikke skal vinde i år:

1. fordi vi tævede dem sidste år med lidt hjælp fra nordmændene (vi har jo ingen speed og derfor begrænsede erfaringer med dette) så har de i år besluttet at der skal kæmpes land imod land
2. speedserveren er i år sat til 4 timer, hvilket sjovt nok passer med svenskernes træningsskemaer (de sidste mange speed har været på 4-6 timer)
3. Ytringsfriheden i Sverige bliver undertrykt på det groveste
4. Vi blev taberdømt i fodbold pga svensker på banen :D
5. flere gode grunde vil blive tilføjet og forslag modtages med kys hånd :cool:

Vi skal derfor have samlet et dreamteam der til trods for manglende erfaring med svenskerindstillinger kan give dem en ordentlig drag prygl for at favorisere egne farver. Det skal straffes hårdt og brutalt på den store TW slagmark. Derfor ønskes der villige folk til at nominere vore gode spillere og villige gode spillere til at kæmpe kampen. Derfor mangler DU en at nominere så send en pm til mig. Mangler DU en nominering så skriv til mig og alt vil blive fikset for at forhindre dem i at få noget ud af deres selv favorisering!

Til sidst er der kun et at sige:

DENNE TRÅD SKAL SPAMMES MED PROPAGANDA!

Og det kan kun gå for langsomt
 
Senest redigeret:

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Propaganda og spam burde ikke stå i samme sætning :rolleyes: Men bortset fra det går der rygter om at en af de hærdede snydere fra gode gamle Skolehaven konto efter en hulens masse overtalelse har valgt at stille op og han er helt med på at Svenskerne skal ned med nakken :D
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg er lidt forvirret :confused:
Er der NOGEN SINDE en grund til at svenskerne SKAL vinde?? :eek:

De er gule og de er blå..fordi de har mødt danskere før :p
Og til december skal de havde endnu mere kulør på livet :D

GO GO DANMARK!!

Dannebrog_393292y.jpg
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Cookie? var du med sidste gang ? Mener ikke der var en spiller med det nock med til at vinde sidste år.

At sige vi vandt med hjælp fra nordmændene er nok lige at overdrive en hel del.... Danskerene kæmpede bravt som en enhed, derfor vandt vi. Og så lige det faktum, at vi ikke havde behov for at sove ligeså meget som norge og sverige.... :D

Men det der bragte sejeren i hus var 100% samarbejde. Så til jer der skal med denne gang. Få gang i en skypechat og lær hinanden at kende. Og husk, at selvom I er fjender på den danske verden, så er det kun muligt at vinde ved at samarbejde 100%. Så primadonnanykker eller fjendskab må sættes i bero mens kampene står på :D

Vi andre skal nok heppe på holdet ;)
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nej jeg var ikke med sidste år men rygtet var da jeg lyttede lidt at nordmændene hellere så os vinde end de blå/gule :p Men at de havde et større søvnbehov end danskerne :( det forklarer jo en del om de korte kampe :eek: Nu er der jo en chance for at de kan holde sig vågne til at se hvad der skete :D

Tro mig skypechatten er allerede sat i gang. Vi mangler bare de 20 medlemmer og lidt speedtræning og så skal svensken ha da da :D

Primadonnanykker :confused: har vi nogen med det i .dk?
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Men det der bragte sejeren i hus var 100% samarbejde. Så til jer der skal med denne gang. Få gang i en skypechat og lær hinanden at kende. Og husk, at selvom I er fjender på den danske verden, så er det kun muligt at vinde ved at samarbejde 100%. Så primadonnanykker eller fjendskab må sættes i bero mens kampene står på

Primadonnanykker :confused: har vi nogen med det i .dk?

vil også sige at jeg har spillet med flere som jeg var fjender med på de danske servers, men har da haft fint samarbejde med dem på speeds:)
så der skal ikke spekukeres i om der opstår sådanne problemmer for det gør der bare ikke når man er blandt de bedste:D
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
vil også sige at jeg har spillet med flere som jeg var fjender med på de danske servers, men har da haft fint samarbejde med dem på speeds:)
så der skal ikke spekukeres i om der opstår sådanne problemmer for det gør der bare ikke når man er blandt de bedste:D

Håber klart du har ret :D Så god vind til jer alle...
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=22107

Her er svenskernes træningsskema. Totalt usportsligt så forsøger de at holde det hemmeligt. Jeg håber at hele teamet vil bruge dette til at jorde svenskerne tilbage til stenalderen så de ved at de ALDRIG får en chance :D

Det må være endnu en grund til at de skal have tæsk Cookie? :cool:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg mener stadig at de der patetiske udlændinge skal formenes adgang til de danske forummer :D Det er jo en dansk propaganda tråd og ikke svensk spionring :p
 

Scandi Wars 2010

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Lite roligt att ni sitter här och skriver om oss, jag anser att vi är bäst.
Vi har bl.a Mackan, Unstop m.fl
Vad jag vet har ni Care Bears (en av de få jag anser varit bra i "utlandet"). Och norskarna har ingen alls ;).

Jag är medveten om att ni vann förra året men låt oss inte blicka bakåt. Det här blir svenskarnas år

Hoppas nu man fick skriva på svenska.
TACKHEJ

/Haroo
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg fik låst en tråd på det svenske forum for at skrive på dansk, så... :p Hvis reglerne skal være lige :D
 

Wikkid XI

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Lite roligt att ni sitter här och skriver om oss, jag anser att vi är bäst.
Vi har bl.a Mackan, Unstop m.fl
Vad jag vet har ni Care Bears (en av de få jag anser varit bra i "utlandet"). Och norskarna har ingen alls ;).

Jag är medveten om att ni vann förra året men låt oss inte blicka bakåt. Det här blir svenskarnas år

Hoppas nu man fick skriva på svenska.
TACKHEJ

/Haroo

Nemen tjenare haroo :D :D

/Sweden FTW
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Alla säger ju att danskarna e tuffare, det såg vi ju på fotbolls-kval när den rode og vite supportern slog ner domaren ;)
Därför bör ni tåla svenska <3

Han var så vidt jeg ved bosat i sverige og der bliver han hvis han ikke vil have sine blå/gule national farver permanentet :D Uretfærdigt at vi blev taberdømt for at en svensker løb på banen :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
I dagens 13-17 runde har det danske team lige hevet en klar sejr hjem selvom vi gjorde alle sure på os :D
They got pwned :cool: Også selvom vi kun var 5 ;)
 
Top