Propaganda

error?

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Her for et par dage siden blev vi angrebet af en lille spiller som synes vi skulle have tæv. Han kunne ikke klare sig, så han fik flere spillere og stammer til at gå på os :eek:.
Vi valgte derfor lige at cleane ham og adle ham:cool:.

Nogen kalder det hverdag, andre kalder det brians fail :laugh:


/error?
-U-
 

error?

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Det er godt Flyverskjul.
Vi har ikke glemt dig :laugh: - har du ikke noget at tilføje, så bedes du holde dig fra at kommentere :huh:.
 

undefeated

Nybegynder
Reaktionsscore
0
...

Lyder spændende....................NOT :rolleyes:

Hm... sjovt nok er det kun folk som intet liv har der skriver sådan ;)

Her for et par dage siden blev vi angrebet af en lille spiller som synes vi skulle have tæv. Han kunne ikke klare sig, så han fik flere spillere og stammer til at gå på os :eek:.
Vi valgte derfor lige at cleane ham og adle ham:cool:.

Nogen kalder det hverdag, andre kalder det brians fail :laugh:


/error?
-U-

Ps. vi tramper ikke på en som ligger ned!! vi spytter kun :)
 
Senest redigeret af en moderator:

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er godt Flyverskjul.
Vi har ikke glemt dig :laugh: - har du ikke noget at tilføje, så bedes du holde dig fra at kommentere :huh:.

Dog ikke, det var godt... kunne jo være vi stødte på hinanden på denne verden :wave:

Syns bare ikke det lød særlig spændende, det er jo næsten hverdag på Tw... at man henter hjælp så der ligestilling, både på den ene og anden side.

Var det sejt at I kunne nakke ham, og han ikke selv kunne omvendt... det synes jeg dog ik, men fair nok :p


Hm... sjovt nok er det kun folk som intet liv har der skriver sådan ;)

Ej hvor vidste du det fra, har ellers prøvet at skjule det såå meget, ved at spille Tw, ligesom dig... :rolleyes:
 

undefeated

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ej hvor vidste du det fra, har ellers prøvet at skjule det såå meget, ved at spille Tw, ligesom dig... :rolleyes:


Spiller da ikke tw?? behøves man da ikke for at vinde?
 
Senest redigeret:

Vaahtopallot

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jiiiiiiiiiiiiiiiiish da

Spiller og spiller, at kontoen eksistere på verdenen og ved rent uheld får byer når der smides adler ud er vel ikke det samme som at spille :eek:
Som en der er i stamme med "un"defeated så kan jeg sige at der med 100% sikkerhed ikke er nogen der spiller på den konto :huh:
 
Senest redigeret af en moderator:

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Spiller og spiller, at kontoen eksistere på verdenen og ved rent uheld får byer når der smides adler ud er vel ikke det samme som at spille :eek:
Som en der er i stamme med "un"defeated så kan jeg sige at der med 100% sikkerhed ikke er nogen der spiller på den konto :huh:

Noget af det sjoveste jeg har hørt længe :rolleyes:
 
Top