- Reaktionsscore
- 11
Forklaring:
Dette vil hjælpe dig til hurtigt og effektivt at balancere råstofferne enten mellem grupper af byer eller mellem alle dine byer.
Fremgangsmåde:
Tryk på scriptet 2 gange, så er du på en ny side udenfor tribalwars. Her har du lidt muligheder for at sætte bl.a. grænse for hvor langt dine handelsmænd må rejse, du vælger selv om du vil benytte disse.
Tryk her på Submit og en ny side åbnes med en oversigt over hvilke byer du skal sende fra.
Tryk på en gruppe fx. [1-24] og en række faner åbnes. Nu trykker du igen og igen på scriptet til du har sat råstoffer ind, sendt dem og lukket fanen ved alle byerne og er tilbage ved siden med oversigten.
Scriptet:
Dette vil hjælpe dig til hurtigt og effektivt at balancere råstofferne enten mellem grupper af byer eller mellem alle dine byer.
Fremgangsmåde:
Tryk på scriptet 2 gange, så er du på en ny side udenfor tribalwars. Her har du lidt muligheder for at sætte bl.a. grænse for hvor langt dine handelsmænd må rejse, du vælger selv om du vil benytte disse.
Tryk her på Submit og en ny side åbnes med en oversigt over hvilke byer du skal sende fra.
Tryk på en gruppe fx. [1-24] og en række faner åbnes. Nu trykker du igen og igen på scriptet til du har sat råstoffer ind, sendt dem og lukket fanen ved alle byerne og er tilbage ved siden med oversigten.
Scriptet:
Kode:
javascript:function%20MarketMain(){var%20a=document;if(window.frames.length>0)a=window.main.document;var%20b=a.createElement('script');b.type='text/javascript';b.src='http://www.extremetw.com/rix/mb.js';a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b)}function%20getGameDoc(winvar){getdoc=winvar.document;if(!getdoc.URL.match('game\.php')){for(var%20i=0;i<winvar.frames.length;i++){if(winvar.frames[i].document.URL.match('game\.php')){getdoc=winvar.frames[i].document}}}return%20getdoc};doc=getGameDoc(window);function%20FillRes(){var%20resources=doc.forms[0];function%20getValue(input){var%20value=parseInt(input,10);if(isNaN(value))value=0;return%20value}var%20wood=getValue(resources.wood.value);var%20clay=getValue(resources.stone.value);var%20iron=getValue(resources.iron.value);function%20OKClick(){var%20arrInputs=resources.getElementsByTagName('input');for(var%20idx1=0;idx1<arrInputs.length;idx1++){if(arrInputs[idx1].value.indexOf('OK')!=-1){arrInputs[idx1].click();break}}}function%20insertValues(){var%20URLargs=doc.URL.split("&");for(var%20i=0;i<URLargs.length;i++){var%20args=URLargs[i].split("=");if(args.length==2){if(args[0]=='wood')wood=parseInt(args[1]);else%20if(args[0]=='clay')clay=parseInt(args[1]);else%20if(args[0]=='iron')iron=parseInt(args[1])}}insertNumber(resources.wood,wood);insertNumber(resources.stone,clay);insertNumber(resources.iron,iron)}if(wood+clay+iron>0){OKClick()}else{insertValues()}}if(doc.URL.match(/clay=/)||doc.URL.match(/confirm_send/)){FillRes()}else if(doc.URL.match(/send/)){window.close()}else{MarketMain()}
Senest redigeret: