Besvaret Rapporter efter angreb

stonefox

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg har sendt en stor flok krigere ud på et angreb, og kan nu sepå forsiden at de desværre alle er gået tabt, men jeg kan ikke finde den rapport som fortæller hvad der er foregået.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ikke meget info du giver, men såfremt du ikke har slettet rapporten så skal du trykke på fanen rapporter øverst nr 2 fra venstre. i den fane der nu kommer frem har du en masse valgmuligheder i venstre side (i hvert fald i plus) sæt den på alle og så skal den være der et sted.

nu går jeg ud fra 2 ting.

1. du spiller ikke dual og har derfor ikke fået flyttet den over i en anden mappe end "ny rapport"
2. du har logget ind for nylig og rapporten er ikke blevet autoslettet. det sker efter en tids/antals faktor jeg ikke er helt inde i.

endvidere så kan du hvis du har plus (mener ikke det virker uden) bare gå ud på kortet og klikke på byen. derved kan du se alle de rapporter du har på den by lige med det samme.
 

DeletedUser

Guest
Som Skolehaven skriver, klikker du først på rapporter

2011-06-07_1050.png


Du står nu i den tap der hedder "Ny rapport". Siden skulle gerne se ud som følger:

2011-06-07_1052.png


Er der der en rapport, der står (ny) ud for, så prøv at klikke på den og se, om det ikke er der, hvor dine tropper er døde :)
 
Top