Rate en spiller

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
L33T

Nu er du lige startet op, så lidt svært at give en særligt god rating for dig på V7, men ud fra der du er nu har jeg vurderet i samme hårdhedsgrad som den du lavede :p

Point: 57 og rang 1390 kan ikke give andet end 1/10, i det mindste har du da bygget noget.
MB: 0 hvilket kun kan give 0/10.
Område: Lidt for langt til nærmeste barbar du kan farme i starten, lidt for mange små nyopstartede lige som dig selv omkring dig..men de lidt større der ligger i nærheden se på ingen måde faretruende ud og har du bare lidt skills kan du måske få noget ud af området 3/10.
Rygte: Jeg har hørt om dig, men dog intet specielt imponerende og ingen der roser dine evner i spillet. Dine indlæg på forum efterlader heller ikke et større indtryk. 2/10.
Stamme: Ingen. 0/10.

I alt 6/50
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Wanna Play?

Point: Oka point og med garenti flere på vej, men pt. må den hedde 7/10
MB: Et kig på MBA og man kan ikke argumentere mod et 10/10
Område: Godt område, dog lige lidt tæt på div. stamme naboer som spærer dig lidt, fra fremtidig storhed i den ene retning, derfor 9/10
Rygte: Udfra dit IG navn, ville jeg sige 1 eller lignende, men nu da jeg ved bedre så er svaret nok 9/10
Stamme: Den eneste rigtige. 10/10.

I alt 45/50
 
Senest redigeret:

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dekani

Point: Du ligger meget godt med (top 20 endda).. Muligvis klar til adling.. Så det må være 9/10, for adlingen burde være faldet..

MB.. Du hygger dig lidt frem og tilbage, dog mest defensivt.. Så der vil jeg give 7/10

Område, du ligger meget godt med en del store spillere. De kan dog ikke være den store trussel, så der er masser af adlings muligheder.. Så det må være 10/10

Rygte: Du er da meget berygtet, for du plejer altid at rode dig ud i noget så du bliver nakket :).. Så 8/10 der..

Stamme, det er en por stamme lige som TRLM.. De kommer langt også, så der vil jeg give 10/10

44/50

Dual med pythonas..
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Miss/Pyt

Well....

Points: 6/10 top 250 siger en del, men nu er vi stadig i starten.

MB: 5/10 1,5k siger ikke det store derfor den lave score, men nu har din dual tidligere været en del aktiv med MBA i andre verdener

Område: 6/10 Der nogle gode adlingsmål hvis i når adlerne før dem.

Rygte: 3/10 Pga. din dual scorer du lidt ekstra points, men ikke det store da næsten alle ønsker dig bannet herinde fra med nogle andre :p

Stamme: 9/10 Hører at der er tuderi over lidt krig fra mindst 1 spiller om nogle naboer.

29/50

Husk Hyggen :p
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
L33T

Nu er du lige startet op, så lidt svært at give en særligt god rating for dig på V7, men ud fra der du er nu har jeg vurderet i samme hårdhedsgrad som den du lavede :p

Point: 57 og rang 1390 kan ikke give andet end 1/10, i det mindste har du da bygget noget.
MB: 0 hvilket kun kan give 0/10.
Område: Lidt for langt til nærmeste barbar du kan farme i starten, lidt for mange små nyopstartede lige som dig selv omkring dig..men de lidt større der ligger i nærheden se på ingen måde faretruende ud og har du bare lidt skills kan du måske få noget ud af området 3/10.
Rygte: Jeg har hørt om dig, men dog intet specielt imponerende og ingen der roser dine evner i spillet. Dine indlæg på forum efterlader heller ikke et større indtryk. 2/10.
Stamme: Ingen. 0/10.

I alt 6/50

Taaaaak til DIG for ikke at få mig til at fremstå som den eneste der er nærrig med de point :p

Udover det har jeg et par spørgsmål... stammen, for at få 10 skal det jo være den bedste, det kan langt fra afgøres, ligeledes med Point og MB medmindre man er nummer 1???
Syntes der bliver givet en del point, lidt for let endda - 10 for rygte burde være til de ypperste spillere, detefter er der område, at få 10 der indebære jo en good balance mellem barbs og targets, men ved folk om man har gode farms? det er jo bedre end 5 barbs :cool: just saying.
 

Gasser1995

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Point: 7/10 Pointene er ikke de bedste :) Men har du fokuseret nok på tropper går det nok.

MB: 10/10 Rank 17 MBT ingen dårlige ting at sige om den

Position: 4/10 Du ligger ved siden af 3 stamme medlemmer. Du ligge omringet, ikke den bedste position man kan få :)

Rygte: 7/10 Har egentligt ikke set særligt meget til dig, men kan se du har spillet blandt flere store spillere og stadig gør det. Har dog stadig ikke se dig lave noget virkeligt stort så kun 7.

Stamme: 9/10 Stammen er ikke svag den er forholdsvis stærk, men for mig virker det som om at der er nogle der ikke fokuserer særligt meget på verden så kun 9

Gasser1995
 

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Point: Gasser har rundet de 3000, meget fint. 9/10
MB: En ok MBA, passer fint med dine points. 7/10
Position: Et par dygtige spillere rundt om, 7/10
Rygte: Kender dig ikke, så kan der ikke vurdere det, derfor 4/10
Stamme: Kender heller ikke så meget til din tribe, men et par navne kan jeg da kende, 7/10
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
ville ønske jeg fattede det helt, men i må da gerne prøve mig :p
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Uncle Hardon

Point: 5. Ligger rundt 200. plass.
MB: 10. Både angrebet og blevet angrebet. Må jo blive en 10, men kunne vært 0. Hvad hjelper det at have MB hvis man ikke har tropper?:p
Position: 8. Et meget godt område at vokse i, men der er også trusler der som kan tage ham ud.
Rygte: 5. Jeg har aldri hørt hans nick på denne verdenen, men kender lidt til ham fra andre verdner.
Stamme: 8. En stamme med mange gode medlemmer, men den ligger jo ikke på top endnu.

36/50:)

Kjenes
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Kjenes...

Point: 9. Du havde fået 10 hvis du lå nr. 1 selvf :)

MB: 3, du ligger for lavt i forhold til dine point på mba, og har heller ikke noget specielt på mbf, så din mbt ligger for langt nede... Du er nok kommet lidt nemt til dine point kunne jeg forestille mig, men det skal der også være plads til :)

Position: 9. Der er mange gode spillerbyer at tage/farme, og god mulighed for at vokse :)

Rygte: 5. Har ikke noget kendskab til dig, og kan se at der hvor du har spillet mest seriøs med dette nick, var på v3, hvor jeg aldrig har spillet... Så derfor får du 5 for hverken eller :)

Stamme 7: En top stamme af point, den ligger også godt i svinget med mba'en... Kender ikke medlemmerne, har kun hørt om 1 af navnene før, men kan ikke huske hvem hvad og hvor... Skal nok blive spændende at se hvor I lander henne :)

34/50

Killermachine :p
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Killermachine

Point: Det er jo fint nok hvis du bare har en masse adler eller tropper så 5/10 der.
MB: Ja du er inden for rang 20 du dræber og defneder omtent lige meget kun nogle k's forskel så 9/10 der
5/10 du kan få alt for mange fjender deriblandt en spiller som butz. Men du ahr også nogle venner
Rygte: Ligger du vel på en 8 næsten 9 :)
Da du kan mange ting.
Stamme: Stammen's MB er god og det er nogle gode spillere så den får 8/10

Alt i alt=35/50


Kayatos
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
L33T / Kayatos

Point: 6, lige under top 100.

MB: 7, MBT rang lige omkring point, fhv. høj MBA, meget lav MBF

Placering: 7, nogen naboer der er lidt for store ifht dig, men hvis du får det udnyttet rigtigt ligger du perfekt.

Rygte: 6, Kayatos (Din dual?) er ofte en del af ledelse i en større stamme - mange wings. V3 - 6 1/2 V5 So6 - og det samme denne gang, WP. L33T, du er ikke den der har det farligste rygte, men dine kommentarer på offentligt forum bevidner at du ofte er online :)

Stamme: 4 Hovedstammen ser ok ud, men wingene - drop dem!

/Krille
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Kjenes...
MB: 3, du ligger for lavt i forhold til dine point på mba, og har heller ikke noget specielt på mbf, så din mbt ligger for langt nede... Du er nok kommet lidt nemt til dine point kunne jeg forestille mig, men det skal der også være plads til :)

Dansker har en tendens til at lage store byer med få tropper, og ja det stemmer at jeg kom for nemt til det :p
5k by med:
250 0 1000 150 20 200 0 0 10 5 1 0 0
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Kronborg aka Krille

Point: 7. Ligger på 34.plass.
MB: 5. Ikke imponerende, men godt nok:)
Position: 8. Virker som dere har god kontroll på område, og også flere gode byer at adle:)
Rygte: 5. Kender lidt til dere fra andre verdner;)
Stamme: 5. Ligger i et hardt kontinent, så jeg tror ikke stammen vil overleve.
30/50

Kjenes
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Kjenes

Point - Rang 33 og godt 10k point, langt fra dårligt men ikke indenfor top 20 så derfor 7/10
MB - Rang 334 ikke synderligt imponerende, ser ud som om du fik dig en god billig by der :p så derfor 3/10
Position - Ikke det bedste sted, du ligger godt omringet af DK-G, men du har en ok stamme i ryggen og DK-G er langt fra kendt for at værre farlige, så kan blive til din fordel med udvidelsmuligheder hvis du gør det rigtige 7/10
Rygte - Du har et udemærket rygte, intet ilde eller noget i den retning, så 6/10
Stamme - En god stærk stamme på førstepladsen og med div. kendte spillere, intet andet og sige der 10/10

33/50
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Dekani

Point: I top-20, gennemsnittet kunne være bedre men acceptabelt :p - 8/10
MB: 40.880 (16.) uuuuuuuh..og lige så god i off som def :eek: - 9/10
Position Ikke for langt til en god stammeven og stadig nok fine adlingsmuligheder i nærheden..not to bad - 9/10
Rygte Nogle hader ham, nogle elsker ham..ALLE kender ham :laugh: - 10/10
Stamme OMG den heldige fyr, sikke en fantastisk stamme og hører de har de bedste ledere der kan støves op :rolleyes: - 10/10

46/50

Wanna Play? hvis du er i tvivl :cool:

(og ignorere med vilje det meningsløse indlæg af miss) :sleep:
 

Wildere

I træning
Reaktionsscore
0
Wanna Play?

Point: 4,3k bolcher... Du burde da vist snart komme hjemmefra og se om naboerne ikke har noget slik at dele? 5/10
MB: 65.753 og hovedparten fra angreb. Sikker på at det skyldes alle de backtimes fu har fået fyrret af. Bestemt godkendt! 9/10
Position: Bonbon land ligger jo mod øst, og der er ingen grænser for mængden af forlystelser der er værd at prøve 9/10
Rygte: Som Wanna Play, kan man vel sige at dine naboer efterhånden kender dig rigmelig godt. Men resten af verdenen mangler måske stadig at lære dig at kende 6/10
Stamme: 11/10 mindre kan simpelthen ikke gøre det

40/50... Slette ikke dårligt af en "husmor" at være?


And I R, ze Wildere
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top