Retfærdig verden

Batmule

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej alle

Hvad siger I til at vi prøver at lave en verden, hvor der er komplet lige fod for alle.. Om ikke så næsten da.

For tro mig vi er rigtig mange der er træt af at bliver "snydt" og "efterladt" !!!!

De store spiller, i en pågældende verden har fundet ud af at de har KÆMPE fordele ved at finde sammen, efter en given tid i deres respektive stammer.. Og i sig vel en smart ide for dem..

Så kan I sige nok så meget at alle har de samme muligheder, nej vi har ej, for der er mange der ikke har råd til at købe tusindvis af point, og har mulighed for at bruge dualplayer, (går stærkt ud fra alle ved hvad dvs)

Så hvis vi ku blive enige om at gøre dette ville alle os alm spiller en ligeså stor chance for at gøre os gældene i spillet og dermed gøre spillet mere retfærdigt.

Mine forslag er som følgende....

1. fjerner premium børsen
2. Udelukker stammeskift mulighed.
3. Og at ingen kan støtte nogen som helst udenfor deres stammer, eller single spiller.
4. evt lave så der er plads til 15 medlemmer..
5.. At der ikke kan oprettes stammer, efter en given tid..
6. på en eller anden måde få indført, at der kun kan være lokket på en konto i x antal timer pr døgn, så vi kan få lidt af dual player problemet lidt på afveje.

Se så ku spillet blive sjovt at spille igen..

ps, jo større opbakning til dette, desto større chance er der for at vi ku få sådan en verden..

kom frisk og hjælp alle til en retfærdig spilleside..

BatMule
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
det du søger er en classic verden... du får aldrig fjernet pp funktioner fra normale verdener, det problem skal du til Inno's hovedkvarter med.
Jeg personligt spiller mere eller mindre altid alene - finder det ikke interessant at have andre til at være på kontoen og lave beslutninger.

ellers - 15 mand pr. stamme - fint med mig, problemet er bare altid den at der dårlig nok er nogen på de danske servere mere. dvs. man nok finder en eller 2 stammer med hovedparten af den såkaldte "Elite gruppe" af spillere med sig - igen ikke specielt sjovt for pleben - dette kunne så løses ved at mixe stammer fra start, hvilket igen er en Classic feature...
pt. kører v34 med ingen support ud fra stammer så det kan man sagtens få, og stammeskift udelukket kan nok også muliggøres.

Det jo ikke fordi der ikke har været forslag før i tiden om hvordan "DK TW skal reddes". DK serverne har sgu været døende i mere end et år nu xD der vil selvf. altid være nogle få der fortsætter pga. venskaber og fjendtligheder. Men jeg har oplevet at hovedparten danner sig en større gruppe på tværs af disse og flytter over på en større server, der passer dem bedre.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Man skal jo bare låse kontoen til netværkskortets mac-addresse, dermed kan kontoen på den givne verden kun åbnes fra en og samme computer. (En mac-addresse er et unik nummer på dit netværkskort, ingen andre har samme nummer)

Jeg finder idéen om låste stammer interessant, for det tvinger de gode spillere til at lære fra sig, da de ellers vil miste deres chance for at vinde den verden.
På W20.net var jeg leder af Prime som faktisk endte med at vinde, og vi rekrutterede folk efter aktivitetsniveau mere end deres aktuelle viden. Når først folk kom ind sørgede vi for oplæring, omend det kun var i begyndelsen af stammens levetid. Senere var det komplet ligegyldigt fordi vi var blevet så store. Jeg stod selv for et af oplæringerne. Fordelen er her at folk bliver hængende i systemmet fordi de lige pludselig føler at de har en chance.

Det samme kan man vel også sige om Batmules oplæring på verden 9 tror jeg det var. Uden hjælpen var han jo blevet spist i en fart, men vi holdt ham i live med snipes indtil han havde lært en del af de grundlæggende ting.... og Batmule er her jo endnu ;)

Vær hilset gamle dreng .. godt oplæg Batmule
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Man skal jo bare låse kontoen til netværkskortets mac-addresse, dermed kan kontoen på den givne verden kun åbnes fra en og samme computer. (En mac-addresse er et unik nummer på dit netværkskort, ingen andre har samme nummer)

Det er nemt at spoofe MAC-adresser. :)
 

Snovs

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Eftersom at alle de premium fordele nok aldrig bliver fjernet, hvorfor så ikke bare tilpasse sig til spillet som det spilles nu?
det er det samme som at klage over at 2017 ikke var som 1960. Man er nød til at tilpasse sig den verden vi lever i, og det samme her, dog er det bare et spil.
Jeg har sku heller ikke råd til at købe plus point, men jeg tilpasser mig situationen og udnytter de muligheder jeg har for at være med på lige fod, det vil sige jeg sælger råstoffer på børsen og tjener godt ind på den måde.

for at demonstrere så spiller jeg lige nu på v34, jeg ligger i top 3.. jeg har indenfor de seneste 2-3 uger solgt mig til 15.000 plus point.
og hvis ikke man vil sælge imens man spiller seriøst, så kan man jo altid springe en verden over og så farme premium. Det er sur røv, og jeg ville aldrig selv starte op på en verden bare for det, men altså vi er nød til som sagt at tilpasse os.

Og helt ærligt ik? Man kan sagtens være med uden at skulle bruge kæmpe mængder plus. Hvis man tuder så meget over det så er det bare fordi man er en elendig spiller, også skulle man måske sætte sig ned og øve lidt spil strategi, opstarts strategi, og alle de finurlige tekniske aspekter af spillet.

Jeg har spillet siden v2, og jeg har uden problemer kunne tilpasse mig, hvor svært kan det være.

Og når alt det så er sagt, når innogames så endelig laver verdener uden plus fordele. Så kom da for fanden igang og spil der :p der er satme ikke mange mennesker derinde.
Der ligger jeg på en fin top 3, som jeg ikke føler bliver svær at holde. hvilket måske vidner om at det ikke er de skide plus fordele, men skills og en god opstarts strategi der gør det
 
Senest redigeret:

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg spiller også på V34, og i mit kontinent kan man ikke sælge ress fordi der er en eller anden som stalker markedet.
Given min situation hvor det er relativt usandsynligt at jeg overlever krigen med MONEY, ene og alene fordi jeg kom for sent ind på den verden, så er det ikke så ligetil som du antyder.

Desuden er der problematikken med triple-spiller konti, hvor der sendes +13 - 14000 raids afsted dagligt, via ulovlige scripts, men hey.. vi skal jo bare tilpasse os..

I wonder why people left .dk .....

Hvad angår dit argument om at det kan lade sig gøre at "spoofe" en mac addresse, og at man derfor skal lade stå til, er jo mildest talt nok et af de mest latterlige og absurde argument i mands minde. Det svarer til at man ikke skal have fartbegrænsninger på motorveje, fordi det er så nemt at overskide disse. (Sorry, men der fik du mig sq op i det røde felt) :p
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg sagde ikke, man skulle lade stå til, jeg sagde bare, at det er nemt, at spoofe MAC-adresser.

Hold dig til hvad, der bliver skrevet, istedet for at hidse dig selv op over noget, der ikke står der :D
 

Grønært

Nybegynder
Reaktionsscore
0
tja Snovs i magtede jo ikke Tony Stark kontoen så måske du burde spille for at spille ikke for at prale af din fraværende udholdenhed du i er sgu dasket under bundlinien med jeres spill mvh æ Bæl
 

Snovs

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Nu er det sådan at jeg fik en plads i militæret.
Og jeg ved ikke hvad du syntes er vigtigts?
Men jeg syntes militæret var lidt vigtigere
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg ved, du fik smadder før du startede i mili og at jeg aldrig har set dig lategame ;-)

God tur i mili btw. Håber det bliver godt til dig!
 
Top