Revideret regelsæt til spillet

Tråd i 'Nyheder' startet af SUN., 12. Apr 2018.

Del siden

  1. SUN.

    SUN. Community Manager InnoGames

    Blev medlem:
    1. Sept 2010
    Indlæg:
    1.131
    Antal 'synes om' modtaget:
    10
    Kære spillere!

    Vi har bemærket, og det har I nok også, at reglerne på de forskellige markeder i Tribal Wars på flere punkter har adskilt sig sig fra hinanden, og at dele af regelsættet var blevet forældet. Derfor er det blevet besluttet, at standardisere reglerne, så de er ens på alle markeder og opdateret til hvordan spillet er nu.

    Ændringer er gældende fra og med:
    D. x. april 2018 (Midlertidigt udsat, ny dato oplyses snarest!)

    De medfører relativt få ændringer for .dk/.net, men vi anbefaler dog at alle bruger lidt tid på at læse de opdaterede regler igennem, så der ikke sker misforståelser!

    Hvis I har spørgsmål til reglerne, så står vi klar til at besvare dem, og kommentarer og feedback er meget velkommen. I kan spørge/kommentere i denne tråd eller via ticket.

    De nye regler er følgende:


    §1) Generel information
    1. Læs følgende regler grundigt og følg dem. Det vil bidrage til et retfærdigt og fornøjeligt miljø for alle spillere.
    2. Vær opmærksom på, at disse regler gælder alle aspekter og funktioner i spillet og tilknyttede tjenester.
    3. Reglerne til hver en tid ændres. En ændring vil som minimum blive annonceret på forum og på forsiden til Tribal Wars.
    4. Hvis i tvivl om reglerne, regulativerne og begrænsningerne som nævnes under de følgende punkter, så kontakt support teamet forinden.
    5. Disse regler kan ikke dække alle situationer. Support teamet har tilladelse til, men er ikke påkrævet, at pålægge straf eller endda udelukke konti, i sager ikke dækket af disse regler.
    6. Vær opmærksom på, at sammen med vores regler, så gælder vores vilkår og betingelser også for vores tjenester og skal overholdes.
    7. Support team eller Community Manager stab, vil aldrig bede om dit kodeord.
    §2) Adfærdskodeks
    1. Behandl altid andre medlemmer af dette community med respekt. Interaktionen med hinanden bør være venligt og passende.
    2. Support teamet har tilladelse til at straffe eller udelukke spillere fra spillet og/eller de tilknyttede tjenester, som bryder disse regler. Udelukkelser kan og skal kun appelleres via support systemet.
    3. I tilfælde af alvorlig dårlig adfærd eller misbrug af support systemet, så er det tilladt for support teamet at udelukke den pågældende spillere fra at benytte support systemet.
    4. Du er forpligtet til at følge instruktioner givet af support teamet. Versionens Community Manager er den højeste instans. Hans/hendes beslutning er endelig.
    5. Alt. hvad du skriver, kan blive brugt som bevis mod dig i en appel eller andre sager med support. I tvivlstilfælde, så afgøres fortolkningen af din besked af support teamet.
    6. Det er ikke tilladt, at udgive sig for at være en anden spiller, et medlem af support eller en ansat hos InnoGames.
    7. Det er ikke tilladt at offentliggøre indholdet af kommunikation med support teamet eller andre spillere til tredje parter.
    8. Enhver spiller er forpligtiget til at rapportere information om fejl til support, så snart han/hun har fået kendskab til dem. Sker dette ikke hurtigst muligt, især hvis der er opnået fordele i forbindelse med fejlen, så kan det resultere i straf.
    9. At drage fordel af at en anden spiller bryder reglerne kan også resultere i handlinger mod din konto. Hvis du mener, at du har opnået fordele fordi reglerne er blevet brudt, så kontakt support teamet med det samme.
    10. Det er forbudt at anmode om handlinger eller oplysninger der er direkte eller indirekte relateret til kontoejerskab eller at afpresse, narre eller true spillere for at få disse, såvel som at anstifte til regelbrud på nogen måde.
    11. Det er ikke tilladt at lagre, dele, offentliggøre eller reklamere for nogen form for information, som bryder vores regler i spillet eller nogen tilknyttet platform.
    12. Det er forbudt at benytte eksterne eller ingame midler til at omgå regler, blokeringer eller tekniske begrænsninger implementeret i spillet eller tilknyttede tjenester.
    §3) Kommunikation og sprog
    1. Udtryk, terminologi, medier eller links til indhold, som viser, bifalder eller opfordre til, politisk ekstrem, pornografisk, voldelig, seksuelt eksplicit, kønsdiskriminerende, krænkende, truende eller ulovligt indhold, er forbudt i spillet og enhver tilknyttet platform. Dette inkludere censureret, eller på anden måde ændrede, versioner.
    2. Det er forbudt at benytte genkendelige varemærker og/eller beskyttede navne som en del af din konto, profil, landsby eller stamme.
    3. Det er ikke tilladt at bruge spillet til direkte eller indirekte reklamering for hjemmesider, projekter eller brands, som ikke er direkte tilknyttet til InnoGames eller Tribal Wars.
    4. Kommunikationen mellem spillere og med support skal ske på dansk eller engelsk. Support har lov til at afslutte sager som ikke sker på et forståeligt sprog (f.x. ved brug af automatisk oversættelse).
    5. Spiller- og stammeprofiler skal være på dansk eller engelsk. Korte og velkendte citater/sætninger fra andre sprog er tilladt, hvis en korrekt oversættelse på dansk eller engelsk er med lige inden eller efter det
    §4) Konti
    1. Hver spiller har kun tilladelse til at have én konto på hver verden. Det er tilladt at spille på flere verdener med den samme konto eller at spille Tribal Wars med flere konti, så længe disse ikke er aktive på den samme verden.
    2. Det er forbudt at registrere og/eller bruge en eller flere konti primært til til en anden kontos fordel ("pushing").
    3. Det er ikke tilladt at skaffe eller forsøge at skaffe sig uautoriseret adgang til en anden brugers konto. Selv forsøg på det kan straffes.
    4. Del ikke dine kodeord med andre spillere. Brud på denne regel er spillerens eget ansvar. Support er ikke forpligtiget til at hjælpe is sådanne sager.
    5. Hvis du mister adgang til din konto eller mistænker din konto er blevet kompromitteret, kontakt vores support team indenfor syv dage for at bestride kontoejerskabet. Efter dette tidsrum er det meget usandsynligt at vi vil kunne skaffe dig adgang til din konto igen. Bemærk, regel §4.4 i denne sammenhæng.
    6. Kontrol over en anden konto er kun tilladt via "Kontorepræsentant"-funktionen (sitter) i spillet. Hver spiller er alene ansvarlig for valget af hans/hendes sitter og det formodes at sitteren agere med kontoejerens samtykke. Dette gælder enhver ændring gjort på eller af kontoen, mens kontorepræsentation er aktivt. Ingen skade begået af sitteren kan omgøres eller kompenseres for. Hvis regler bliver brudt af sitteren, så kan det ske, at kontoen der sittes også modtage en straf.
    7. Brugere der spiller fra samme enhed eller netværk (f.x. samme bopæl, skole, arbejdsplads) skal registrere dette i kontoindstillingerne under "Delt forbindelse". Det skal gøres uanset om det sker en gang eller regelmæssigt.
    8. Det er forbudt at benytte midlertidige/engangs ("trash") emails under registreringen. At gøre dette, kan resultere i udelukkelse fra spillet.
    9. Hver spiller er ansvarlig for gyldigheden og sikkerheden på hans/hendes konto og data tilføjet.
    10. Det er ikke tilladt, at skjule din identitet, oprindelse eller nogen anden information relateret til din konto. Brud på denne regel kan lede til straf eller udelukkelse fra spillet.
    11. Kontorepræsentation er en midlertidig måde, hvorpå en anden kan passe din konto, mens du ikke er til rådighed. Konti der sittes i mere end 30 dage ud af 60 dage kan blive begrænset, så det ikke er muligt at angribe, sende support eller råstoffer. Hvis en konto er blevet sittet i mere end 60 dage, så kan kontorepræsentationen blive afsluttet.
    §5) Bots & scripts
    1. Spillet skal spilles med de understøttede browsere på den officielle webversion eller de officielle og opdaterede mobilapps. Enhver handling i spillet skal gøres manuelt eller med de godkendte scripts og værktøjer.
    2. Bots, værktøjer og andre muligheder, som automatisere handlinger eller efterligner og/eller giver adgang til premiumfunktioner er forbudte, med mindre de udtrykkeligt er blevet godkendt.
    3. En detaljeret beskrivelse af skabelsen eller brugen af scripts og værktøjer kan findes her. Disse er en bindende del af disse regler.
    4. En oversigt over hvilke scripts der kan bruges i spillet kan findes her. Brugen af ethvert script, som ikke udtrykkeligt er godkendt her, kan lede til straf eller udelukkelse fra spillet.
    §6) Andet
    1. Det er ikke tilladt, at sælge, købe eller tilbyde konti, dele af konti eller eksterne tjenester for premiumpoint eller andre fordele. Eneste undtagelse er gameplay elementer eller funktioner som er en direkte del af spillet og er designet til at interagere med spillets ingame økonomi.
    2. Overførslen af premiumpoint mellem spillere sker på spillernes eget ansvar. Support er ikke forpligtiget til at hjælpe i disse sager. Vær opmærksom på, at premiumpoint modtaget fra spillere, kan blive fjernet efterfølgende, for eksempel hvis de har tilbagetrukket deres betaling, de er opnået på baggrund af svindel eller ved at bryde reglerne beskrevet her.
     
    Sidst ændret: 6. Maj 2018
  2. SUN.

    SUN. Community Manager InnoGames

    Blev medlem:
    1. Sept 2010
    Indlæg:
    1.131
    Antal 'synes om' modtaget:
    10
    Vi har desværre måtte rykke datoen for hvornår reglerne kommer til at gælde fra. Pt. forventer vi det bliver en uge, men nøjagtig dato vil komme lige så snart vi kender den med sikkerhed.