Runde #1

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
<font face="trajan pro"><font size="3"><b><font color="#000099">Indstillinger</font></b></font></font>

<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighed:</th>
<td>4.0</td></tr><tr><th>Enhedshastighed:</th><td>0,5</td></tr><tr><th>Paladin:</td><td>Ja, med våben</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Kirke:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Adelsmænd system:</th><td>Guldmønter</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Point og tidsbaseret</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Barbarlandsbyer:</th><td>Vokser til 1.500 points</td></tr><tr><th>Tech system:</th><td>Simpelt tech system</td></tr><tr><th>Begynderbeskyttelse:</th><td>3 dage</td></tr><tr><th>Stammemedlemmer:</th><td>10</td></tr><tr><th>Forhold angriber/forsvarer:</th><td>20:1 i 30 dage</td></tr><tr><th>Medaljer:</th><td>Nye og gamle</td></tr><tr><th>Milits:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Konto Manager:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Stammekrig:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Reducering af byggetid:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Diplomati:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Valg af startposition</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Mindre kort</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Stammeskift</th><td>Ikke aktiv*</td></tr><tr><th>Angreb på egen stamme</th><td>Ikke aktiv</td></tr><tr><th>Kun støtte til egen stamme</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Angrebs/Support gap</th><td>100 ms</td></tr><tr><th>Fake Grænse</th><td>Ikke aktiv</td></tr><tr><th><h1>Vinder krav</h1></th><td>Første stamme til 7 mio point og holde dette i 24 timer.</td></tr></table></div>

<font face="trajan pro"><font size="3"><b><font color="#000099">Forklaringer</font></b></font></font>
* - Når der først er valgt en stamme, kan denne ikke forlades igen, før runden er slut.

Vinderen: Den stamme, der først når 15 mio. point samlet og holder dette i 24 timer vinder serveren.
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Wheeee... lyder fedt... skal se om jeg kan finde tiden til at lege med alle de rare mennesker der begynder her :) Glæder mig til at høre hvornår serveren starter :cool:
 

Vaahtopallot

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Håber den starter mellem 12:00 - 12:10, for der er min kaffe lige blevet klar og jeg kan lytte til nyhederne mens jeg bygger de første par ting :rolleyes:

Men lyder super sjovt, glæder mig til den åbner den her verden. Classic, lige som min favorit øl, det må være et tegn på jeg skal spille her :p
 

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
vis man er inaktiv bliver man jo slettet efter 14 dage så efter hvad jeg ved er det bare sur røv vis lederen stopper uden og give rettighederne til en anden
 

jammer

Nybegynder
Reaktionsscore
0
leder smutter

når i nu skriver at hvis lederen smutter så er det synd for resten ... vil det sige at vi ikke kan tage nye medlemmer ind eller?
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg vil da gætte på at 10 ud af 10 medlemmer betyder at der ikke er plads til flere :confused: Det du skriver er jo yderst forvirrende... Men ja hvis lederen stopper er det bare ærgeligt :p det betyder i må vente på hans konto slettes inden en anden kan tage hans rettigheder og en anden kan tage hans plads i stammen... Jeg går i hvert fald ud fra at som i alle andre verdener så kan en plads i stammen ikke blive optaget af en spiller der ikke længere eksisterer, men det er jo logisk tanke... så nemt kan det da ikke være :rolleyes:
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Lidt info:


Vinderkravet er sat ned til 7 millioner, da dette er blevet ønsket.
Vi har godkendt dette, da der er for stort et spring mellem stamme 1 og 2. Og det faktum, at det vil tage lang tid at opnå 15 millioner point.


----------------------------------

Præmierne for at vinde classicserveren vil være:
Rang 1: 600 pluspoint
Rang 2: 500 pluspoint
Rang 3: 400 pluspoint

Resten af stamme medlemmerne modtager hver 200 pluspoint


---------------------------------

Med hensyn til midtvejskonkurrencen:

Denne kører stadig indtil serveren lukkes eller indtil kontoen er helt udadlet.
Gevinsterne kan bruges på andre verdener, eller næste runde af Classic Serveren. :)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
7 millioner point skal stadig holdes i 24 timer :)

Det vides ikke helt præcist, hvornår den nye runde starter.
 
Top