Rundskrivelser...

Hinge1980

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hey..
Jeg lavede i dag en rundskrivelse men havde glemt noget i den..
så tænkte jeg at jeg lige ville gå ind i samme rundsrivelse og skrive det til dem jeg havde sendt den til men det var ikke en mulighed så var tvunget til at lave endnu en rundsrivelse...
Tænkte er det ikke muligt at lave den feature således at man kan skrive mere end 1 besked i samme rundskrivelse ???
ved godt det er muligt at skrive når først de har svaret men det hjælper jo ikke meget i det her tilfælde...
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Måske kunne en mulighed for at rette i den post man har sendt løse problemet. Det har jeg oplevet flere gange, at det ville være rart at kunne rette i en post man har sendt, fordi der er fejl i den eller fordi man har glemt noget.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Ja er helt enig med opaw lidt irreterende at man f.eks. kommer til at skrive "Hej mde dgi" og der rigtig skulle have stået "Hej med dig" så skal man til at skrive en post igen det er ret irretererende
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Ja er helt enig med opaw lidt irreterende at man f.eks. kommer til at skrive "Hej mde dgi" og der rigtig skulle have stået "Hej med dig" så skal man til at skrive en post igen det er ret irretererende

Men problemet er jo at du allerede har sendt posten.... Så fejlen er jo videresendt alligevel.

Det jeg forstår af Hinges post er, at hvis han sender en rundskrivelse til hans stamme, men eks har glemt koordinater... Så kan han ikke bare åbne habs post og tilføje dette og rundsende samme skrivelse med tilføjelsen, men må lave en helt ny.

Ret mig endelig hvis jeg har misforstået dig Hinge
 
Top