rygte bøssen XD

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ja jeg har hørt et rygte om at jeg er børnehaven på V6. Nogen der kan bekræfte det?
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg hører, at folk tænker, at spiller skolehaven igen under andet nick, spiller han ikke for at vinde og så gider de ikke lede efter ham :eek:

Jeg synes det er meget mere interessant om Kjenes er tilbage for at spille seriøst på .dk eller det bare er et hygge visit :xmas biggrin:
Nogen der har hørt rygter om det? :)
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
har hørt at de 2 top stammer bare inv spiller til højre og vendstre for at have flest poindt XD

noob's :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Endnu en, jeg har hørt at stammen -R- er lavet af noobs der blev smidt ud af MMD i V5 fordi de ikke levede op til standarden ..hmm.. mon de har lært en masse på en måned, tror det næppe :laugh:
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Endnu en, jeg har hørt at stammen -R- er lavet af noobs der blev smidt ud af MMD i V5 fordi de ikke levede op til standarden ..hmm.. mon de har lært en masse på en måned, tror det næppe :laugh:


hahhahaha :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg hører, at folk tænker, at spiller skolehaven igen under andet nick, spiller han ikke for at vinde og så gider de ikke lede efter ham :eek:

Jeg synes det er meget mere interessant om Kjenes er tilbage for at spille seriøst på .dk eller det bare er et hygge visit :xmas biggrin:
Nogen der har hørt rygter om det? :)

:eek: der har de jo nok ret :p

kjenes? hvem er han? troede kun rygterne handlede om de store ting :D
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
kjenes? hvem er han? troede kun rygterne handlede om de store ting :D

Det er den ydmyghed der gør dig så ekstra elskelig :laugh:

Men er der ikke noget ordentlig sladder endnu? <3
Måske skulle vi i stedet eller også havde en tråd til funny-mails til de gode rygter kommer :p
De sjoveste forsøg på at overtale til at joine, ansøgninger, afslag, tilbud om alliancer og self restart-mails hvis nogle bruger dem denne gang? :xmas biggrin:
Eller er jeg den eneste der savner det lidt på .dk? :eek:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det er den ydmyghed der gør dig så ekstra elskelig :laugh:

Men er der ikke noget ordentlig sladder endnu? <3
Måske skulle vi i stedet eller også havde en tråd til funny-mails til de gode rygter kommer :p
De sjoveste forsøg på at overtale til at joine, ansøgninger, afslag, tilbud om alliancer og self restart-mails hvis nogle bruger dem denne gang? :xmas biggrin:
Eller er jeg den eneste der savner det lidt på .dk? :eek:

:D jeg har da set de første funny mails :D og har da hørt om trusler om krig pga restart mails osv

Men jeg kan da fortælle at spillet allerede indeholder adskillige imposters af mit navn :what:
 

Noobi?

Nybegynder
Reaktionsscore
0
En besked jeg har modtaget :p

*** den 15.12. kl. 18:03
Hej noobi?

Jeg er i fældeskab med .Mo. igang med at stifte en stamme, og jeg har lagt en invitation til dig, hvis du er interesseret.
Jeg ser frem til at høre fra dig, og håber på et godt samarbejde.
Vores stamme navn ligger ikke fast endnu, og vores nuværende er kun et alternativ, en afstemning vil finde sted i stammens forum en af dagene.

Venlig hilsen.

/***

noobi? den 15.12. kl. 18:06
Mi no hablar danese ?

*** den 15.12. kl. 18:08
Hi noobie?

I'm in the closet trap with. Mo. started to form a tribe, and I've put an invitation for you if you're interested.
I look forward to hearing from you and hope for good cooperation.
Our tribal name is not fixed yet, and our present is only one alternative, a vote will take place in the tribe's forum a day.

Best regards.

/***

noobi? den 15.12. kl. 18:18
Mi no hablar ingles - sólo español ?

*** den 15.12. kl. 18:23
Hola noobie?

Estoy al unísono con. Mo. comenzó a formar una tribu, y yo he puesto una invitación para ti, si te interesa.
Espero con interés escuchar de usted y la esperanza de una buena cooperación.
Nuestro nombre tribal no es fija todavía, y nuestro presente es sólo una alternativa, la votación se llevará a cabo en el foro de la tribu al día.

pero no habrá problemas komonikations individuales que sin duda encontrará una solución.

Saludos cordiales.

/***

noobi? den 15.12. kl. 18:30
Se toma para ajustar el casco. Parece que nada de español!

*** den 15.12. kl. 18:39
Para participar en el tronco, que puede lo mejor que pueda traducir las noticias importantes para usted, también ver si se puede correr así?

noobi? den 15.12. kl. 18:45
Nu slutter det satme.

Du kan ikke engelsk, du kan kan bestemt spansk.

Og du kan slet ikke få mig til at joine din lille latterlige stamme.

At bruge google translate til at få flere medlemmer, er for noobs, der ikke fatter spillet.

Jeg har her en startguide, som måske kan hjælpe dig en smule.
http://www.squidoo.com/tribal-wars-training-guide

Jeg følger den selv, og jeg ved at flere top spillere i andre verdener også har fulgt den.

Det er grunden til deres storhed !

God fornøjelse med spillet fremover !

*** den 15.12. kl. 19:28
Magen til useriøst spil skal man lede længe efter, ikke nok med at du spilder både min og din tid, du gør tillige også nar af mig. Jeg kan selvfølgelig ikke spansk og mit engelsk er ikke noget at råbe hurra for, men at jeg vil tilbyde dig en plads i stammen, i den tro at du er fra Spanien var udelukket baseret på at det er svært at få en plads i en god stamme når man hverken taler dansk eller engelsk. og at kalde mig en noob er vist heller ikke så forfærdelig passende da jeg har spillet i 2år, jeg ved udenmærket hvordan man spiller spillet, men jeg nyder sådanneset bare morskaben i det. Og ser hvor det bringer mig hen.

noobi? den 15.12. kl. 19:32
Kender du skolehaven :)?

*** den 15.12. kl. 19:34
Ja fra verden 4.

noobi? den 15.12. kl. 19:34
Jep :D så kender du mig ;)

*** den 15.12. kl. 19:35
Er det dig?

noobi? den 15.12. kl. 19:37
Ja, det er mig.
Du tror vel ikke jeg faker med sådan noget ?

Der er jo en grund til at jeg ikke gider at joine din stamme ;)

*** den 15.12. kl. 19:39
Jo men du har lige faket mig hvad der angår dit sprog, men fint nok at møde dig:) Så kender du sikkert et par af mine bekendte/venner?

noobi? den 15.12. kl. 19:42
Det skal da nok passe, jeg kender en del spillere her efterhånden ;)

*** den 15.12. kl. 19:44
Haha, tja jeg har aldrig været så forfærdelig stor, for har det meste af min tid været def:) men du ved ikke helt præcis hvem jeg er vel?

noobi? den 15.12. kl. 19:46
Nej, ikke lige på stående fod. Det er ikke lige alle spillere jeg husker på første øjekast :)

*** den 15.12. kl. 19:47
nej jeg har godt nok også skiftet navn;) men det er nok helder ikke sikkert du kender mit andet navn for var primært på V1 men der gik jeg under navnet *** :) som sagt ikke sikkert du kender mig ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg har hørt et rygte om at der er en der fik røvermedaljen trin 2 allerede her til morgen :eek: troede slet ikke der var nogen der farmede i dette spil
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg troede at rygtet gik på at der ikke var nogle råstoffer i byerne?
 
Senest redigeret:
Top