rygte bøssen XD

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Faktisk var der afstemning om vi sku starte op i V7 på grund af den dobbelte hastighed og jeg sagde med det samme ja da jeg alligevel hader kirker og anklager skam ikke Doc for noget ku aldrig falde mig ind, troede det var en rygtebørs, hva i har snakket om blir mellem jer ;)

Ikke så svært, var skam verden 5, du startede, du blev boostet, du blev spejdet af Maynify og du stoppede.. i vilkårlig rækkefølge :p

Er dog glad for du tager imod den, glæder mig til det ;)

Ej det må du sørme undskylde, jeg troede det var rygte børsen men er tydeligvis gået forkert denne er kun for bøsser ifølge titlen, så lader dig værre nu og finder området man lukker rygter ud ..igen beklager meget :eek:

nå du flygter igen,så passer rygterne jo ganske fint vedr din person,så snart der er kommet ild på bålet smutter du med vandede undskyldninger og beskyldninger.

og er tråden kun for bøsser er du vel det rigtige sted,flere har udtrykt bekymring om du er lidt af en svans:laugh::laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Flygter skam aldrig fra en god diskution, men du siger det er slemt det jeg gør, så vidt jeg ved er det en rygtebørs men du omtaler området som om det er en faktabørs :p

Men ja da, ska de ha lov til, har faktisk også flere gange fået det afvide når jeg har adlet nogle, men går udfra det bare er jeres stil når i taber, så tager det ikke så tungt :laugh:

Ps. du undgik lige alt andet end bøsse joken, hvem flygter så ??
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Flygter skam aldrig fra en god diskution, men du siger det er slemt det jeg gør, så vidt jeg ved er det en rygtebørs men du omtaler området som om det er en faktabørs :p

Men ja da, ska de ha lov til, har faktisk også flere gange fået det afvide når jeg har adlet nogle, men går udfra det bare er jeres stil når i taber, så tager det ikke så tungt :laugh:

Ps. du undgik lige alt andet end bøsse joken, hvem flygter så ??

så vidt jeg husker nåede jeg op i den nette sum af ca 2000 point så ligefrem at kalde det at have spillet på en server er vel lige i overkanten og vel et begrænset boost i forhold til antal point.
At du påstår jeg er flygtet pga et spejd angreb ,tror hverken du,jeg eller nogen anden på,så det dårlig stil.:)

med hensyn til docW,jo når du påstår det har været aftalen med Q i lang tid og udlægger det som facts,så påstår du at DocW er en løgnhals.:mad:

kig dine egne indlæg igennem ,hvor meget er rygter kontra påstande,du vist ikke selv helt fin i kanten;)

og pga af dit indlæg hvor du kalder mange en bøsse er der kommet rygter om nye fjender til dig personligt på V7,det er stort hvis det passer,tillykke med det.

Tabe en krig:laugh::laugh::laugh:gad vide hvornår du har drømt det for vi har aldrig tabt en krig indtil dato på de danske servers,vi har jo kun mødt prof gamers og elite stammer og de kan slet ikke greje os noobs og middelmådige spillere:laugh::laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ja det var så nærmere 5k men hvem tæller og det så altså sådan ud, for 1 dag efter du blev spejdet af Maynify stoppede du med at vokse i point, men nok bare et tilfælde :rolleyes:

Læs tråden igennem atter engang, selvom du nok heller ikke vil bemærke det der, men hele vejen igennem har jeg sagt "udfra hva jeg ved" "Så vidt jeg har forstået" "rygter lyder" osv. = En rygte børs, læs fakta et andet sted :p

Jamen dog, jamen dog, nye fjender og mig som troede jeg havde tabt grebet :cool:

Var ment i helhed, sagde ikke ordene "Tabt en krig" sagde tabte, det kan værre så simpelt som en enkelt by man taber :)
 

The Eagle

I træning
Reaktionsscore
0
Dbd

Ikke for noget, men hørte nede i byen forleden, at DBD står for Danske Børnehave Drenge... :confused:

Det skal nu nok passe, efter som jeg har haft dem at lege med gennem hele påsken. Blev smidt ene og alene
på en konto " Ad Libitum" før påske, og der har de dyrket ROV DRIFT sammen med en anden alliance, som
ikke selv kan :confused:finde nogen at lege med.... :eek:

Det er det jeg siger,,, hørte det nede i byen, så det skal nok passe.


Til alle Jer små venner derude

Fortsat fornøjelig spil
The Eagle

Var selvf. kun noget jeg hørte :cool:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Rygtet lyder på at Dekani er tilbage i verden 6, da han mente det var for fristende en mulighed for at vise Tobias hvordan man spiller, til han kunne sige nej :p
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Rygtet lyder på at Dekani er tilbage i verden 6, da han mente det var for fristende en mulighed for at vise Tobias hvordan man spiller, til han kunne sige nej :p

ohhhh:D var ikke klar over børnehave børn kunne hidse en prof gamer op:p

men rygtet lyder på at tobias gerne tager imod udfodringen;)
 

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Rygtet lyder på at Dekani er tilbage i verden 6, da han mente det var for fristende en mulighed for at vise Tobias hvordan man spiller, til han kunne sige nej :p


Velkommen tilbage på Oste kontoen Mr. Dekani
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Dekani tilbage på v6, det er da den bedste nyhed man kunne få.. Bringer ens spillelyst op på et maximum.. :D

Smider dig da lige en 100 fakes for god gammelt venskabs skyld ;)

Welcome back Champ!
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Velkommen tilbage Deka :)..

Håber du kommer til at klare dig ;)..

Men hvis du er kommet på oste kontoen, så er du vel alene ?

For det er jo kun pro spillere som er alene :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Self. er jeg alene, du tror da vel ikke jeg benytter mig af dual, det er for snydere der ikke kan klare sig selv (IMO) :huh:
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg har hørt at ham der tobias2008 KUN får gratis byer/byer vi andre har ryddet for ham, ellers græder han i tykfede stråler over de byer han ikke kan tage.. :laugh:
 
Senest redigeret:

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg har hørt at ham der tobias2008 KUN får gratis byer/byer vi andre har ryddet for ham, det er det han udnytter sin magt til i DBD.. :laugh:

:laugh: :laugh:..

Dette rygte er meget interresant :)..

Har hørt at DUC og DBD arbejder sammen..
 

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
factum

Tobias som regnes for leder af DBD er blot en stikirenddreng.


Rygtet går herefter på der findes en fantastisk leder der trækker i trådende.... :D:laugh:
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg har hørt at ham der tobias2008 KUN får gratis byer/byer vi andre har ryddet for ham, ellers græder han i tykfede stråler over de byer han ikke kan tage.. :laugh:

kong gulerod sagde:
factum
Tobias som regnes for leder af DBD er blot en stikirenddreng.


Rygtet går herefter på der findes en fantastisk leder der trækker i trådende....

Kan I to SÅ smutte ind i faktabørsen, det der hører så absolut ikke til i en rygtebørs :eek:
(eller rygte bøsse for den sags skyld)
 
Top