rygte bøssen XD

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Kan I to SÅ smutte ind i faktabørsen, det der hører så absolut ikke til i en rygtebørs :eek:
(eller rygte bøsse for den sags skyld)

:laugh::laugh::laugh:der går rygter om sui,KG,Wanna play aka rip rap og rup har fået klippet hale fjerene så de er ude af balance og støder pander imod hinanden,det forlyder de er ramt af fugle influenza :(
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
:laugh::laugh::laugh:der går rygter om sui,KG,Wanna play aka rip rap og rup har fået klippet hale fjerene så de er ude af balance og støder pander imod hinanden,det forlyder de er ramt af fugle influenza :(

Nu ikke også dig, jo heller ikke et rygte :eek:
Jeg sagde til dem de skulle holde afstand fra ham der tobias2008 ellers kunne de risikere at blive smittet med noget..men neeeej de hørte ikke efter :mad:
Alle ved jo ellers at kyllinger er frygtelige smittebære :p
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Nu ikke også dig, jo heller ikke et rygte :eek:
Jeg sagde til dem de skulle holde afstand fra ham der tobias2008 ellers kunne de risikere at blive smittet med noget..men neeeej de hørte ikke efter :mad:
Alle ved jo ellers at kyllinger er frygtelige smittebære :p

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: jeg overgiver mig
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tøs :p

Havde ellers hørt rygtet om at du var under tøflen :laugh: men vil du virkelig sige det er så alvorligt :D
 

The Eagle

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg har hørt at CareBears kun overlever serverne, fordi han altid joiner fjenden, før eller siden. :eek:
Kan det mon bekræftes. :confused:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Om man joiner en fjende eller flygter til en ven... Det er vel det samme :confused:

Det handler vel begge dele om ikke at blive udadlet og leve videre på andres nåde ;)
 

The Eagle

I træning
Reaktionsscore
0
Om man joiner en fjende eller flygter til en ven... Det er vel det samme :confused:

Det handler vel begge dele om ikke at blive udadlet og leve videre på andres nåde ;)

Flygter :confused: hvem gør det, fortæl fortæl.
Hvis det er egen person du taler om, er jeg ikke flygtet, der var faktisk andre og gode grunde til "nye græsmarker".
Byerne ligge stadig hvor de lå, trods massive angreb fra utallige spiller (de samme som før). De har da lært at bygge off.
Men hvad er forskellen, udover at jeg nu ved, hvor jeg har ledelsen :cool: Og hvad de står for.
Iøvrigt, er det V6 vi er på herinde, er det ikke ?
 
Senest redigeret:

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har hørt at CareBears kun overlever serverne, fordi han altid joiner fjenden, før eller siden. :eek:
Kan det mon bekræftes. :confused:

Kommer det som en overraskelse kære Eagle??

Har vi efterhånden ikke set Tobias rage spiller til sig fra fjenden af på mere end 1 server nu? :)

Carebears spiller kun for sit eget bedste, er vist også bevist et par gange efterhånden

men vil måske skyde på der er en ny mand på kontoen?? hvem ved?
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Om man joiner en fjende eller flygter til en ven... Det er vel det samme :confused:

Det handler vel begge dele om ikke at blive udadlet og leve videre på andres nåde ;)

Vil nu mene dette er godt og grundigt ramt ved siden af...Det afhænger af en del,,, men at ville spille med venner er ikke det samme som at overgive sig til fjender...
 

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Har hørt rygter om at DOT går med hemmelige planer om at erklære barbarbyerne krig. Noget fortæller mig at denne krig allerede er iværksat, de har i hvert fald generet de stakkels gråbyer i stor stil. Panikken før lukketid må have bredt sig.

Vil gerne have afkræftet rygtet om at DOT ikke er klar over hvor dumt det er at stjæle folks madkasser:D
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Har hørt rygter om at DOT går med hemmelige planer om at erklære barbarbyerne krig. Noget fortæller mig at denne krig allerede er iværksat, de har i hvert fald generet de stakkels gråbyer i stor stil. Panikken før lukketid må have bredt sig.

Vil gerne have afkræftet rygtet om at DOT ikke er klar over hvor dumt det er at stjæle folks madkasser:D

LOL :laugh:..

Har hørt DBD er igang med at tæve DOT selvom de også har en krig med UC..
 

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Rygtet om at DBD tæver DOT, kan der være noget om, men det undrer vel ikke nogen..

Mht. til UC, så er de eneste vi bekriger de forfærdelige barbarjægere, der snupper vores farme..
At der er så mange spillere der ikke har forstået den simple huskeregl: at barbarbyer er til for at blive farmet ikke adlet, er jo simpelthen tankevækkende.
 

karin

I træning
Reaktionsscore
0
At der er så mange spillere der ikke har forstået den simple huskeregl: at barbarbyer er til for at blive farmet ikke adlet, er jo simpelthen tankevækkende.
helt enig tabumarster ufatligt

og tankevækkende at moral kun gælder i dbd for ledelsen ellers er dobbelt moral vist dobbelt så godt
 

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Ja det er ganske imponerende at det kan være så svært at forstå:D Men der må vel kun være en måde nemlig med hård hånd at fjerne alle barbarjægere;D

Hvad angår moral i DBD, vil jeg ikke udtale mi da jeg ikke ved noget særligt om dette.. Men de følger vel bare devisen om: Hellere dobbeltmoral end ingen moral;)
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja, det er da tankevækkende at de såkaldte 'Elitespillere' ikke har lært det.. Godt nok er det ikke lige så meget som DOT, men set i lyset af, at UC jo er professionelle sååee... :confused:

Rygter går på, at DBD planlægger angreb mod UC?
 
Top