rygte bøssen XD

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja, det er da tankevækkende at de såkaldte 'Elitespillere' ikke har lært det.. Godt nok er det ikke lige så meget som DOT, men set i lyset af, at UC jo er professionelle sååee... :confused:

Jeg er usikker på hvad det er de såkaldte elitespillere ikke skulle havde lært :p
Et tjeck på stats viste mig at der af UC kun er erobret 11 barbare under 3k (hvilket er grænsen for hvad barbare vokser til af sig selv i følge verdensindstillingerne)..mens hos DOT gad jeg ikke tælle længere da jeg rundede 200 :huh:
Ikke lige så meget som hos DOT, men? :laugh:

DOT's motto: hvorfor nøjes med én grå når man kan adle dem på må og få :laugh:

Men det er sikkert en strategi for at blive perfekt placeret til at angribe de andre senere..eller noget..LOL :laugh:
 

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg har hørt et meget stort rygte om at DOT ikke fatter et vink med en vognstang..
Stop nu med at tage bb-byer, det er simpelthen for dumt..
Det var lige før det burde forbydes ved lov at man forbrød sig på vores andres madkasser..

Vil godt personligt erklære alle barbarrøvere krig:D
 

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Arr vi er skam ikke i krig med nogen, vi har hverken venner eller fjender:D
Der er åbenbart ikke nogen der gider være venner med os, fordi det udelukker deres muligheder for at jage gråbyer;D
 

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Puha, godt nok et kedeligt forum vi har her på v6..
Men der er jo ikke andet for end at man må tage sagen i egen hånd..

Har nemlig hørt rygter om at DBD nu er faldet for fristelsen, og ikke kan holde deres lange fingre fra bb-byerne.. Fyfy :eek:

Har også fået at vide at spillerne i DBD ikke rigtig gider hjælpe hinanden med deff. (undrer en at de ikke gider deffe hinanden, det må være de hårde kampe med bb-byerne der trækker). I det hele taget er DBD efter sigende ved at gå op i limningen, især efter deres store leder valgte at trække stikket..
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg har hørt et rygte om at verden 6 nu er så kedelig som verden 2 var for bare få måneder siden. Kan dette skyldes at visse tossede personager med en flair for at holde gang i hjulene har forladt V6 :confused:
 

Derteufel

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg har hørt et rygte om at verden 6 nu er så kedelig som verden 2 var for bare få måneder siden. Kan dette skyldes at visse tossede personager med en flair for at holde gang i hjulene har forladt V6 :confused:

Det er da først nu, det skal til at blive spændende, nu alle de indledende øvelser er overstået :)
 

9708

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Rygtet går på:

DBD(Death Before Dishoner) lever ikke op til deres navn og hopper over i DSK(De Skøre Kugler) der mere passer til dem :huh:

Det kunne jo også være fordi at deres krigsstatistik blev for dårlig :confused:
 

boxzi96

I træning
Reaktionsscore
0
Tja jeg har hørt et rygte om tobias blev truet og så valgte han at stoppe :)

(ved ikk om det passer men har bare hørt det)

//Alien
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Sjovt, jeg har i forbindelse med det hørt det har startet en kædereaktion blandt stammens medlemmer :p
 
Top