Rygte/Fakta/Diskution/Diplomati/Blærerøvs Børsen

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Jesus christ, her gik jeg og skammede mig over mine 500-600 ms trains :rolleyes:
Det er nok det sjoveste jeg oplevet længe her i Tribalwars :laugh:
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Jesus christ, her gik jeg og skammede mig over mine 500-600 ms trains :rolleyes:

Jaa det er altså også bare for dårligt :eek:


Har hørt et rygte om at en aktion fra TW-stammerne i går endte ud i ingen nye byer, og over 30k tabte enheder... :huh:
Eller er det kun mig der kigger lidt på medaljer rundt omkring :rolleyes:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Jaa det er altså også bare for dårligt :eek:


Har hørt et rygte om at en stor TW aktion endte ud i ingen nye byer, og over 30k tabte enheder... :huh:
Eller er det kun mig der kigger lidt på medaljer rundt omkring :rolleyes:

Rettelse....omkring 40k :p Og en masse adler under jorden udenfor vedkommendes byer :laugh:
 

Jensenjr2

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Men dejligt at vi ikke behøver snakke mere krammeri. Kortet taler sit eget sprog herfra hvor jeg ser det:)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Rygter siger Lazy? er på vej ned sammen med ES og at *T* faktisk er fremtidens storherskere :p
 

News of Verden 9

Nybegynder
Reaktionsscore
0
xxxxxxx[/url] i dag kl. 00:11
Omkring at ES kun indgik IAP med Lazy for at de ku få lov at adle DIS i fred, derudover var det meningen der sku samles en hemmelig stamme mellem ES, HT og OTTO som til sammen havde 14 hemmeligheder og den plan er stadig i værk..

Længe siden eder har skrevet herinde.

Men dette kom lige præcist over hovedet på mig :-D Men dette var for good til at lade det falde til jorden :-D
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
tja vis det der skulle være sandt så er min respekt da godtnok væk fra mange af dem som er i ES da det vil svare til en retige kramme stamme :confused:
 
Top