Rygte/Fakta/Diskution/Diplomati/Blærerøvs Børsen

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
efter min mening er der 2 sider af en krig

en politisk og så krigen selv. disse er uafhængige af hinanden og har intet med hinanden at gøre

jeg er meget skeptisk overfor den politiske baggrund af denne krig, men er en god taber når der kommer til krigen selv (som HT-DK nok kan sige god for). Jeg skrev et langt "tak for kampen" brev hvor jeg roste deres indsats, men dog også skrev at den nok ikke var helt billig :)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Man skal altid regne med at i en krig er der lidt propaganda.

Derfor man skal være klar på alt om det er tropper eller det der ligner mudderkastning.

Et fedt lille rygte siger at en kurve er knækket og at en top 20 spiller i går røg direkte fra over 20k points til 300 points på mindre end 10 min. :eek:
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
det må jo så være mig

jeg valgte at starte forfra da jeg kun havde 1 by tilbage, og når man er under 24/7 angreb fra 12 forskellige spillere på ca. 7-0k points i snit er der ikke meget at gøre

men ja
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Rygtet siger at ES er blevet så desperate at de faktisk er ved at samle en "alliance" mod os bare fordi de vil ha fokus væk fra dem selv .. Når man taler om at kramme :rolleyes:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Igen tager du fejl .. rygtet er ikke falsk ;)
2012-01-18_2055.png
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
kan jo ikke se hvad du skriver når du streger halvdelen over :D
 
Senest redigeret:

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
der går rygter om at yan88 kontoen er blevet for stor og derfor er den besat som en dual konto,gad vide hvor lang tid den har været dual:confused:
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
det var da uhøfligt :( altid sjovt at have en snak/diskussion, også selvom det er med fjendtlige :p
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Det er sgu da for sølle:S

Blev truet med at ES ville opsige vores iap, hvis vi ikke holdt op med at tage BB-byer??

Sært! Vi undgår såvidt muligt at tage dem og vi har ikke nogen iap med ES?

Fik så en pm fra Cowie, hvorefter vi indgik en. To dage efter angriber de os så - naivt skriver man til angriberen (Omega), der må da være en fejl? Men nej så kommer der sandelig to adel mere og der bliver blokeret for indkommende pm's:D

Jeg burde måske have anet det - at de klynker og søger alle steder efter partnere og så udnytter situationen

Det er lidt lavt ikk?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Pinligt situation at stille sig selv i Kaya .. du burde vide bedre end at lave samarbejde med egocentrerede spillere :p
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Blev truet med at ES ville opsige vores iap, hvis vi ikke holdt op med at tage BB-byer??

Sært! Vi undgår såvidt muligt at tage dem og vi har ikke nogen iap med ES?

Fik så en pm fra Cowie, hvorefter vi indgik en. To dage efter angriber de os så - naivt skriver man til angriberen (Omega), der må da være en fejl? Men nej så kommer der sandelig to adel mere og der bliver blokeret for indkommende pm's:D

Jeg burde måske have anet det - at de klynker og søger alle steder efter partnere og så udnytter situationen

Det er lidt lavt ikk?

Det var dog forfærdelig, håber du er okay :rolleyes:
 
Top