Rygtebørsen

Donebyerection

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Rygtet fortæller, at der er en flok dumme, dovne og utilfredse spillere, der skaber en masse usande rygter, fordi de fra start af har opført sig passivt i forhold til Rasta. Samtidig fortæller rygtet, at grunden til den i øjeblikket store Rasta dominans skyldes, at lederne og spillerne de andre stammer, har sovet gevaldigt i timen, og i stedet for at starte en kamp mod Rasta, som sagt, har forholdt sig passivt.

Til slut fortæller rygtet også, at denne verden, er plaget af spillere, der har for ondt af dem selv, til at anerkende, at Rasta har spillet spillet godt - og at det ikke er Rasta, deres skyld i, at verdenen ser ud som den gør. Det skyldes ene og alene de tøsedrenge- eller piger, som intet har gjort for at skabe en krig, der kunne knække Rasta.

Out!
 
Senest redigeret:

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
*synes godt om*

Selvom der stadig i princippet kan gøres noget ;) Folk skal bare tage sig sammen, så kan det hele være åbent igen.

Et rygte lyder på at Unicar og NN er begyndt at bekrige hinanden :huh:
 

The Eagle

I træning
Reaktionsscore
0
Rygtet fortæller, at der er en flok dumme, dovne og utilfredse spillere, der skaber en masse usande rygter, fordi de fra start af har opført sig passivt i forhold til Rasta. Samtidig fortæller rygtet, at grunden til den i øjeblikket store Rasta dominans skyldes, at lederne og spillerne de andre stammer, har sovet gevaldigt i timen, og i stedet for at starte en kamp mod Rasta, som sagt, har forholdt sig passivt.

Til slut fortæller rygtet også, at denne verden, er plaget af spillere, der har for ondt af dem selv, til at anerkende, at Rasta har spillet spillet godt - og at det ikke er Rasta, deres skyld i, at verdenen ser ud som den gør. Det skyldes ene og alene de tøsedrenge- eller piger, som intet har gjort for at skabe en krig, der kunne knække Rasta.



Out!

Godt det kun er rygter, ellers ville jeg med glæde holde dig op på dit udsagn "dumme, dovne og utilfredse spiller" :D
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
Rygtet fortæller, at der er en flok dumme, dovne og utilfredse spillere, der skaber en masse usande rygter, fordi de fra start af har opført sig passivt i forhold til Rasta. Samtidig fortæller rygtet, at grunden til den i øjeblikket store Rasta dominans skyldes, at lederne og spillerne de andre stammer, har sovet gevaldigt i timen, og i stedet for at starte en kamp mod Rasta, som sagt, har forholdt sig passivt.

Til slut fortæller rygtet også, at denne verden, er plaget af spillere, der har for ondt af dem selv, til at anerkende, at Rasta har spillet spillet godt - og at det ikke er Rasta, deres skyld i, at verdenen ser ud som den gør. Det skyldes ene og alene de tøsedrenge- eller piger, som intet har gjort for at skabe en krig, der kunne knække Rasta.

Out!

haha det ikke den første verden hvor folk ikke kan tåle at tabe
 

musen7-9-13

Nybegynder
Reaktionsscore
0
nå men så er det vist ikke et rygte mere med notsakzo - den var god nok - han var så endnu en Rasta spiller udenfor Rasta
mon ikke NN må have undret sig over at han mistede sine byer uden at hans MB steg i forsvar

læste godt at Rasta afkræftede rygtet på tråden her
men Rygtet siger at det bare er fordi sandheden er ilde hørt

så må vi jo finde et andet rygte ...
hmm.. wham Bam Bam - rygtet siger at en Rasta spiller er banned for multi - men at de kun bannede hans lille by uden for Rasta men ikke den store konto i Rasta ..
hvorfor de kun bannede den ene konto siger rygtet så ikke noget om
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Taget fra forumreglerne:

Det er ikke tilladt at diskutere udelukkelser på forummet eller i private beskeder.

Så venligst drop rygter om hvorfor og hvorfor ikke nogen er udelukket. Har I specifikke mistanker så må i meget gerne sende en anmodning til support, så skal de nok i al fortrolighed undersøge om der er noget om snakken og tage sig af eventuelle overtrædelser. Det er ikke et acceptabelt niveau at benytte når man skaber rygter om folk at sige de snyder. Specielt ikke hvis man ikke ved det med sikkerhed. Spekulationer om at nogen snyder bør ikke ophøjes til sandhed.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det er jo en del af spillet at man snyder hinanden på næsten alle tænkelige måder - så snyd i sig selv er ikke nogen synd her.

Der er blot nogen former for snyd der ligger uden for reglerne og så skal innogame gribe ind.

Her lader det til at der er opstået en situation, hvor noget er havnet i en gråzone hvor ingen rigtigt er helt klar over om det ligger inden eller uden for reglerne.
Jeg har selv tidligere været uden i en sådan gråzone hvor jeg mod tog en advarsel og fik regelerne læst og påskrevet, så det forekommer en gang imellem.
Det kunne godt være at der var behov for at innogame kigger på sagen og presistere reglerne i forhold til det som alle kan se forekommer lige nu.
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
har hørt rygte om at mange giver op på cassual fordi man kun kan angribe dem der er 20% større eller mindre og ikke kan adle deres sidste by
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
den med notsakzo har jeg også hørt - at han giver byerne væk
ligesom rygtet har sagt det med mange af de andre spiller byer rasta har taget/fået
bare sørgeligt hvis de ikke mener de kan vinde på anden måde

nogen der ved hvor mange de er i rasta ?
rygtet siger alt fra 30-45 mand fordelt på 15 kontoer
og rygtet siger at de er dobbelt så mange rasta folk udenfor rasta som inde i rasta
mon ikke rygtet overdriver
men ok,, det nok lettere at tælle dem der ikke arbejder for rasta

rygtet vil vide, at du nok bør lære at tælle.....
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Rygtet siger at Soldaten (Don Funk) valgte at leave V13 efter lidt fakes fra chuuv kontoen.
Og er nu igang med at blive udadlet.

Snak om at være bange ^_^
 

musen7-9-13

Nybegynder
Reaktionsscore
0
rygtet vil vide at anje tror man får medaljer for at skrive posts på forum og af den grund skriver intetsigende indlæg der kun morer hende selv ;)

rygtet vil også vide at Rasta fra start placerede venner rundt om i verden som ledere af forskellige stammer - og at disse stamme-ledere sålænge de var ledere skulle sørge for at rasta ikke fik modspil - og i øvrigt bare sprede inaktivitet i stammerne - så der ikke opstod en opposition mod Rasta - og siden er de så bare smuttet uden et ord til farvel og har efterladt deres medlemmer rådvilde og uden ledelse - med opløsning af stammerne som resultat - og som lette ofre for rasta
Blitz og HomeAlone.. for bare at nævne et par eksempler af de stammer der var med fremme fra start - og hvor rygtet siger de blev startet af Rasta sympatisører og efterladt uden ledelse
et spændende rygte der igen indikerer at den eneste afgørende faktor for hvem der vinder er - hvem der har flest venner placeret udenfor egen stamme
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Godt nok nogen avanceret konspirations teorier folk kommer med som rygter :D

Tror desværre bare sandheden er at folk er bange for top 1 stammen, og vil gøre alt for dem for selv at overleve.
Og ikke indser at den eneste mulighed for at vælte dem af pinden er at stå sammen.
At nogen giver byer væk, ja er bare lool.

Hvis du kan bevise bare lidt af dine rygter, tror jeg mange fra Rasta vil trykke "forlad stamme". Men kan du nok ikke ;)
 

the exorcist

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu er et rygte jo ikke noget man skal bevise, men noget man hører fra andre.
Eller når spillere uden for RASTA bare forærer deres byer til RASTA, EFTER de har tømt deres byer på fjenden, dem er der jo flere af, så det rygte tror jèg da på, og behøver dermed ikke bevise noget, det kan alle andre i spillet også se, ved at kigge på tabstal på de pågældende spillere.

Nøj hvor er rygter dog dejlige :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
rygtet vil vide at anje tror man får medaljer for at skrive posts på forum og af den grund skriver intetsigende indlæg der kun morer hende selv ;)
kan ikke give dig et rygte her, blot beviser...
det viser jo blot hvor lidt du nok følger med i tw både in game og i forum.... :D :D :D
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Nu må vi altså lige hyppe hesten lidt.

Det er rigtigt at forholdende omkring NotSaKzO's konto så lidt mystiske ud i begyndelsen og at den var lige på kanten af reglerne. Nu har jeg holdt øje med den i nogen dage på TW-stats og alt foregår efter reglerne - jeg kan i hvert fald ikke se noget der skulle gå imod reglerne.

Når det så er sagt, så er det stadig et eksempel på det problem at alle kender alle på de danske serverer, og det giver mindre interessante spil, hvis vi ikke tager os sammen og lader være med at flette tær med hinanden.

Det er utvivlsomt rigtigt at kontierne i Rasta har headhuntet flere af de gode spillere i andre stammer til at spille dual, og det har gjort spillet mindre interessant fordi der så er færre gode spillere tilbage med egne konti. Der er sikkert også dem der er kommet gevaldigt i klemme på grund af dette. Men så længe alt foregår efter reglerne er der ikke meget at gøre ved det. Jeg tvivler også på at Rasta har planlagt det som en bevist strategi fra start - det opstår bare - netop fordi alle kender alle.

Hvis vi skal uden om det her problem bliver alle de stærke spillere nødt til at mødes og lave en gentlemand aftale med hinanden om hvordan vi gør denne verden interessant at spille på.

Med hensyn til rygterne: Så lyder jungletrommerne klart på at det ikke er alle dual der spiller med helt rene kort, og at forskellige spillere i Rasta forsøger at snyde hinanden. Hvis det er rigtigt, er det også rigtigt hvad Baulerss har skrevet: Så falder Rasta fra hinanden så snart det bliver opdaget, og så har vi en ny situation.

Men ind til det evt. bliver afsløret eksistere Rasta, med mindre vi da bliver enige om at opløse alle de store stammer og blande kortene på en ny måde, for at gøre spillet mere interessant.
 

bambipåglatis

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hey Alle, det så min første tråd på forum i de 3-5 år jeg har gamet TW.

Damn der bliver skrevet meget vås her inde o_O

Det her er dog intressant:

Men ind til det evt. bliver afsløret eksistere Rasta, med mindre vi da bliver enige om at opløse alle de store stammer og blande kortene på en ny måde, for at gøre spillet mere interessant.

Det her ville meget vel ku lade sig gøre, da Dkk servere jo er ren ind avl xD det er de samme 200 spillere på alle servere, vi har alle sammen hinanden på Skype/msn osv. så ja hvorfor ikke ryste posen ;)
man forstår self. godt at Rasta har mest at tabe, men ku da være grinern!
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det her ville meget vel ku lade sig gøre, da Dkk servere jo er ren ind avl xD det er de samme 200 spillere på alle servere, vi har alle sammen hinanden på Skype/msn osv. så ja hvorfor ikke ryste posen ;)
Det er jo lige det :)
Men jeg har dog erfaringer med at skype giver problemer for der er altid nogen der ikke vil lade andre have adgang til deres skype - Der er jo nogen der er blevet uvenner hen af årrene.
Jeg foreslår i stedet at vi opretter en gratis chat et eller andet sted hvor alle omkring 50 på verden 13 kan mødes og ryste posen.
Det kunne jo også være at innogame ville hoste en sådan chat .....??
 

DeletedUser

Guest
Det kunne jo også være at innogame ville hoste en sådan chat .....??

Det er ikke nogen dum ide, og det er jo da også i deres interesse, at verdenerne bliver holdt interessante, siden ingen gider komme tilbage til et spil, som ikke er sjovt.
 

Donebyerection

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vi har brug for den nordiske server, som der er tale om. Thats it.

Det ville undre mig meget, at man i en stamme, ville kunne samle de bedste fra alle landene. Der vil muligvis opstå en situation, hvor hvert land får en dominerende stamme hver. Men stadigvæk - det er da bedre end nu.
 

stigo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er nu heller ikke meget jeg "gider" at kommentere her på forum, idet det oftest er de "erfarne" spillere som "bøvser" deres meninger når de bliver pressede og dermed kommer til at lyde som en mindre flok forurettede børn.
Alle dem som kender mig igennem årene véd at dette er sandt og derfor ikke bare et lille "host" af galde.

Hvis de spillere som galper mest her, virkeligt var så dygtige, burde det ikke være et problem at samle en stamme som modspil. Når dette ikke er muligt, ser jeg problemetsom at disse spillere i flere omgange har ødelagt det for sig selv. Der er blevet brudt aftaler, back-stabbet, spioneret og brugt netop alle de urene tricks som man beskylder os for at bruge.
Jeg tror det er derfor man ikke kan samles og få det til at fungere. Man stoler simpelthen ikke på hinanden og vi andre som opfører os ordentligt og gerne vil stå ved vores aftaler samles ganske naturligt i en stamme eller som duals.

Jeg har været i stamme med nogle af dem som galper på forum, hvor de beder en bestemt spiller om deffensive tropper fordi man er under angreb. Når disse tropper har været undervejs i 10 minutter sender man adler imod ham (en fra egen stamme), tager byen og så skifter man senere til en anden stamme. Vil jeg spille sammen med ham igen??? Vil andre ???

Når folk derfor vælger at tildele fjenden deres byer, istedet for at give dem til deres egen stammemedlemmer, er det vel nok et tegn på at man skal begynde at kigge indad, istedet for at forsøge at "opdigte" historier og fantasere om hvor fantastiske strategiske genier vi er i RASTA.

Vi er faktisk flere i RASTA som også ønsker modstand og det er derfor med stor glæde at jeg kan meddele jeg ikke har indgået aftaler med ledere i andre stammer. Hvis så ikke dette kan give anledning til at I allesammen samles om at give modstand ved jeg ikke hvad der skal til, men tvivler faktisk på at det lykkes. Mest fordi folk har brudt aftaler på kryds og tværs igennem tiden og derfor ikke kan enes, ikke stoler på hinanden mv.

Skriv gerne hvis dette er usandt :)

Det er derfor med glæde jeg ENDELIG så et konstruktivt indslag fra opaw som svarer fuldt overens med virkeligheden.

Jeg tror at hvis man igen skal have gode forhold kunne det være en ide at samles om en skandinavisk verden og så må vi se om ikke vi kan samles om at slå på svenskerne og nordmændene (måske findland skal med).

Så må folk vise sig fra en mere anstændig side i fremtiden, idet tillid er noget man arbejder for og jeg kan roligt sige der er rigtigt mange spillere der ikke længere har min tillid.

Til TW ledelsen!
Hvis man fortsat ønsker indlæg for undertegnede syntes jeg man skal fjerne den latterlige opdeling af medlemskatagorisering (nybegynder mv.) Jeg vil ikke sættes i bås og ved mange andre også afholder sig fra forum netop af denne årsag.
 
Top