Rygtebørsen DK25

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Der er i øvrigt et andet spændende rygte. All-Ø, All-V og PoP overvejer at droppe samarbejdet med GGM, da alle de blå prikker på kortet hæmmer deres vækst. :-O
 

Master j.

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Stor dag for PoP.
Vi bliver nævnt af den alvidende Snoevl:wave:
Godt informeret som altid :)

Btw.
Er det mon alle imod MLD og DTM og LOG? Pas nu på, I ikke trækker uskyldige stammer ind i den her krig, det er sgu synd for dem....
1. Nok ikk så mærkelig at folk går imod jer når i vælger at angribe alle stammer der ligger i top 10?

2. Lidt træls at i må udnytte spillets gråzoner ved at skifte mellem stammerne og sende deff til HTF. Husk nu at køre god stil uanset om man vinder eller taber. Unbreakable-> HTF count: 2 (opdateres muligvis ikke så hurtigt som han skifter)
I er klart 1´er, hvorfor gider i at øddelægge jeres ry?

3. Flot krigserklæring HTF:
Titel: Hvaså fgets
Forklaring: I stinker af nakkeost og det kan vi ikke lide, så derfor bliver vi nød til at gøre kvarteret rent.

Ikk for noget, men havde jeg sendt den, ville jeg sgu hellere lade mine byer blive taget end at løbe grædende til Unbreakable for at blive reddet. I kommer altså til at fremstå lidt som små børn..men muligvis er i jo det...:tw_wink:


4. Glemte næsten at det her er en rygtebørs.
Der går der rygter om at Wombat har brugt flere premium point end resten af verdenen tilsammen :eek: kan det bekræftes?

Vh Master j.
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Fordi vi fra HTF er små børn betyder det jo ikke at dem fra MLD er? :rolleyes:

vel smukke? <3 :*
 

Master j.

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Flaky:wave::D
Hvis min besked ikke var tydeligt nok beklager jeg. Det med små børn var henvendt udelukkende til HTF.
MLD er ingen små børn..ellers må de ihvertfald gå i seng meget sent:)

Endnu et rygte: Nicolai P. vil aldrig kalde sig Flaky igen, af skam over hvor dårligt det gik. :eek:
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvad gik dårligt? det er da klart du kan angribe en konto der er blevet sat til sletning for at jeg kan spille som dual med Flippy?
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Stor dag for PoP.
Vi bliver nævnt af den alvidende Snoevl:wave:
Godt informeret som altid :)

Btw.

1. Nok ikk så mærkelig at folk går imod jer når i vælger at angribe alle stammer der ligger i top 10?

2. Lidt træls at i må udnytte spillets gråzoner ved at skifte mellem stammerne og sende deff til HTF. Husk nu at køre god stil uanset om man vinder eller taber. Unbreakable-> HTF count: 2 (opdateres muligvis ikke så hurtigt som han skifter)
I er klart 1´er, hvorfor gider i at øddelægge jeres ry?

3. Flot krigserklæring HTF:
Titel: Hvaså fgets
Forklaring: I stinker af nakkeost og det kan vi ikke lide, så derfor bliver vi nød til at gøre kvarteret rent.

Ikk for noget, men havde jeg sendt den, ville jeg sgu hellere lade mine byer blive taget end at løbe grædende til Unbreakable for at blive reddet. I kommer altså til at fremstå lidt som små børn..men muligvis er i jo det...:tw_wink:


4. Glemte næsten at det her er en rygtebørs.
Der går der rygter om at Wombat har brugt flere premium point end resten af verdenen tilsammen :eek: kan det bekræftes?

Vh Master j.

Master J, PoP fortjener at blive nævnt. De har måske det fedeste stammenavn til dato og alene det, fortjener i en plads på podiet for.

Ad pkt. 2:
Jeg ved ikke, om jeg vil beklage Unbreakables skift. Unbreakable er i min optik yderst loyal og støtter dem, som man har svoret at hjælpe, idet der finder et (ja, nu kommer afsløringen) samarbejde sted. Det er en moralsk gråzone, ja, men dog indenfor spillets regler, og uden Unbreakable, havde HTF risikeret at få lussinger og det ville være lussinger, som ville stille os ringere - så derfor er det sket. Jeg beklager til gengæld, I ikke får lov at spise HTF uden videre :p

Ad pkt. 3:
HTFs krigserklæring vil jeg derimod tage afstand fra. Jeg synes, den er MEGET uheldig og hører på ingen måde hjemme i spillet. Vil man provokere og tirre de andre, må man gøre det i et sobert sprog og ellers lade hentydningerne være op til den enkeltes forståelse.

Ad pkt. 4:
Det tror jeg ikke på. Jeg kender et par andre, der også har brugt et par hundrede ;-)
 

unbreakable

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Dejligt at jeg kan skabe så meget ravage herinde...
Jeg hjælper folk ud fra min egen sikkerhedspolitiske situation. Hvis 3-4 stammer rotter sig sammen og angriber et medlem fra en forbundsstamme, og at tabet af dennes byer vil have indflydelse på min sikkerhed i eget område, kan jeg ikke lade stå til.

Selvfølgelig forsøger jeg at skjule den slags, men kan se det ikke lykkedes forleden. Det var ærgerligt, men alligevel morsomt jeg kan være genstand for så megen irritation fra jer andre.

Vi ses derinde... Pas på Unbreakable aka STAMMEHOPPEREN!!!!!!
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
det sgu morsomt som du kan få os til at lyde helt kriminelle med vores handlinger i V24..
Men at i kan få noget som har været set ned på i lang tid (stammeskift i en "ikke-støtte-andre-stammer-verden) som en glorværdig og LOYAL ting..

altså jeg er enig i at teknikken er der :) og support ikke vil gøre noget ved det :p men syntes bare altid folk er gode til at fremhæve det de ønsker på dem selv, og selvf. hvordan de ser andre.

Snakkes en anden gang snoevl.. Gider ikke Rygtebørsen længere, det er jo lidt det sted man går til hvis man vil kaste med mudder.
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
det sgu morsomt som du kan få os til at lyde helt kriminelle med vores handlinger i V24..
Men at i kan få noget som har været set ned på i lang tid (stammeskift i en "ikke-støtte-andre-stammer-verden) som en glorværdig og LOYAL ting..

altså jeg er enig i at teknikken er der :) og support ikke vil gøre noget ved det :p men syntes bare altid folk er gode til at fremhæve det de ønsker på dem selv, og selvf. hvordan de ser andre.

Snakkes en anden gang snoevl.. Gider ikke Rygtebørsen længere, det er jo lidt det sted man går til hvis man vil kaste med mudder.

Hov hov. Vi er jo netop loyale at støtte dem, vi har lovet at støtte. Hvordan kan du anfægte det? Glorværdig kan vi til gengæld godt diskutere. Det er efter spillets regler, men når verdensindstillingerne er som de er, er det også i mine øjne en gråzone og ellers kan man jo bruge TWstats til at lure det, når det sker.

Du vælger selv, om du vil kaste med mudder. Jeg synes ikke, det er mudderkast. Vi kalder jo ikke ligefrem hinanden for *****er og det finder jeg rart!

Kom med nogle rygter og lad os gøre det til rygtebørsen endnu engang så.
Jeg starter: rygtet siger, GGM har fjernet alle de blå prikker på kortet og vil vokse. De har optaget The king of Sorø, som der nu går rygter om, skal spille dual med Djames Braun.
Rygtet siger også, de Små Sure Drenge er GGMs tæskehold, men med de medlemmer, jeg kan se, absolut er værd at holde øje med.

Det sidste rygte går på, at MLD er ved at danne alliance med resten af verdenen imod GGM, nu hvor GGM ikke længere vil have dem med på deres side. :cool::D
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
kan hurtig afkræfte rygtet om nogen tilkommende dual i skrivende stund.. jeg er en ensom spiller, og har jeg været i lang tid..

Hvis rygtet er således at i skal bruge hele verdenen for at besejre os, så må jeg da le :p

Hvis rygtet om SSD er sådan, så kan jeg vel også dreje den om og sige rygtet lyder på at LEKILL er dit eget personlige tæskehold..
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Rygtet siger at VMG er blevet røvrendt af deres tidligere ledelse, der nu har dannet en ny stamme, og ladet resten sejle deres egen sø
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Snakkede lige med Chuuv idag på skype - og ja, i kid you not, chuuv var rent faktisk online på skype og til at få fat i xD - men, vi snakkede om TW, og alt hvad der nu er galt med det for tiden.
Så tænkte jeg lige at jeg ville kigge ind på forum for at se hvordan det stod til, og kommer ind i denne tråd som den første - wow xD
Hvad sker der for begge siders mudderkast, de fleste har spillet sammen før, men det her minder lidt om v12 all over - come on.
Jeg ved at de folk der trækker i trådene i henholdsvis GGM og MLD alle er fornuftige folk, men af en eller anden grund er i groet fast i faste stammer eller et eller andet.....
I bør vide det er dræbende for de danske servere, umotiverende for nye spillere og skyld i en helvedes masse splid og dårlige vibes - se nu at få lavet nogle nye stammesammensætninger og prøv at spil med nogle forskellige folk.
Og hvis support læser med, så prøv at lav nogle flere servere med lave stammebegrænsninger, det øger nok chancen for at der opstår flere stammer som kan kæmpe med om sejren - som på v22.

nye indstillinger og nye stammesammensætninger - kom glad xD
ellers god kamp derinde ;)
og til alle de spillere i stammerne udenfor de to store stammer - hvorfor hulen slår i jer ikke sammen til en stamme og går på dem begge to xD
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Enig Madlung.. V22 var en af de fantastiske verdener pga. alt det diplomatiske.. man kunne ikke bare klare sig selv, ihvertfald ikke i længden hvis 2-3 stammer rottede sig sammen.
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Der går rygter om, GGM for alvor har skruet op for charmen.. Der går også rygter om, Snoevl skal genopbygge omkring 40 gårdtrin, utallige murtrin, lidt akademi og andet lækkert... Så rygtet lyder, han vil forsøge at tage røveren 14 dage i streg :-D
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Godt indlæg madlung.

Dog er jeg ikke enig i mudderkast indlægget, så længe det ikke er personligt så det en del af spillet og finder det faktisk morsomt.
problemet er desværre at mange ikke kan se foreskel og blottet for humor....hvilket er lige så dræbende for spillet som meget andet.
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Blot fordi jeg sidder og skriver med dig om natten, er ikke ensbetydende med at jeg gider at holde gang i rygter som er ligegyldige.
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg er fuldstændig enig Tobias, optimalt set så sad man jo og jokede med fjenden og drillede løs på hver eneste server.
Men lige netop det ville der helt sikkert også ske 10 gange mere af, vel og mærket på den fede og sjove måde, hvis folk kunne finde ud af at flytte sig og spille i forskellige stammer.
Det tænker jeg ihvertfald, da man så hele tiden kommer til at spille imod spillere man tidligere har spillet sammen med. Ikke at hvert eneste medlem i ens stamme behøver være nyt hver gang..... men det tangere til indavl på de danske servere og har gjort det længe længe længe.....
og siger bestemt ikke jeg ikke selv har gjort det - jeg tog jo selv de bedste spillere og dem jeg bedst kunne lide at spille sammen med, med videre fra Rasta og på efterfølgende servere.
Men, det holder bare ikke og det er efterhånden længe siden at det blev tydeligt at bliver folk ved på den måde så dør TW på den danske servere 200%.... for der kommer ikke nyt blod og det bliver det samme **** på hver server.

Nye stammesammensætninger er vejen frem. Enten ved at support laver opstartsregler, låste stammer på kontinenter eller hvad fanden de nu prøver.
men tænker ikke de gør noget ved det, så man kan højest håbe på en server med max 5 medlemmer pr stamme hvert 3-4 år - og ergo er det op til folk selv at gøre noget ved det.
så en bøn til de store spillere - prøv noget nyt, lav nogle tema-stammer eller lav en noob-stamme og se om i kan "lave" nogle nye store TW-spillere.

Og skulle i lige pludselig knække koden, så er i velkommen til at fange mig.

/Madlung
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Ja det ihvertfald ikke på V25 du får den opfyldt....nu skriver jeg lidt med en jeg ikke har kendt før(går jeg ud fra)
stiller bare et enkelt spørgsmål med drilleri til følge og straks bliver man anklaget i forhold til fortidens servere.

Ked af at sige det Madlung, det fra din side af venne kredsen, så måske der burde snakkes internt før man smider det ud i omverden
selvom jeg er ganske enig i mange af dine holdninger.

samtidig udfordrer jeg dig......på en kommende dk server senere i 2016 laver du en stamme med mig og vi tager kun 1 med hver vi kender, derefter udfordrer vi dem vi kender....så ser vi om du vil med til at knække koden.

mvh
tobi
 
Top