Rygtebørsen DK25

AndersXD

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg er kommet til at lave en lille stavefejl i overskriften, er der en admin en vil rette det:)
 
Senest redigeret:

Bruce Banner

I træning
Reaktionsscore
0
Er det mon....MLD & DTM & LOG... :rolleyes:

Tror at de rigtige spillere i MLD keder sig...

Måske det bliver en røvsyg verden :sleep:


Vh. BB
 

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Sætter mine penge på den forløber som alle andre verdener, den ene side mod den anden ;)
Og den opdeling kom meget meget hurtigt denne gang :confused:
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Er det mon....MLD & DTM & LOG... :rolleyes:

Tror at de rigtige spillere i MLD keder sig...

Måske det bliver en røvsyg verden :sleep:


Vh. BB

Er det mon alle imod MLD og DTM og LOG? Pas nu på, I ikke trækker uskyldige stammer ind i den her krig, det er sgu synd for dem....

Det er ellers godt at se GGM er genopstået. Stammen, som på v24 bestod pga. et stærkt samarbejde, som dog blev opløst, da GGM var store nok til ikke at skulle bruge hjælp længere. Lad os se, om loyaliteten blandt GGM og deres venner består på denne verden. :eek: :p
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Standard








Citer Oprindeligt skrevet af Bruce Banner Vis indlæg

Er det mon....MLD & DTM & LOG...

Tror at de rigtige spillere i MLD keder sig...

Måske det bliver en røvsyg verden


Vh. BB
Er det mon alle imod MLD og DTM og LOG? Pas nu på, I ikke trækker uskyldige stammer ind i den her krig, det er sgu synd for dem....

Det er ellers godt at se GGM er genopstået. Stammen, som på v24 bestod pga. et stærkt samarbejde, som dog blev opløst, da GGM var store nok til ikke at skulle bruge hjælp længere. Lad os se, om loyaliteten blandt GGM og deres venner består på denne verden.


ha ha kan se de førende strør om sig med løse rygter og det enda fra begge sider hmm rygtet vil da ellers vide at i alle søger nye forbindelser iblandt uskyldige stammer he he vi er da alle uskyldige ik mvh Gert
 

Bruce Banner

I træning
Reaktionsscore
0
Har de nogen moral i MLD ???

Tribalwars spiller profil: Unbreakable (tribe changes)

Gammel stamme Ny Stamme Dato/Tid Point
Ingen MLD 20th November 2015 - 13:04:32 252
MLD HTF 10th January 2016 - 21:04:30 65,450
HTF MLD 10th January 2016 - 22:04:50 65,609

Er ikke ulovligt at skifte stamme for at deff andre men... ser ikke godt ud..


Vh. BB
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Har de nogen moral i MLD ???

Tribalwars spiller profil: Unbreakable (tribe changes)

Gammel stamme Ny Stamme Dato/Tid Point
Ingen MLD 20th November 2015 - 13:04:32 252
MLD HTF 10th January 2016 - 21:04:30 65,450
HTF MLD 10th January 2016 - 22:04:50 65,609

Er ikke ulovligt at skifte stamme for at deff andre men... ser ikke godt ud..


Vh. BB

Du skal ikke snakke om moral. V24 siger det hele. :)

edit: det her er jo et godt eksempel på, hvordan man støtter dem, som er loyale. Det kan jeg godt forstå, du har svært ved at kapere, men følg godt med og lær lidt. ;)
 

Bruce Banner

I træning
Reaktionsscore
0
Lille Snoevl...

Hvad var der galt med vores moral v24 ??????

tror ikke jeg kan lære noget om moral af dig...


:p




Vh. BB
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Den eneste trold her snoevl er dig.. igennem flere verdener endda, har du opført dig, undskyld mit fransk, som et mindre årigt væsen der aldrig får sin vilje (eg. dengang i V21, hvor du brokkede dig mindst 9 gange om dagen bare fordi jeg snipede dine trains)

nu bruger du konstant V24 som reference, man kan sige hvad man vil, men vi fulgte de linjer som der blev sat op (vi gav DOH opsigelses dato og det hele - vi rekrutterede ingen af dem, som du endda også højlydt spredte rygter om dengang at vi ville)

så skal vi ikke lade V24 ligge, og lade V25 rygtebørsen foregå om V25, før vi begynder at hive Verden 1 standarder om loyalitet frem.

/DB
 
Senest redigeret:

Nokker12

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Rygtebørsen er fandme bedre end en boksekamp hvis i forsætter sådan der!

jeg er værtfald underholdt, 2 sekunder, lad mig lige hente nogle popkorn ;)

Giv dem Høvl Snøvl!
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Den eneste trold her snoevl er dig.. igennem flere verdener endda, har du opført dig, undskyld mit fransk, som et mindre årigt væsen der aldrig får sin vilje (eg. dengang i V21, hvor du brokkede dig mindst 9 gange om dagen bare fordi jeg snipede dine trains)

nu bruger du konstant V24 som reference, man kan sige hvad man vil, men vi fulgte de linjer som der blev sat op (vi gav DOH opsigelses dato og det hele - vi rekrutterede ingen af dem, som du endda også højlydt spredte rygter om dengang at vi ville)

så skal vi ikke lade V24 ligge, og lade V25 rygtebørsen foregå om V25, før vi begynder at hive Verden 1 standarder om loyalitet frem.

/DB

Så kom du ud af busken. Hej! Hvis jeg virkelig er trolden, vil jeg starte med at recitere: "don't feed the troll!" :D

Det er næsten ærgerligt, vi ikke kan hive beskederne frem fra V21. Så vidt jeg husker, pev jeg nemlig ikke, men tværtimod roste jeg dig, fordi jeg var sindssygt imponeret over, du kunne holde ud så længe og jeg gang på gang mislykkedes at tage byer fra dig. Men apropos v21, så kom du jo også kun så langt, som du gjorde, fordi du jo er en stor tilhænger af spionage!

V24 er en god reference, synes jeg. Der blev statueret så mange eksempler på dårlig stil på den verden. Jeg har hørt meget fra DOH/GGM-forummet efter min exit fra verdenen og jeg er fortsat forarget over, I ikke evner at indse - eller blot erkender - I blev stemplet som illoyale og urimelig. Der plejer at ligge handlinger bag, når folk sætter til slet. En værdig sejr? Stadig til debat! ;-)

Det er superærgerligt, der er folk, som hungrer efter at blive en del af jeres fesne trekløver. Min trøst ligger i, at folk nok selv skal gøre sig sine erfaringer om jer. :D

Jeg ved ikke, om vi skal lade V24 ligge. Der er tydeligvis en underholdsningsværdi i det, når folk ligefrem henter popcorn og det er trods alt underholdning, som TW handler om.
 
Top