Rygtebørsen DK25

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
samtidig udfordrer jeg dig......på en kommende dk server senere i 2016 laver du en stamme med mig og vi tager kun 1 med hver vi kender, derefter udfordrer vi dem vi kender....så ser vi om du vil med til at knække koden.

mvh
tobi

Må jeg blande mig og udfordre jer begge? Lad os i fællesskab prikke til SUN og få en ny server med 5-mandsstammer. Og så lad os kalde alle de "store" spillere ud. Simple regler, som den du f.eks. foreslog.

Om ikke andet kunne det da være sjovt at se dig på den nye classic på mandag, Madlung, der vil jo være en snert af det du efterspørger med tilfældige stammer/opstartsregler. :)
 

Bruce Banner

I træning
Reaktionsscore
0
Der er mange som kunne stoppe med at spille dual eller triple konti , så var der straks 1/3 flere spillere..

BB.
 
Senest redigeret:

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Ked af at sige det Madlung, det fra din side af venne kredsen, så måske der burde snakkes internt før man smider det ud i omverden
selvom jeg er ganske enig i mange af dine holdninger.
Ved ikke hvem du mener når du siger min side af venne-kredsen, for det er jo lidt min pointe som jeg skriver længere oppe, det er i begge lejre. Men jo, jeg har da venner i begge lejre hvis det er det du mener.
Jeg prøver ikke at sige den ene er bedre end den anden, siger bare det er dræbende for de danske servere på flere forskellige måder.
Så ja og nej, jeg håber da begge topstammer vil vende det internt xD

samtidig udfordrer jeg dig......på en kommende dk server senere i 2016 laver du en stamme med mig og vi tager kun 1 med hver vi kender, derefter udfordrer vi dem vi kender....så ser vi om du vil med til at knække koden.
Jeg har spillet min sidste server på de danske servere umiddelbart, medmindre support finder på et eller andet helt vildt - men tak for buddet da.
Find en anden og gør det med, også se om ikke i kan finde et par "fjender" som gør det samme, så mange topstammer som man nu kan få op og stå :)
Held og lykke med det, jeg vil glæde mig til at følge med på stats :)
 

Bruce Banner

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg skrev for ca ½års tid siden hvordan man evt. kunne lave en verden... ligner da lidt det de prøver på nu her på classic..
...........................................................................................................................................
Citer Oprindeligt skrevet af Bruce Banner Vis indlæg

Jeg kunne godt tænke mig ingen stamme skift, så tænker folk sig nok om en ekstra gang , inden de går ind i en stamme og man går ned med sin stamme..


plus ingen deff udefra...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Måske en verden hvor man vælger 8-10 stk holdkaptajner, lidt ligesom rundbold, hvor man skiftes til at vælge spillere til sit hold..

Det kunne måske være 8-10 af de erfarne spillere der var kaptajner eks : Madlung-Sniferne-Chuvv- osv.

Altså en verden hvor man spreder de dygtige spillere ud på mange stammer..

Så er de dygtige spillere også nød til at lære fra sig hvis man ikke kan skifte stamme..

Bare et forslag..

BB.
Et af de bedste forslag jeg har set længe, håber virkelig vi kan prøve det i en verden.

Er selv godt og grundigt træt af, at de 10-20 mest erfarne spillere bare samler sig i en stamme, og udrydder alt levende på den verden.
Så jeg støtter det med ingen stammeskift, og de 10-15 mest erfarne spillere hver har en stamme, de skal bygge op.
 
Senest redigeret:

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
^ ^ ja tak SB !
Support -> der er klar opbakning til at der skal ske noget stort, så måske var det en idé at lytte på de lidt mere erfarne spillere.
Og hvis det skal blive rigtig godt, så bliver support nødt til at tage kontakt til de store spillere som eventuelt vil stille op til sådan noget der. For det nytter ikke noget bare at starte verden op, som SB er inde på så skal der vælges "holdkaptajner" først.

Også noget helt andet, det kunne også være at man skulle overveje en verden med samme sitter/dual-funktion som i TW2. For meget kan man sige om TW2, men det er satme genialt lavet - stjæl da den idé for guds skyld - det ville give mindst 10-20 store kontoer på hver verden :)
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Madlung eller en anden. Er der en der vil forklare mig den funktion du beskriver omkring dual/ sitter på TW2 :D
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
@nicolai -> sådan helt kort forklaret så er der kun en spiller pr konto på TW2, og den normale sitterfunktion er fjernet.
Men, der er så lavet noget der hedder coop-partner ( ja, forstår heller ikke navnet xD ) - du kan have 2 coop-partnere aktiveret af gangen.
De to personer / kontoer, kan så logge ind på din konto når de har lyst - vel og mærket uden at blive smidt af og skulle aktiveres igen som i TW1.
Ydermere så bliver ens coop-partnere ikke blokeret hvis man angriber samme mål, og kan stadig støtte hinanden med deff og alt hvad man kunne før.
Der er rigtig rigtig mange dual-kontoer i toppen af TW, og det kunne være man kunne få spredt dem mere ud på forskellige kontoer på den måde.
Hvis grunden er man ikke føler man har tid til at spille alene, så kan man altså stadig få masser af hjælp fra stammevenner på den her måde, og det øger både samarbejde og evt også oplæring af nye spillere da man har bedre overblik over builds osv internt i stammen.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Mht. indstillinger til almindelige verdener, så er der meget strikse retningslinjer for hvad vi må..og der er nogle begrænsninger på hvad vi kan, da alm. verdner oftest kører betydeligt længere tid end fx. classic runder og speed runder.
Visse indstillinger er udelukket til brug på classic/speed, der imellem er lukkede stammer.

Hvis I VIRKELIG ønsker en verden, hvor de bedste ikke samler sig i én stamme, så er det noget I bør aftale mellem jer. Jeg ser ingen grund til, at "de store spillere" ikke skulle kunne aftale, at starte i hver deres stamme og så tage fx. de første 4-9 (alt efter hvor store stammerne skal være) der ansøger komme ind.
Med mindre selvfølgelig, at det kun er snak og når det kommer til stykket, så er I ikke interesseret i at virkelig gøre dette?
Kigger jeg bare på de sidste 5 indlæg her, så bør der vel allerede være 3 der kan blive enige om at gøre dette? ;)


Tribal Wars 2, selvom det på mange måder ligner Tribal Wars (den originale udgave), er ikke kodet lige sådan og ting kan ikke bare overføres direkte. Tribal Wars fungere på en helt anden måde og at overføre en større funktion som deres samarbejde-funktion ville kræve en større ændring af koden bag spillet og mange arbejdstimer dedikeret dette fra teamet i Tyskland. Det er ikke pt. på tegnebrættet.
Om der på et eller andet tidspunkt kommer et andet system der erstatter kontorepræsentations-funktion er ikke utænkeligt, men der er ingen planer om det nu.
 

Freeney

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvis I VIRKELIG ønsker en verden, hvor de bedste ikke samler sig i én stamme, så er det noget I bør aftale mellem jer. Jeg ser ingen grund til, at "de store spillere" ikke skulle kunne aftale, at starte i hver deres stamme og så tage fx. de første 4-9 (alt efter hvor store stammerne skal være) der ansøger komme ind.
Med mindre selvfølgelig, at det kun er snak og når det kommer til stykket, så er I ikke interesseret i at virkelig gøre dette?
Kigger jeg bare på de sidste 5 indlæg her, så bør der vel allerede være 3 der kan blive enige om at gøre dette? ;)

Det er en dansk server, der er nok lige så stor chance for at top spillerne ikke går i samme stamme fra start, som der er for jeg ender i Narnia hvis jeg går ind i mit klædeskab ..
 

Bruce Banner

I træning
Reaktionsscore
0
Så manglede der sgu deff ved fronten igen. funkdaskunk :)

LOG MLD 27th January 2016 - 14:05:04 41,057
MLD LOG 27th January 2016 - 19:05:34 41,316
 

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Alle dem, der spiller dual og triple konti er jo dem, der ved de ikke er dygtige nok til at kunne klare sig selv.

Shit en gang bullshit at lukke ud, ved det ikke er skills der har betydning for om man spiller dual, det er pga man ikke har tid til at spille hele tiden.
En del der spiller tw har faktisk både job, famillie, venner, fritidsaktivteter, hus, have og holder ferier.

Så El-Barto hvis du har tiden og "skills" nok til at spille alene så tillykke med det. Jeg ville være skilt for længe siden hvis jeg skulle bruge så mange timer som de dual kontoer gør:)
 

El-Barto

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er jo nok netop det med at bruge al den tid på det, jeg synes får spillet til at miste sin charme. Personligt kunne jeg ikke finde på at dele min konto med en anden uanset hvad. Dernæst husker jeg specielt de tidlige verdener, hvor dualkontoer stort set ikke eksisterede, og der blev der netop spekulere i onlinetider i forhold til angreb osv og i spidsperioder aftalte man i stammen ind imellem at site hinandens konti enkelte dage, hvor man forventede indkomne angreb.

Men charmen ved, at man en morgen kunne stå op og panikke ved at se adler ramme uden at kunne reagere, at tage byer ved middagstid vel vidende at den man angreb kort efter ville skrive "faaark, hvorfor lige midt i arbejdstiden din knold" hvorefter der stadig var god tone over hele linien.

Nutildags er størstedelen af top 25 dual eller triple accounts, der er mere eller mindre på i døgndrift og hel spilet har af den grund fået et langt mere systemisk og unuanceret islæt og det synes jeg er synd.

I min verden er dual kontoer simpelthen en uskik, der ødelægger charmen ved spillet - ikke mindst i forhold til kommunikationen indbyrdes både i stammerne og de diplomatiske forbindelser, hvor man aldrig længere rigtigt ved hvem man spiller med. I verden 8-11 kendte jeg stort set samtlige spillere og vidste hvad de stod for. I dag kender jeg en masse navne på upersonlige duals, der i langt højere grad automatiserer spillet frem for at autonomisere det.
 

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Stort tillykke med sejren.. verden 25 er vundet..

MLD-LOG-HFT-Lekill

Vh. BB

Det var da noget af et rygte:)

Slutspilsliste
Verdenens alder 73 / 180 dage
73 / 180 dage
Top dominans 14% / 70%
14% / 70%
Sidste nedtælling 0 / 7 dage
0 / 7 dage

Der er da mindst 114 dage tilbage endnu:)
 

Mr.Vida

I træning
Reaktionsscore
0
det bliver spändende at se, hvordan man hos MLD, LOG, Lekill bliver enig om at komme op pä 70% dominans i 1 stamme.
held & lykke med det projekt de näste 114 dage ;)

rygtet siger, at vi kommer til at se en del internadlinger fra MLD, LOG, Lekill side. häber ikke det er rigtigt, men mäske man kan fä det rygte afkräftet?
 

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hvorfor giver i op?
Håber det da ikke det er fordi i blev spottet i jeres planer om at rekrutere hft over på jeres side, man må jo forvente at der kan være folk i den stamme som måske ikke har lyst til at gå på jeres side:)

Havde håbet på mere fra jeres side af, efter hvad man har fået afvide om jer.
 

Freeney

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Havde håbet på mere fra jeres side af, efter hvad man har fået afvide om jer.

Lol, vilde rygter der går om nogle spiller herinde så, i hvert fald hvis i findet det nødvendigt at lave så stor en alliance for at vinde :D
 
Top