Rygtebørsen/fakta-hjørnet/Diplomati og lign.

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Et rygte lyder på at NC går sammen med Champs&NQ for at fjerne Rasta/AP fra kortet, spændende læsning hvad man får fra folk ingame :p
 

orangegulerod

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Rygtet siger at Champs & NQ krammer konstant og egentlig er Don Funk i virkeligheden Melander fra Big Brother :D
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Rygtet siger at Champs & NQ krammer konstant og egentlig er Don Funk i virkeligheden Melander fra Big Brother :D

Jeg siger tak for komplimentet.

5014116-melander.jpg
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Huh the BIB is Melander :confused:

Champs ?

Sjovt at du spørger om det.. Jeg måtte også selv på YouTube for at finde noget info omkring Melander fra Big Brother, for jeg ser ikke det program.
Men tilsyneladende var han en person der blev hyret af Kanal 5 til at lave lidt rav i Big Brother Huset i 2012.
I løbet af den tid han var i huset skulle han så spille Diktator og jeg er blevet kaldt for Diktator, Slavepisker og mange flere spændende ting af folk der ikke var vant til at der kom én som forlangte at de skulle bygge tropper først inden de kikkede på hvad hovedkverteret havde at tilbyde.
Det hylende morsomme del i disse sekvenser af handlinger er at lederen i stammen også endte med at blive tøze fornærmet og i stedet for at smide mig ud af ledelsen, så valgte han at gå som greve og forlade stammen... Og tænk sig.. dråben der fik bærret til at flyde over var at jeg aktivt argumenterede for at vores spillere naturligvis godt måtte svare tilbage på angreb.
Derfor kunne jeg også kun sige tak for komplimentet ;) ... Pacifisme hører jo i min bog ikke hjeme i TW.
 

Ganondorf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Rygtet siger at -RN- kjører solo, uten noen som helst allierte eller IAP's, bekreftes eller avkreftes?:rolleyes:
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Rygtet siger at -RN- kjører solo, uten noen som helst allierte eller IAP's, bekreftes eller avkreftes?:rolleyes:


Jaa den stamme har vidst Dekani som leder... Rygtet må tale sandt :eek:

Eller deres beskrivelse forvirre måske..

I den her stamme er vi alle ligeværdige ledere, ønsker du Diplomati? Rekrutering?
..Kontakt hvem som helst..


Folk kan nok ikke finde udaf det.. :rolleyes:
 

Sparrow

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Flot a man skriver et indlæg og når man så tjekker er det bare blevet slettet.. :mad:
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det er ikke slettet, det er flyttet til et mere passende sted, da det med tydelighed ikke havde noget med denne tråds emne at gøre.

Dit spørgsmål ligger nu under "Spørgsmål og guides": http://forum.tribalwars.dk/showthread.php?t=2656
Der er endda en spiller der har været så flink at forsøge at besvare dit spørgsmål :)
 

Sparrow

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jamen, tusind tak:D er bare ikke blevet infomeret og kunne ikke se det nogen steder..:D
 

Sparrow

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Er der nogen der har nogle rygter og opdats på denne verden 11 om hvem der slås mod hvem..?? :confused:

Sys der er så stille.. :p

Og en tanke, kommer der snart en nye verden..?? :confused::p:D:wave:
 

pupeldk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
rygterne forlyder at ~tk~ er en noob stamme...

hov nej det er jo ikke et rygte, det er fakta :eek:
 

pupeldk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jo men burde de så ikke være blevet bare en lille smule klogere??? det burde da være nemt med den smule viden de besider:D
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Ja.. og nu da Lock og Hidalgo er smuttet over i TK, så har de jo nok uddelt gaver af deres fantastiske evner .. host host
Så det går jo fremad derovre :laugh:
De er sikkert igang med at lære Lock's yndlings slagsang....: http://www.youtube.com/watch?v=hLrpb3yi2tE

Lad mig her citere Lock fra en Skype samtale.. : "Det er muligt vi ikke kan vinde, men vi kan stadig smile imens vi taber" :p
Smil du bare Lock... Du kan genkende mig på at der er forbandet kort imellem adlerne. Muhahaha ....
 

pupeldk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvad er det dog du siger don funk er du sikker på man kan sende adler uden der er både halve og hele timer imellem.....vildt :laugh:
 
Top