Rygtebørsen!!

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Nogen gode rygter endnu?

Jeg har hørt at NN og RS har merget
 
Senest redigeret:

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Der gaar rygter om at de stoerre spillere i peace ikke laengere oensker at vaere der, ved dog ikke om det interessere nogen :p
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hmm rygtet der går på at de er velkommen i ADLEN, skulle være gode nok. Tror bare de ikke lige hopper i en stamme der er totalt ukendt for dem
 
Senest redigeret:

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nogen gode rygter endnu?

Jeg har hørt at NN og RS har merget

Det har de skam også, og jeg har fået det bekræftet... et vågen øje kan jo også se at NN ikke længere eksisterer, men at mange af de store og dygtige spillere derfra nu er at finde i RS ;D
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ikke nok med at RS og NN har merged, det lader ogsaa til at 3V er paa vej over i den nye RS stamme. Dvs en stamme bestaaende af 150-160 medlemmer, nogen der traenger til et kram? :rolleyes:
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
explanation - Hvor har du dog det fra ? :)

Tydeligvis nogle som har ondt et sted ;)
 
Senest redigeret:

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Her har jeg det fra :p

3Vs medlemmer der forlader dem

Alle spillere (undtagen to) der forlod alliancen efter den 29. gik ind i RS eller RS-A, det lugter lidt a merge ;) Og kan bare ikke se hvordan det at samle 10% eller mere af verdenens nogenlunde aktive spillere kan bidrage til konkurrencen :p
 
Senest redigeret:

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg lærte på .net at stammer over 40 medlemmer er masserekrutører og stammer over 80 er krammere. Jeg tror end ikke de har opfundet et udtryk for stammer over 120 medlemmer eller 160 for den sags skyld. Det er jo tankevækkende når man på .net har op til 80.000 spillere på en server, hvorimod vi på .dk kun har ca. 2400 spillere i alt. Men skal jeg være fair så var det måske ok hvis man gjorde det for at slippe for diplomatiet. Man har jo trods alt 6,67% af spillerne allerede. Men nej da man kunne jo risikere at få modstand så et forbund med nr. 3 og 4 det er det de unge vil have :p Man er vel kun nr 2. på listen selv og ens akademier kun nr 6. (på forrige opdatering var de nr 5)

@Xphiroth Det er muligt at jeg har ondt et sted, men jeg er ikke selv på V4, så det er ikke derfor. Jeg er derfor ikke i klemme som mange andre i den V er, men jeg er nu overbevist om at jeg ALDRIG skal joine en sådan patetisk hugverden, men god fornøjelse med at spille simcity :D
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Man ser vel tingene forskelligt - og det er skam også fint.

Dog en smule komisk, at de såkaldte udtryk kommer frem, såsom hugs mm. Det er jo ved at være på mode efterhånden. Det jeg så ikke forstår helt, er at så mange skal have focus på det. Der er vel en grund til tingene bliver kørt som de gør. :)

En server bliver lavet - der kan være op til 120 medlemmer. Hvorfor skal dette så ikke udnyttes ? :) Handler krig mm ikke om at vinde ? Tror næppe diverse krige bliver kæmpet med tanken. Vi sender minimale styrker afsted - for at få godt med modstand. :)

Men igen. Vi er alle forskellige - hvilket er en god ting. Men måske man lige skal holde lidt igen med diverse udtryk mm. Når man ikke kender konceptet bag det ? :) Man kan være lige hurtige nok fremme i skoene. :)

Og en god påske til jer alle.
 

-U2-

I træning
Reaktionsscore
0
Det skulle vel aldrig vaere noget han har vurderet ud fra de to nye stammer i top 5 :rolleyes:

Nu kom Skolehavens indlæg her sådan ca. 6 timer inden en merge aftale var lavet.... ;)


Ikke nok med at RS og NN har merged, det lader ogsaa til at 3V er paa vej over i den nye RS stamme. Dvs en stamme bestaaende af 150-160 medlemmer, nogen der traenger til et kram? :rolleyes:

Kram ... hvor skal man henvende sig for at få et sådan? Har ikke oplevet der uddeles kram i RS ;)

Der vil naturligvis altid være bedre samling i en stamme end i flere stammer i forbund. Kommunikationen vil altid være lettere internt i een stamme fremfor mellem flere stammer, så en merge er en naturlig ting hvis V4 skal spilles som den er bygget til.
 

-U2-

I træning
Reaktionsscore
0
Noget rigtig møg for RS har erklæret krig til ADLEN

Tror der er noget der er gået forbi diplomaten, hvis de rer erklæret krig. Som Alien siger, så må udtalelsen ligge i farmingproblemer.

RS har ikke erklæret nogen krig. V4 er endnu ikke 1 mdr. gammel, så at erklære krig på et så tidligt tidspunkt er nok lidt for overilet.

Der skal nok komme krige, men er det ikke det spillet går ud på ? Tribal Wars = Stamme krige ;)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg lærte på .net at stammer over 40 medlemmer er masserekrutører og stammer over 80 er krammere. Jeg tror end ikke de har opfundet et udtryk for stammer over 120 medlemmer eller 160 for den sags skyld.

Jeg kalder det en fredsbevægelse lol

Vi havde også sådan nogen fredsmagere på v2 og det ødelagde spillet. Selv om man som lille stamme kunne erobre 20 af deres byer om ugen, kunne de være lige glade - De var så mange, at de uden problemer kunne tage 60 barbarlandsbyer om ugen og der ved stadig vokse selv om de tabte alle krige.

Jeg håber at vi kan blive enige om at denne rundkredstaktik, hvor alle er venner, skal bekæmpes hårdt på v4.
 

-U2-

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg kalder det en fredsbevægelse lol

Vi havde også sådan nogen fredsmagere på v2 og det ødelagde spillet. Selv om man som lille stamme kunne erobre 20 af deres byer om ugen, kunne de være lige glade - De var så mange, at de uden problemer kunne tage 60 barbarlandsbyer om ugen og der ved stadig vokse selv om de tabte alle krige.

Jeg håber at vi kan blive enige om at denne rundkredstaktik, hvor alle er venner, skal bekæmpes hårdt på v4.

Tja nu kan man jo ikke se andre stammers forbundslister, men jeg vil blive yderst forbavset om der ikke er flere stammer med 6-8 forbund og ligeså mange IAPs...

Det er jo fint nok, men kommunikationen er for tung og flere gange kan beslutninger ikke tages med det samme, men skal lige rundt om xx antal ledere eller medlemmer. Ved at udnytte muligheden som V4 byder på, så kan man fjerne flere roller og dermed skære gevaldigt ned på ledelse og mellemledere i en stamme.

Lad os se hvad der kommer til at ske. Mange af de stammer der kører med wings eller tæt forbundede forbund vil nok se fordelen i en merge når de skal ud og have en Militærlejr.
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Man ser vel tingene forskelligt - og det er skam også fint.

Dog en smule komisk, at de såkaldte udtryk kommer frem, såsom hugs mm. Det er jo ved at være på mode efterhånden. Det jeg så ikke forstår helt, er at så mange skal have focus på det. Der er vel en grund til tingene bliver kørt som de gør. :)

En server bliver lavet - der kan være op til 120 medlemmer. Hvorfor skal dette så ikke udnyttes ? :) Handler krig mm ikke om at vinde ? Tror næppe diverse krige bliver kæmpet med tanken. Vi sender minimale styrker afsted - for at få godt med modstand. :)

Men igen. Vi er alle forskellige - hvilket er en god ting. Men måske man lige skal holde lidt igen med diverse udtryk mm. Når man ikke kender konceptet bag det ? :) Man kan være lige hurtige nok fremme i skoene. :)

Og en god påske til jer alle.

Selvfølgelig skal der være plads til at man er forskellig, og jeg forventer da også at man må udtale sin forskellighed :p Selvfølgelig kan man sagtens udnytte muligheden for 120 medlemmer, men jeg føler lidt at det er overkill og lave wing/akademi stamme, når nu der er plads til så mange i en stamme. 120 medlemmer er trods alt ca. 5% af serveren. Skal der trods alt være plads til IAP og forbund, så ryger man nemt over 25 % af serveren og jeg får svært ved at se hvordan de skal kunne få kvalificeret modstand med henblik på antallet af spillere. Man er jo på noget i retning af at de resterende der har tænkt sig at spille er nødt til at alliere sig, da jeg næppe tror at de ca 2400 spillere der er registreret på serveren alle spiller. End ikke tilnærmelsesvis.

Njaeh man kunne vel holde tilbage på diverse udtryk men der er jo en rygtebørs :p de kan jo sprede deres propaganda her og forsvare deres handlinger ;) eller forklare deres koncept :p

Tja nu kan man jo ikke se andre stammers forbundslister, men jeg vil blive yderst forbavset om der ikke er flere stammer med 6-8 forbund og ligeså mange IAPs...

Nu må jeg skrige af grin. Lige mig flat ned af bare grinekramper. det er da ligegodt den sjoveste udtalelse jeg har hørt længe

Men tilbage til fakta: Jeg må indrømme at jeg ikke har hørt om seriøse stammer som har mere end 2 maks 3 Forbund og det samme gælder for IAP :D Desuden så findes de som regel ikke med resten af top 10 andet end midlertidigt, da det er der de sjove krige er. Man skal jo huske på at det er et spil. Og i et spil er det i hvert fald for mig kun halvt så sjovt at vinde hvis jeg på forhånd er sikker på sejr. Virkeligheden er noget andet og man bør altid distancere de 2 ting :cool:

Og god påske til alle selvfølgelig :D
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Man ser vel tingene forskelligt - og det er skam også fint.

Dog en smule komisk, at de såkaldte udtryk kommer frem, såsom hugs mm. Det er jo ved at være på mode efterhånden. Det jeg så ikke forstår helt, er at så mange skal have focus på det. Der er vel en grund til tingene bliver kørt som de gør. :)

En server bliver lavet - der kan være op til 120 medlemmer. Hvorfor skal dette så ikke udnyttes ? :) Handler krig mm ikke om at vinde ? Tror næppe diverse krige bliver kæmpet med tanken. Vi sender minimale styrker afsted - for at få godt med modstand. :)

Men igen. Vi er alle forskellige - hvilket er en god ting. Men måske man lige skal holde lidt igen med diverse udtryk mm. Når man ikke kender konceptet bag det ? :) Man kan være lige hurtige nok fremme i skoene. :)

Og en god påske til jer alle.

Selvfoelgelig gaelder det om at vinde, men der er flere maader at opnaa sejr paa... Man kunne jo ogsaa lave en ally med hele top 200 ogsaa erklaere sig for vinderen af denne her verden, men hvad er det sjove ved det?
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Nu kom Skolehavens indlæg her sådan ca. 6 timer inden en merge aftale var lavet.... ;)

Jeg ved ikke hvornår merge aftalen var lavet, men jeg henholder mig til at jeg ikke længere kunne se NN på ranglisten, da jeg søgte opdateringer til "hvem kom først" (milestone) og at NN's plads som den eneste stamme med over 50k MBA og MBT nu var overtaget af RS-A. Så det er da muligt alt først kom på plads 6 timer senere, men stammenavnet var ændret ;)
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top