Rygtebørsen!!

Status
Ikke åben for yderligere svar.

sBrok

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Okay, nu kan jeg ikke lade vær med at blande mig ..
Hvis NRG ingen aftaler har, men kun lavet personlige "IAP's", hvordan kan det så gå jer på, at nogen snakker om det på et puplic forum? Havde det ikke været så meget nemmere at skrive, kan godt være nogen ikke ville tro på jer, men ville de så nogensinde det? Er det virkelig værd at prøve at overbevise folk om..
I starter en diskussion, ingen af jer gider afslutte ..

Bare tag "enya's" kommentar.

"Dekani nu kan jeg altså ikke være tavs mere.
Hold nu op med din ævlen og kævlen du minder om en meget lille over forkælet dreng som bare vil have sin vilje. Du kan ikke blive ved med at køre rundt i hvad andre gør og hvad de ikke gør."

Hva godt skulle den kommentar gøre hvis du ikke gider diskutere? Hvis du selv tror på det er sandt, hvorfor så skrive det der, du kan vel regne ud han vil svare et eller andet på den comment..
Tænk dig da om inden du blander dig..
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
sbrok jeg skriver her inde for rent morskabs skyld det er et propaganda forum
tror ikke det går nogen fra NRG på hvad der bliver skrevet her inde de fleste sidder nok mere og griner af hvad der bliver skrevet her inde

ved ikke hvad der skete for enya men det må hun selv svare på
 

gnisten1

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Øhh hvor står der at jeg ikke vil diskutere???

Nej vel det står der ingen steder .

Og jeg har ikke startet noget som helst jeg er kommet med en kommentar.
At du har læst den som en afslutning på en diskussion er og vil aldrig blive mit problem.

Og så er DEN diskussion overstået for mit vedkommende.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Og så er DEN diskussion overstået for mit vedkommende.

Nok også for det bedste, jeg er vant til Hug, tror ikke du er typen der kan tage dem :D

Men misforstå mig ikke, jeg har dyb respekt for NRG, kan bare ikke lide når i bryder ud af jeres dejlige vane :)

F.eks. I er store og kan smadre de fleste på egen hånd og den ting jeg respektere ved NRG er nemlig de er kompromiløse og hvis de vil ha en spiller væk gør de det bare, hva jeg syns syns der ødelægger det lidt er så når i også blander jer i andres krige, jeg mener bare, vil i smadre mig fordi det er godt for jeres stamme så gør det, det kan jeg ikke gøre noget ved, men at true med at smadre mig fordi f.eks. Jeg angriber min fjende i VOG, det er under jeres standard og i burde være ligeglade eller bare gøre det på eget grundlag :)
 
Senest redigeret:

sBrok

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvis du gerne vil diskutere gav dit første indlæg bare endnu mindre mening?
Du ligger ikke op til en diskussion, du laver et "personligt angreb" - Du kan ikke forvente at få andet tilbage end det samme. Det godt nok et dårligt grundlag for en diskussion, det ville bare ende i mundhuggeri - lidt ligesom du prøver på nu.. Men hva fanden, du hygger dig vel med det.. Lidt ligesom når du giver en kat en garnnøgle, så laller den os bare rundt i sin egen verden, total ignorant overfor alt andet der sker.. (I dit tilfælde er garnnøgle = en tilfældig kommentar)
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
dekani hvis du har fået en trusel af en NRG medlem fordi du angriber en fra VOG så har det jo været et personligt forhold det har ikke haft noget at gøre med NRG :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
dekani hvis du har fået en trusel af en NRG medlem fordi du angriber en fra VOG så har det jo været et personligt forhold det har ikke haft noget at gøre med NRG :)

Se det er jo så der i tager fejl, jeg vil gerne vise et lille udkast af brevet der siger noget helt andet :rolleyes:

XXXX den 25.06. kl. 02:17
Så længe dine folk holder sig fra de spillere der er under vores beskyttelse så er der ingen grund til kommunikation, men angribes de igen, så rykker vi ud.

Om det så er på selve spilleren eller en anden af jer ... tja det må I så gætte ;)

Der er mange dejlige byer flere NRG folk kunne overtage, så hvis der bliver yderligere problemer med angreb på [player]Eksiljyden[/player] eller [player]OMEGA[/player], så vil vi da klart lave en offensiv imod jer her i området...

XXXX den 25.06. kl. 04:10
Godt så Dekani så er du død i dette game hurtigere end du havde beregnet det ville ske!

XXXX den 25.06. kl. 04:17
Men nok om det - jeg lader et ord lyde om, at du skal fjernes totalt... så kan du styre dit imperium fra en nu lille by ude i kanten.

Og jeg vil med det samme sige at det var en længere samtale, så hvis ikke dette er nok bevis, har jeg flere eks. på steder hvor han/hun netop omtaler hele stammen som beskyttere af andres medlemmer :cool:
 
Senest redigeret:

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
det er stadig en personlig ting når rest af stammen ikke har del i hvad der sker?

hvis en person i en stamme vil have en person fjernet plejer der at blive skrevet rundt i stammen og så kan der være nogle andre medlemmere hjælper til for at få en by eller 2 men er ikke ens med at hele stammen beskyttere nogle spiller det betyder bare at personen fra stammen beskytter nogle eller en spiller
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Så er PA jo stadig blot et symbol for i kan sige at hele stammen ikke angriber, men i bund og grund gør i det stadig og jeg har flere udkast der taler for at hele stammen angriber mig hvis jeg rør ham, du må da gerne se :rolleyes:

"Vores Beskyttelse" siger det egentlig ikke også alt ?
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
igen du hæfter en hel stamme op på hvad en bestemt person siger`? og det er da klart hvis en person vil tage en spiller ud pga personlige grunde/PA så hopper der også nogle andre spillere med på vognen for at få en by eller 2 med? kan ikke se hvad der er så svært at forstå ved det? :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
igen du hæfter en hel stamme op på hvad en bestemt person siger`? og det er da klart hvis en person vil tage en spiller ud pga personlige grunde/PA så hopper der også nogle andre spillere med på vognen for at få en by eller 2 med? kan ikke se hvad der er så svært at forstå ved det? :)

Det du siger er ikke svært at forstå, det der er svært at forstå er hvordan du kan dreje en samtale hvor han/hun siger at hele stammen vil angribe mig, overtil at det kun er ham og et par stykker mere :confused:

Men nok om det, gider ikke vade mere i det emne nu, jeg har som sagt intet problem med jer, udover det faktum at jeg blir truet af en neutral stamme(medlem), når jeg angriber min fjende..

Nu vil jeg hellere holde fokus på det vigtige, som altid er at få WitchDK ned både i TW og Forum :D haha (Ej Joke)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Så er PA jo stadig blot et symbol for i kan sige at hele stammen ikke angriber, men i bund og grund gør i det stadig og jeg har flere udkast der taler for at hele stammen angriber mig hvis jeg rør ham, du må da gerne se :rolleyes:

"Vores Beskyttelse" siger det egentlig ikke også alt ?

Vi samarbejder i NRG ja..men ikke for at beskytte spillere udenfor NRG. Der er ingen der er fredet hos os..vil et medlem af NRG tage en by fra en der har PA med et andet medlem kan de i princippet gøre det (om der så vil blive lidt hårde ord mellem dem bagefter er jo så en helt anden sag :D).
Alle i NRG er blevet gjort klart at stammen kommer før evt. PA'er..og det er ikke til diskussion her!!

Men at stoppe den diskussion nu er helt ok med mig ;)

Citatet du har der er nemt at forklare, skriver man med lige den konto vil man opdage at der altid bliver brugt flertal om kontoens handlinger: VI angriber, VORES beskyttelse og hos OS har VI planer om..
Det vil de fleste der har haft kontakt dertil kunne bevidne :)

Og Dekani..hvorfor sætter du xxxx'er ind i stedet for navnene når der stadig er link til spillerne? Jeg har set dig gøre det ved flere tilfælde :D
Vil du anonymisere spilleren er du nød til også at fjerne linket :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Citatet du har der er nemt at forklare, skriver man med lige den konto vil man opdage at der altid bliver brugt flertal om kontoens handlinger: VI angriber, VORES beskyttelse og hos OS har VI planer om..
Det vil de fleste der har haft kontakt dertil kunne bevidne :)

Jep det ved jeg, men som sagt er der mere hvis det skulle kræves hvor han ikke siger os, men NRG ;)


Og Dekani..hvorfor sætter du xxxx'er ind i stedet for navnene når der stadig er link til spillerne? Jeg har set dig gøre det ved flere tilfælde :D
Vil du anonymisere spilleren er du nød til også at fjerne linket :)

Hov :eek: hehe
 
Senest redigeret:

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Tråden bliver nu lukket af flere grunde. Ønsker i at fortsætte med en ny Rygtebørs, er i velkommen til at oprette den, men jeg forventer at se en blødere tone og ordenlig propaganda. Bliver der på et hvilket som helst tidspunkt posteret private breve eller hængt personer ud offentligt, vil tråden blive lukket og håndteret med hård hånd.

Grunde til lukning:

1. Personer er blevet hængt ud offentligt
2. Et flertal af spillere er trætte af at skulle forsvare sig om og om igen
3. Det er ikke længere propaganda, men istedet mudderkastning
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top