Rygtebørsen!!

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg forstår ikke hvad der er så sjovt. Det er da en god plan vi har lavet der. I er sikkert bare misundelige fordi vores angrebs afdeling kører som et Schweizer Ur.

Desuden er det altid godt at have 2-3 adler med i hvert angreb, bare for en sikkerhedsskyld.

For pokker du har ret... Så kan man være sikker på at få 200 - 300 pop ledig i sin by :)



Næ du, men laver du 5k adler så behøver du ikke meget mere for at adle en by. Så glem hær o.l, men de skal jo være i samme angreb, så det må nok være på en fremtidig server ;)

(Jo det virker faktisk, er testet på tidligere testserver da NoSkillz var CM - det havde vi det ganske morsomt med)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Ved I alle hvilken dag det er i dag?? ONSDAG
47.gif

Og alle ved jo hvad det betyder...

~F~ - PulverMule den 04.06. kl. 23:32

"De 2 byer som skolehaven har taget nu...uden de store problemer....skal være taget tilbage på onsdag senest!

Hvis det ikke er sket! Lukker jeg min konto promte.
Dette er ikke til diskussion!

Nu tager i jer alle sammen...sammen!"

Er jeg den eneste der sidder spændt som et lille barn og opdatere listen over erobrede byer hvert kvarter for at se når ~F~ tager de byer?
3.gif

For alternativet er jo et grimt et
18.gif
 

Thinking?

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Du burde måske opdatere lidt oftere:

team thy (520|499) K45 7,636 PulverMule [~F~] runalene [~F~] 09th Jun 2010 - 00:53:26
team thy (521|498) K45 7,982 PulverMule [~F~] runalene [~F~] 08th Jun 2010 - 09:40:53
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hende Kacy, har aldrig været for kvik hvad angår stats, ellers er det, det der opdatere hun ikke forstår :p
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Hende Kacy, har aldrig været for kvik hvad angår stats, ellers er det, det der opdatere hun ikke forstår :p

Jeg er kvik nok til stats til at havde fundet et stykke chokerende info derinde..en fyr der hedder InterCepter tog i dag sin første by på over 2,5k point :eek:
Og NEJ det var ikke en spiller der var stoppet og gået grå, det var en rød by :p

GO GO ham der InterCepter :D
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg er kvik nok til stats til at havde fundet et stykke chokerende info derinde..en fyr der hedder InterCepter tog i dag sin første by på over 2,5k point :eek:
Og NEJ det var ikke en spiller der var stoppet og gået grå, det var en rød by :p

GO GO ham der InterCepter :D

Hehe Tak tak, jeg osse helt stolt af mig selv :p
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
EasyFrag i dag klokken 20:28
Att: Alle

Suicider er ved at planlægge lidt angreb på missern
Hvis nogen er klar på at hjælpe med adler eller cleaner så skriv til
Suicider
Der er nok god mulighed for at få en by der..

Mvh Easy

Hmmm... troede V2 tendensen var et overstået kapitel, men kan nu se at det ser ud til at V4's svar på de unævnelige er ved at opstå her også :eek: Mon ikke de efterhånden kan samle 40% af serverens spillere? (~F~, ~F~SØ, ~F~A, LORD, K.K., Titans og 6 1/2) :rolleyes:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hmmm... troede V2 tendensen var et overstået kapitel, men kan nu se at det ser ud til at V4's svar på de unævnelige er ved at opstå her også :eek: Mon ikke de efterhånden kan samle 40% af serverens spillere? (~F~, ~F~SØ, ~F~A, LORD, K.K., Titans og 6 1/2) :rolleyes:

Øøøhhh...Så vidt jeg ved har 6 1/2 & Titans, da intet med de andre at gøre :confused:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
så ved du ikke så meget dekani XD

Nok mere end du tror jeg gør, for jeg kender nogle stykker og er rimelig up'to'date på de forskellige diplomati lister, bland andet kender jeg NRG's dimplomati, og jeg har flere venner i K.K. der kan bevidne at de to stammer ikke har noget forhold med dem, så pas på hva du siger, jeg ku da også hurtigt sidde her og skrive ~F~, K.K. FF, DIS, NRG, BT, ADLEN og VOG's Diplomati, men nu er den info ikke for jeg kan misbruge den, men blot for jeg kan vurdere ting for min egen stamme, så tro ikke at jeg ikke ved noget om stammerne !
 
Senest redigeret:

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
det er en lille verden så self kender folk hinandens diplomati

men hvem sagde noget om forhold? bare fordi man ikke har hinanden på diplomati listen kan man stadig arbejde sammen og fordi nogle k.k. siger de ikke laver noget sammen betyder det ikke at de ikke kæmper med samme sag?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
det er en lille verden så self kender folk hinandens diplomati

men hvem sagde noget om forhold? bare fordi man ikke har hinanden på diplomati listen kan man stadig arbejde sammen og fordi nogle k.k. siger de ikke laver noget sammen betyder det ikke at de ikke kæmper med samme sag?

Det er rigtigt nok, men igen kan man jo ikke genneralisere bare fordi at f.eks. et K.K. medlem og et Titans Medlem arbejder sammen, det gør jo ikke at de to stammer arbejder sammen ;)
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Titans og K.K. de er ikke mod hinanden de har de samme fjender og ligger op af hinanden de fleste steder så må de jo være på samme side og det var vist det Cookie? mente

på v2 slog folk sig sammen fra samme side

på v3 slog folk sig sammen fra samme side :)


tror den skal fortolkes på den måde :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa, det gir bedre mening men stadig :)

Altså f.eks. min stamme PB er ikke fjender med ~F~ vi er begge mod VOG & vi ligger op af hinanden, men vi er ikke på samme side, jeg tog f.eks. selv en F by den anden dag, det er bare at have mere fokus på de røde pletter ;)
 
Senest redigeret:

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja men titans og K.K. krigsadling er 0-0 :)

Åh min gud, det kan jeg slet ikke tage seriøst... Hvem er det lige der laver kæmpe alliancer osv? Nåhr jo, det er vist nok NRG og ET. Jeg vil i hvert fald gerne se de rapporter hvor det er I adler hinanden? :)
Nej de findes ikke.. At Titans har søgt hjælp hos KK er da kun fordi en del andre store stammer holder sammen (ET,NRG,NS,LW (som I dog røvrendte, da de ikke kunne bruges mere) og VOG til dels).
Det er da virkelig ufatteligt at VI nu skal have den påstand på os. Vi mere end andre ville gerne have fair game og mand mod mand på ligeværdigt niveau, det kan aldrig blive tilfældet med den alliance I har fået stablet på benene der! stk stk...

Så smut ind i gamet og snak med dine ledere hvad det er de har gang i, for du har da tydeligvis ikke styr på...

Og nu vil I sikkert komme med alle jeres; NRG, ET, NS osv. har ingen pagt og vi har ingen forbund, men et er snak noget andet er realitet og reelle handlinger.

Suicider, over and out!
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hmmm... Dekani. Du er ekstremt forvirrende at høre på. Du siger du ved så meget om V4 og dog så virker det til at dit billede er så tomt :confused:

Jeg ved ikke hvor meget du reelt ved og hvor meget af det du vil dele, men at sige at KK og Titans ikke har et forhold er noget at det mest fejlagtige du har udtalt i dette forum. Jeg har set hold der ikke har noget forhold skrive hinanden på som IAP eller endog forbund bare fordi det er rart at have "venner" :rolleyes:

Sådan er Titans - KK ikke. De har et forhold men sandt nok er det ikke en der er på diplomati listen. Men når Titans består af mange gamle PPW1 spillere, så mon ikke der er spillere der imellem som stadig snakker godt sammen. Brevet som Easyfrag har rundsendt bekræfter netop dette. Lad mig beskrive brevet for dig i punkter:

1. Brevet er fra Easyfrag, som er et højtstående medlem i KK.
2. Det er sendt til hele KK
3. Der skal svares til suicider, som er et højtstående medlem i Titans
4. Suicider er eks PPW1 og hader stadig ET af hele sit hjerte og vil gøre alt for at udslette dem. Uanset stammens generelle politik
5. Som svar på brevet kan man se i TW-stats at KK sjovt nok greb chancen.
6. Med den viden jeg har kunnet få ud af folk, så blev der dermed fulgt op på en stor Titans (PPW1 garden) offensiv.
7. Med en stor KK offensiv på trods af at de allerede havde travlt med NRG

Noget du stadig er i tvivl om eller du har måske et rygte som kan modbevise mit? :p
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hmmm... Dekani. Du er ekstremt forvirrende at høre på. Du siger du ved så meget om V4 og dog så virker det til at dit billede er så tomt :confused:

Jeg ved ikke hvor meget du reelt ved og hvor meget af det du vil dele, men at sige at KK og Titans ikke har et forhold er noget at det mest fejlagtige du har udtalt i dette forum. Jeg har set hold der ikke har noget forhold skrive hinanden på som IAP eller endog forbund bare fordi det er rart at have "venner" :rolleyes:

Sådan er Titans - KK ikke. De har et forhold men sandt nok er det ikke en der er på diplomati listen. Men når Titans består af mange gamle PPW1 spillere, så mon ikke der er spillere der imellem som stadig snakker godt sammen. Brevet som Easyfrag har rundsendt bekræfter netop dette. Lad mig beskrive brevet for dig i punkter:

1. Brevet er fra Easyfrag, som er et højtstående medlem i KK.
2. Det er sendt til hele KK
3. Der skal svares til suicider, som er et højtstående medlem i Titans
4. Suicider er eks PPW1 og hader stadig ET af hele sit hjerte og vil gøre alt for at udslette dem. Uanset stammens generelle politik
5. Som svar på brevet kan man se i TW-stats at KK sjovt nok greb chancen.
6. Med den viden jeg har kunnet få ud af folk, så blev der dermed fulgt op på en stor Titans (PPW1 garden) offensiv.
7. Med en stor KK offensiv på trods af at de allerede havde travlt med NRG

Noget du stadig er i tvivl om eller du har måske et rygte som kan modbevise mit? :p

Hader ET af hele sit hjerte, aaargh, det er vist ikke helt sandt. Jeg hader skam ingen i denne verden, men folk man har hjulpet fra starten af spillet som så vælger at skifte stamme og så angribe mine venner, dem kan jeg ikke just lide nej :), men der er stadig langt til had.
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Åh min gud, det kan jeg slet ikke tage seriøst... Hvem er det lige der laver kæmpe alliancer osv? Nåhr jo, det er vist nok NRG og ET. Jeg vil i hvert fald gerne se de rapporter hvor det er I adler hinanden? :)

og tror sku heller ikke du har helt styr på tingene XD

tror du blander for mange ting sammen ^^ gå nu bare ind og hyg dig med dit tribalhugs :)<3
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top