Rygtebørsen!!

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
@ Suicider
Jeg må ligge mig på jorden og skrige af grin over den eklatente mangel på viden om disse stammers forhold. Men lad mig fortælle dig lidt om hvordan deres forhold hænger sammen, hvilket nok kommer til at gå ned af memorylane i din historie (PPW1)

1. Kort efter genskabelsen af ET kommer de i krig på PPW1's initiativ pga bataljer imellem en spiller fra hver side. Normalvis bliver dette neddysset fordi der er ingen stammer der ønsker krig pga bare en spiller, men PPW1 ønskede krigen. ET havde sikkert viden om dette men det kan jeg ikke sige med sikkerhed.Dog ved jeg at det første koordinerede angreb faldt fra PPW1's side.

2. På dette tidspunkt var PPW1 allerede ved at angribe LW, som var en mindre stamme i deres oprindelses K. Hvilket bringer mig frem til dette:

Vi mere end andre ville gerne have fair game og mand mod mand på ligeværdigt niveau, det kan aldrig blive tilfældet med den alliance I har fået stablet på benene der! stk stk...

Jeg så aldrig noget til PPW1's fair game i denne krig, da det var mange spillere imod få. helst 2 store imod en lille. Så *** ***** med dine løgnehistorier om PPW1 fairgame.

3. så at netop disse 2 stammer lavede et samarbejde kan man vel ikke fortænke dem i? LW havde allerede der et stigende samarbejde med NS, som allerede havde lovet dem deres støtte til LW. Der førte til det jeg kender til som IAP forbundet imod PPW1. Hvilket betyder at hvis de stadig har IAP så har man valgt at fortsætte det efter det oprindelige mål...

4. Da PPW1 (som så fint bidraget af ET's propagandamaskine) fejlede grusomt imod marshal burde alarmklokkerne ringe, men det gjorde de ikke. I stedet valgte man at samle sig og tage VOG's største spiller ud. Gad vidst om det har fået dem til at søge ind i netop det IAP forbund? Det tror jeg at det har :p Men så igen så kunne PPW1 jo sagtens klare flere modstandere for nok havde de jo ikke inden :rolleyes:

5. Med henblik på om ET og NRG har det store samarbejde ved jeg ikke. De har i hvert fald ikke til min viden gjort noget koordineret. Med mindre man har set på at NRG slap et par spillere der lå langt fra dem til ET's fordel, men det tjente nok spillerne bedre :D

6. Til sidst vil jeg sige at:

Vi mere end andre ville gerne have fair game og mand mod mand på ligeværdigt niveau, det kan aldrig blive tilfældet med den alliance I har fået stablet på benene der! stk stk...

Look who's talking... Havde PPW1 ikke Forbund med KK og IAP med F? (som det desuden kun var blevet nedgraderet til efter pres udefra, imens samarbejdet reelt fortsatte)

Til min viden havde de rimelig meget kontrol over de østlige K og store ambitioner om at adle sig til magt og ære i den anden halvdel.

Men der er jo et gammelt ordsprog... Kast ikke med sten når du selv bor i et glashus... Mon den passer til den kære suicider? :rolleyes:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hmmm... Dekani. Du er ekstremt forvirrende at høre på. Du siger du ved så meget om V4 og dog så virker det til at dit billede er så tomt :confused:

Jeg ved ikke hvor meget du reelt ved og hvor meget af det du vil dele, men at sige at KK og Titans ikke har et forhold er noget at det mest fejlagtige du har udtalt i dette forum. Jeg har set hold der ikke har noget forhold skrive hinanden på som IAP eller endog forbund bare fordi det er rart at have "venner" :rolleyes:

Sådan er Titans - KK ikke. De har et forhold men sandt nok er det ikke en der er på diplomati listen. Men når Titans består af mange gamle PPW1 spillere, så mon ikke der er spillere der imellem som stadig snakker godt sammen. Brevet som Easyfrag har rundsendt bekræfter netop dette. Lad mig beskrive brevet for dig i punkter:

1. Brevet er fra Easyfrag, som er et højtstående medlem i KK.
2. Det er sendt til hele KK
3. Der skal svares til suicider, som er et højtstående medlem i Titans
4. Suicider er eks PPW1 og hader stadig ET af hele sit hjerte og vil gøre alt for at udslette dem. Uanset stammens generelle politik
5. Som svar på brevet kan man se i TW-stats at KK sjovt nok greb chancen.
6. Med den viden jeg har kunnet få ud af folk, så blev der dermed fulgt op på en stor Titans (PPW1 garden) offensiv.
7. Med en stor KK offensiv på trods af at de allerede havde travlt med NRG

Noget du stadig er i tvivl om eller du har måske et rygte som kan modbevise mit? :p


Jeg har ikke hørt om et sådan brev, så kan godt være jeg er lidt bagud, men venskaber og alliancer er stadig ikke det samme og hvis det var har jeg da også et brev der beviser at NRG har masser af Alliancer selvom det ikke er på papir og min seneste update er at NRG har en IAP og den stamme skal bede om lov hvergang de vil have en bonusby eller lignende for ellers blir de smidt ud af stammen, men nok om det, pointen er bare at OKA lad os sige vi kalder de gamle venskaber K.K. har med nogle spillere for Alliancer, men så har NRG mindst ligeså mange, jeg er lige blevet advaret af NRG da jeg sammen med Sir Stefan ville adle en VOG by, som vi jo aldrig havde regnet med at stærke NRG uden Forbund ville blande sig i :rolleyes:
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Cookie:

Jeg gider ikke kaste mig ud i en lang diskussion her, det har jeg slet ikke tid nok til desværre :) Men kan da bare sige at du i dit dejlige indlæg modsiger dig selv i hvert fald en gang. Du siger PPW1 lavede mange alliancer men siger så også at vi angreb mange forskellige stammer :)

I øvrigt var det helt og holdent Et der startede krigen imod os, men den diskussion har vi vist haft før, gider jeg ikke tage op igen...

Btw, hvem er du faen er du egentlig? Hvorfor er det der er en del folk som ikke kan bruge deres rigtige "nick" og så stå ved de meninger de har herinde :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
dekani jo mere du snakker jo mere kan man se du ikke har styr på hvad du snakker om :)

Killerkel jo mere du snakker jo mere kan jeg se du foretrækker personlige angreb, hvergang du ikke kan komme med andet :rolleyes:

Og tro mig, jeg ved det er rigtigt, f.eks. sidst blev -Tai- smidt ud af BT fordi han tog en Barbar by uden tilladelse fra NRG og JA jeg har beviser..

BT er den ene stamme der har fået IAP igennem med NRG, på grund af nogle rl venner eller familie, kan ikke huske hvilken og JA jeg har beviser...

NRG har mange personlige alliancer og samarbejde med flere, dog ikke på papir og JA jeg har beviser..

Hvis du vil udfordre mig til at ligge de beviser herind så alle kan se dem er du mere end velkommen !
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
jeg har fået svar på det jeg søgte efter så hvorfor komme efter mere :) synes bare det er sjovt at folk ikke kan finde ud af at tolke den info de har ordenligt mere behøver jeg ikke at vide :)

og self elsker jeg mere at angribe end at snakke ^^
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Killerkel jo mere du snakker jo mere kan jeg se du foretrækker personlige angreb, hvergang du ikke kan komme med andet :rolleyes:

Og tro mig, jeg ved det er rigtigt, f.eks. sidst blev -Tai- smidt ud af BT fordi han tog en Barbar by uden tilladelse fra NRG og JA jeg har beviser..

BT er den ene stamme der har fået IAP igennem med NRG, på grund af nogle rl venner eller familie, kan ikke huske hvilken og JA jeg har beviser...

NRG har mange personlige alliancer og samarbejde med flere, dog ikke på papir og JA jeg har beviser..

Hvis du vil udfordre mig til at ligge de beviser herind så alle kan se dem er du mere end velkommen !

De beviser vil vi da gerne da gerne se.. Det da kun fair nu NRG har travlt med at tale om vores andres situation :)
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Cookie:

Jeg gider ikke kaste mig ud i en lang diskussion her, det har jeg slet ikke tid nok til desværre :) Men kan da bare sige at du i dit dejlige indlæg modsiger dig selv i hvert fald en gang. Du siger PPW1 lavede mange alliancer men siger så også at vi angreb mange forskellige stammer :)

I øvrigt var det helt og holdent Et der startede krigen imod os, men den diskussion har vi vist haft før, gider jeg ikke tage op igen...

Btw, hvem er du faen er du egentlig? Hvorfor er det der er en del folk som ikke kan bruge deres rigtige "nick" og så stå ved de meninger de har herinde :)

Om E.T startede krigen kommer vel an på om man synes en krig starter pga. en spiller angriber en anden spiller eller ved at en stamme beslutter sig for at bekrige den anden og søger opbakning til det hos andre stammer. For ja loma var den første der angreb men PPW1 var de første der overførte det til et stammemæssigt niveau :)

At PPW1 angreb mange stammer hænger måske sammen med at de fejlede i at få de stammer til at gå imod E.T.. PPW1 havde jo den holdning at enten er i med os eller også er i imod os. På listen over stammer det ikke lykkedes at få til at bekæmpe E.T var NS og VOG. Dog ved jeg ikke hvor meget PPW1 havde at gøre med forsøget på at få NS med, det var vidst mere 6 1/2s sag..

E.T valgte at indføre iap med ns og lw imens krigen varede og en ikke tidsbegrænset iap med NRG. Senere kom en iap med DIS også på banen og af disse 4 er der nu to tilbage. Så PPW1 havde altså iap/forbund med KK, F-fam og 6 1/2 og fejlede med VOG og NS. Det vil altså sige at jeres ''alliance'' både var størst i antal spillere og i point også selvom man valgte at kalde NRG, E.T og NS for en alliance. Så at sige det ikke er fair play fordi NRG og E.T har været bedre til at vokse er vel lidt barnligt?
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så smukt sagt Explanation? En skam jeg ikke selv nåede det :)

@ Suicider: nej jeg modsiger ikke mig selv. Du læser bare ikke hvad der står, men hvad du håber på at finde. Når man tæller antallet af fjendtlige stammer så havde PPW1 rigtig mange fordi der ikke antalsmæssigt var nogen der den dag i dag når op på jeres hugniveau. Ijeres storhedstid talte i jo kun: PPW1 ca 50 medlemmer, KK ca 70 medlemmer og F-familien omkring 150 i alt ca 270 medlemmer vs ET hvad var de dengang? 12, NRG var det 24?, NS var vel 20 og det samme med LW.... løseligt regnet giver det 76 imod 270 selvom den modsatte pagt aldrig eksisterede :eek: I var jo mere end 3 gange deres antal :confused: Hvordan kunne i overhovedet tabe den? I er jo pro players world 1... eller udeluk pro :D

Jeg kan dog undre mig over at du ikke ved hvem jeg er, for selv om du er irriteret over alle disse alternative nicks, så tror jeg ikke du kan nævne en som jeg ikke ved hvem er. Men jeg ved godt at det kræver en del at følge så meget med fra en der ikke rigtig gider spille V4 :p
 

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Dekani.

Hvordan kan NRG have mange personlige alliancer? ;)
Mener du ikke der er en del af spillerne der har personlige alliancer? :D Og det betyder jo ikke det er gældende for stammen. Kunne da sagtens finde på at adle en spiller der har en Pa med en fra min stamme. Det har jo intet med mig at gøre. så den holder ikke. :)

Hvis indlægget ikke giver mening, så skyldes det klokken er to, og det er fredag. :b
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Dekani.

Hvordan kan NRG have mange personlige alliancer? ;)
Mener du ikke der er en del af spillerne der har personlige alliancer? :D Og det betyder jo ikke det er gældende for stammen. Kunne da sagtens finde på at adle en spiller der har en Pa med en fra min stamme. Det har jo intet med mig at gøre. så den holder ikke. :)

Hvis indlægget ikke giver mening, så skyldes det klokken er to, og det er fredag. :b

Det giver fint mening JohnnyCash :)

Jeg tror faktisk det er der logikken fejler for Dekani..PA's er noget enkelte spillere har, de er ikke lavet for hele stammen og de er ikke på som IAP (som vi begge ved Dekani at K.K. idet mindste HAR været hos jer..JA, jeg har beviser..grin).
Og ja du bør kunne bevise medlemmer af NRG har PA's med andre spillere..øøøøh du og jeg har en PA og det står på vores profiler, så ikke langt du skal søge efter beviserne :p


Og det er nok ALT for meget kaffe og det sene tidspunkte der taler nu..men et par spørgsmål HELT ud af det blå..næsten ;)

- HVEM er du Cookie?? :p

- Hvad sker der med explanation?'s tastatur i aften? Har han 2 forskellige? Eller er det humøret der bestemmer om det skal være æ,ø,å eller ae,oe,aa?? :confused:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hehe...Rigtigt nok Perse, men nu var det også mere som svar på at de sagde K.K. og co. havde havde samlet halvdelen af V4 mod NRG & E.T. og medmindre de tager en masse PA'er med så passer det jo ikke, ligeså vel som det ikke passer at NRG har samlet halvdelen af V4, bare på grund af en masse PA'er ;)

Med andre ord vil jeg mene at krigen mellem K.K. ~F~ FF vs. E.T. NRG, BT er en meget lige kamp og der ikke er nogen grund til at stille den ene side ud som dem der har alle med sig når der blot er tale om at mange medlemmer, har venner andre stedet også.. :p

Og ja der HAR været IAP, men vi droppede den og ligenu kører vi uden nogle forhold og satser lidt på at være i fred, så vi ikke skal høre at vi er på en eller anden side hele tiden, hvilket jeg egentlig selv syns er oka, da det jo ikke er fordi vi leger simmere af den grund, men vi har simpelthen brugt alle de kræfter vi havde lige pt. på vores hvis jeg selv skal sige det, ikke så grimme MBT på en måneds arbejde :D
 
Senest redigeret:

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Med andre ord vil jeg mene at krigen mellem K.K. ~F~ FF vs. E.T. NRG, BT er en meget lige kamp og der ikke er nogen grund til at stille den ene side ud som dem der har alle med sig når der blot er tale om at mange medlemmer, har venner andre stedet også.. :p

Hvilken krig?? :confused:
NRG har endnu ikke været i krig med nogen, smider VI nogle på som fjender og går i krig skal vi nok fortælle den/de stammer det..vi ser det som alm. høflighed at sende en lille besked, og har man lysten til krig og har sat dem på som fjender, må man også havde modet til at sige det højt..det er kun en krig hvis begge parter deltager, og efter vores mening, er informeret om der er en krig :p

Men vi sætter generelt ikke stammer på vores diplomati-liste uden de ved de er der og sætter ikke nogen på uden vi er 100% sikker på de hører til der og er værdige til at være der..det der multi-tilføjelses-spil lader vi andre om :D

Og Dekani..der er forskel på bare at havde mange venner og på at havde aftaler om at samarbejde om at tage andre stammer ned sammen. Jeg har da venner i bl.a. K.K., Titans og 6 1/2..men jeg koordinere ikke angreb sammen med dem :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hvilken krig?? :confused:
NRG har endnu ikke været i krig med nogen, smider VI nogle på som fjender og går i krig skal vi nok fortælle den/de stammer det..vi ser det som alm. høflighed at sende en lille besked, og har man lysten til krig og har sat dem på som fjender, må man også havde modet til at sige det højt..det er kun en krig hvis begge parter deltager, og efter vores mening, er informeret om der er en krig :p

Hehe..Rigtigt nok, men så lad os kalde det "sider" :rolleyes:

Og Dekani..der er forskel på bare at havde mange venner og på at havde aftaler om at samarbejde om at tage andre stammer ned sammen. Jeg har da venner i bl.a. K.K., Titans og 6 1/2..men jeg koordinere ikke angreb sammen med dem :p

Jep self. er der det, men hvis der er aftaler med andre stammer ved de fleste medlemmer det ikke i hvertfald :confused:
 

gnisten1

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Killerkel jo mere du snakker jo mere kan jeg se du foretrækker personlige angreb, hvergang du ikke kan komme med andet :rolleyes:

Og tro mig, jeg ved det er rigtigt, f.eks. sidst blev -Tai- smidt ud af BT fordi han tog en Barbar by uden tilladelse fra NRG og JA jeg har beviser..

BT er den ene stamme der har fået IAP igennem med NRG, på grund af nogle rl venner eller familie, kan ikke huske hvilken og JA jeg har beviser...

NRG har mange personlige alliancer og samarbejde med flere, dog ikke på papir og JA jeg har beviser..

Hvis du vil udfordre mig til at ligge de beviser herind så alle kan se dem er du mere end velkommen !


Dekani nu kan jeg altså ikke være tavs mere.
Hold nu op med din ævlen og kævlen du minder om en meget lille over forkælet dreng som bare vil have sin vilje.
Du kan ikke blive ved med at køre rundt i hvad andre gør og hvad de ikke gør.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Dekani nu kan jeg altså ikke være tavs mere.
Hold nu op med din ævlen og kævlen du minder om en meget lille over forkælet dreng som bare vil have sin vilje.
Du kan ikke blive ved med at køre rundt i hvad andre gør og hvad de ikke gør.

Hmm..Sjovt, jeg troede dette var stedet for rygter osv. der tog jeg nok fejl og sjovt jeg ventede netop på hvornår den næste NRG'er blev sur over at deres små samspil og IAP'er røg ud i forum, det må da også være vildt nederen at i kan true mine byer, min stamme, min ærlighed og mine holdninger og ja i kan smadre mig i TW, men i kan aldrig lukke munden på mig, specielt når jeg ved hva jeg siger er 110% rigtigt, men kan da godt forstå i blir fornærmet når det rammer jer :D
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
dekani synes det er meget sjovt du stadig tror du har ret ^^ når vi lige har fundet ud af du slet ikke har styr på hvad der sker på serveren og at du bliver ved med at antage en masse ting som er langt fra hvad der rigtigt er sket :)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Hmm..Sjovt, jeg troede dette var stedet for rygter osv. der tog jeg nok fejl og sjovt jeg ventede netop på hvornår den næste NRG'er blev sur over at deres små samspil og IAP'er røg ud i forum, det må da også være vildt nederen at i kan true mine byer, min stamme, min ærlighed og mine holdninger og ja i kan smadre mig i TW, men i kan aldrig lukke munden på mig, specielt når jeg ved hva jeg siger er 110% rigtigt, men kan da godt forstå i blir fornærmet når det rammer jer :D

Nu blander du igen enkelte medlemmers meninger sammen med NRG's :p
Jeg vil da ikke stoppe dig fra at snakke..synes det er underholdende at hører fra dig..det må betyde NRG godt kan lide dig :eek:

Og rygter er hyggelige..men 110% rigtige kan man ikke påstå de er..så ville det jo være fakta ikke rygter :p

Truer vi alt det?? :eek:
Jeg troede da ikke vi havde SÅ meget indflydelse..vi er jo bare 22 små hygge-trolde der faktisk kun har vores huler i K44 og af og til bygger lidt til :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nu blander du igen enkelte medlemmers meninger sammen med NRG's :p
Jeg vil da ikke stoppe dig fra at snakke..synes det er underholdende at hører fra dig..det må betyde NRG godt kan lide dig :eek:

Nej denne gang gør jeg ikke helt, for da næsten 80% af jeres medlemmer sender/Har sendt trudsler, vil jeg vove at påstå jeg godt kan omtale jer som "NRG" og ikke remse 16 navne op :)

Takker perse, du er sku også hygge ;)
Jaa, det må man sige, i faker mig snart ligeså ofte som VOG :D

Og rygter er hyggelige..men 110% rigtige kan man ikke påstå de er..så ville det jo være fakta ikke rygter :p

Tjaa, kan der jo være noget om, men så syns jeg vi ska lave en Fakta tråd, hvis man kun må beholde det som rygter her og et hurtigt spørgsmål, hva ska man bruge en "Rygte Tråd" til hvis der ikke er nogen der må give fakta om de rygter :confused:

Truer vi alt det?? :eek:
Jeg troede da ikke vi havde SÅ meget indflydelse..vi er jo bare 22 små hygge-trolde der faktisk kun har vores huler i K44 og af og til bygger lidt til :D

Hehe..Tjoo, i (flere af jer) kan godt lide at true på alle måder der er i bogen og den går med mig da jeg foretrækker min lille stamme, men en dag kommer de til at træde nogle sovende bjørne over føderne, såå det blir sjovt :D
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top