Rygtebørsen

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Har hørt et rygte om F og Titans er ved at forhandle.

Er det ikke ved at være pinligt venner? :p
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Har hørt et rygte om F og Titans er ved at forhandle.

Er det ikke ved at være pinligt venner? :p

At du kommer med et rygte hvor du kommer til at skrive Titans i stedet for 7th? Jooo lidt faktisk :laugh:

Hvordan gik det forresten med de forhandlinger? Besluttede ~F~ de kunne leve med I ligger og gemmer jer mens de får smæk? :p
De MÅ da også være lidt irriteret over flere af jeres medlemmer forsøger at blive endnu større grå-by adlere end de var (til de løb tør :( ) :eek:
 

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Kom ikke til det, havde bare hørt det jo. :D

Gemmer os? Måske du ikke kan finde os fordi dit kort er 65 procent blåt :p


Men kom nu, 16 titans spillere i top tyve? ... 16!! Er det ikke at ødelægge en verden? ;)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvad er alternativet? 7th? :laugh:

Vi havde en stamme der kunne havde fungeret hvis nogle ikke absolut skulle ødelægge det. Men sket er sket :p

Og om så I kan lide det eller ej, så skal en stamme vinde og dermed VIL den stamme blive den absolut største på en verden.
Jeg kunne havde ønsket det havde taget lidt længere tid at komme hertil, men jeg vil ikke spille sammen med folk jeg ikke har lyst til at spille sammen med udelukkende for at udsætte det tidspunkte og vil ikke undlade at spille sammen med dem jeg har lyst til at spille sammen med bare fordi de dominere verden for vildt :eek:

Heller hugge end kramme livet ud af barbare, heller hygge end hører på tåbeligheder :laugh:
 

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvorfor blev NRG ødelagt? Fordi ledelsen var som en ******!! børnehave :)

Hmm, det med barbarene kender jeg ikke noget til. Der er du vidst foran mig. :p Men lad os lade det ligge og få en debat igang.

Det er jo pinligt at en verden der er ca et år gammel, allerede er afgjort. (medmindre der sker noget internt!)
Og perse, du ved også godt det ikke er den rigtige måde at gøre det på. Og det ved de fleste andre sgu nok også. ;)

Jeg har ikke ondt i enden, kunne jo bare have valgt anderledes. Men kan i virkelig ikke se det venner? Hug hug hug. Egentlig kan jeg jo være ligeglad, da jeg bliver en bedre spiller af at spille mod nogle af de bedste. Men det er sørgeligt at se de bedste, spille på den måde de gør.
 

Xphiroth

Nybegynder
Reaktionsscore
0
...

Perse"Ip"fone - Ja ikke dårligt hva :p

Nå men anyway. Bliver vel nød til at adde lidt her. Det er jo en rygte .............. ;)

Men synes det er så fint at du nævner barbar. Det er jo nærmest et rygte angreb på MANGE af hos herinde på v4. :) Utroligt det er det eneste du næsten nævner som vægt i dine udtalelser. Men det kommer nu ikke bag på mig. Da du jo ikke har andet. Kommer ;) ;)

Vil da gerne blankt sige at vi har talt med f. om en anden vej. Dog er der jo blevet så meget ud af det ikke ? :) Self har i kilder... og det ved jeg. da jeg måske også er heldig hihi ;)

Du er så flink at komme med rygter om andre. Skal vi så ikke tage et kig på dig pers ala ipXone. "copyr" Hvordan ser dine lige ud ? Ja undskyld mig jesper. Men hun skal ej tage dit spotlight ;) Jeg kan huske en person som fik opbakning i hovede og laser.. især i starten hvor personen havde sin oprindelig konti. Skete der noget ? Næh blot et nødråb om atter mere deff. Hmm.. så skinnede solen endelig på personen.. og hun fik... en top konti.. Hvem siger dog nej tak til det ? Nå anyway. Det er jo dejligt at gå fra zero uden at leve.. medmindre man kan leve af stammens opbakning. TIL en konti hvor der indeed er muligheder. Så p"ip"fone. Kom ikke og sig vi andre 90% af serveren har det så let. Når du selv ej har kæmpet dig til hvor du er ;) Og nej. Jeg har skam ikke ondt i et hvis sted. Blot at du slet ikke skal begynde på din moral prædiken. Det har du slet ingen ret i. Var det fra en person som har startet det fra grunden. Så kunne jeg måske bedre bære over med det.

Ang nrg og stiftelsen. Det er der vel ingen tvivl om. At vi er flere der nærmest bliver skubbet ud - er en helt anden sag, som er sagt. Og ingen bitterhed der - man står jo til ansvar for hvad med gør.

Dog kommer der lidt komik med indover. kort tid efter flere af medlemmerne af nrg forlader. Så sker der en merge. Hmm. Kan man tænke andet. Især efter flere skrivelse om moral og ej tage den lette vej. Ja igen. Man må nu engang føle sig stor. Når man kan bukke under hegnet, istedet for at hoppe over det. Men det har de som forlod nrg dengang viden om. Eller.. hvad vi vidste de ville. Og det er ingen hemmelighed jo. Det var målet i lang tid ;)

Der er flere der taler om stats. Skal vi ikke kigge dem godt efter ? Hvem har levet af hvad. Ja nogle kan finde på at tage barbarbyer.. som 90% og flere faktisk. :) Tag og kig fra start evt. For mig selv.. Tja. barbarbyer er til for at farmes. som 1 regl. dog er jeg den mand der går på komprimi. måske er flere bedre i mine egne hænder... så længe med self. ikke overdriver.. i ved hvad jeg mener.. håber jeg. Men bund og grund er. Så er der vist flere der tager den af den interne vej. Som levebrød i hvertfald. Og det ser jeg da slet ikke mere stolt end nogle barbarbyer på vejen. Ikke at det self er det værste. Men self... en´s spille stil må man respektere. ligesom folk der tager barbarbyer. Nogle har det bare desværre med at tage snuden for lang frem, end hvor det er respektabel. Og så brænder man den altså. På den ene eller den anden måde. Tror nu næppe flere er glade vedr. vores dejlige situation. Medmindre det er en flok der er blevet k....... :p

Men nu kommer der mere.. hm.. tja. hmm.. hvad siger man... ahh.. bare lidt mere ^^

Har folket bemærket et mønster på verden 4 ? Ellers lad mig komme med lidt. tja. nogle falder en makker i ryggen.. kan jo ske. :) en anden stamme opløses... nye medlemmer self. Om det er en tidligere fjende... ligemeget. Ellers videre optagelse af members på henblik af at denne verden skal sluttes tidsnok ;) Hvor de kommer fra ? det er jo ligemeget.. Og nu - evt. forhandlinger igen som på the old way. Den lette - eller den rigtige ? svært ikke ;)

Feb bliver en god månede.. ikke ;) Men ligemeget hvad. kan jeg kun sige rigtig godt for dig og tillykke til den tid!. du ved hvad ;)

Men igen.. det er let at sende et rygte. kan man stå bag ved det evt ?

Men tænkt lige over det, alle jer stolte herre. Er det sådan i vil blive husket ? Eller skal det blive med mod og ære! honor 4 life...

Som en sidste ting.. I må undskylde alle mine stavefejl mm i teksten. Jeg er kun et menneske ;)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
For at bruge dit absolut mest brugte argument i diskussioner Xphiroth: baaaaah :laugh:

Halvdelen af dit indlæg gav ikke mening, den anden halvdel var ikke sand :p

Eneste der er korrekt der er, ja jeg er så heldig at skolehaven har ladet mig spille hans konto (taaaaaaaak sødeste pus) :)
Desværre er stats for "Persefone" slettet, så alt jeg siger vil være ord mod ord, men dem med lidt bedre hukommelse end Xph vil huske en konto med rigtig pæn MB og som lå dejligt tæt ved vores venner i ~F~ og K.K...og dem der kender mig ved også at jeg absolut kan håndtere en smule inc. og det derfor ville være meget usandsynligt jeg ville bede om opbakning uden grund :p
Tjekker man stats på skolehaven, så kan jeg sige at jeg kom på den lige inden den skiftede til NRG, så alle er velkommen til at tjekke om der er mange interne adlinger, barbar-adlinger eller nogen tegn på den er merged større efter jeg kom på..og når I så er i gang med at lege med stats, kig omkring Xphiroth's konto og tjeck hvem der har en dual-konto (merged konto) hvor 25% af erobringerne er barbare og self lige sammenlign hans MB med at det rent faktisk er en top-10-konto han sidder med og sig mig så hvem der er kommet nemt til hvad..grin

Og bare sådan for at friske op på en hukommelse eller to ang. den her kritik af at vi resterende NRG'ere joinede Titans..vi har jo faktisk på skrift hvor zzzz forsøgte at få en aftale i hus med Titans om at I skulle joine dem :laugh:


Og et rigtigt rygte :eek:
Jeg hører at det er nær umuligt at nå at få så meget som et lille stykke kage når tobias2008 bager til titanerne..og at i protest i mod denne store uretfærdighed har visse medlemmer besluttet at skrive en officiel klage til ham. Dette kage-diktatur MÅ stoppes, kage til alle eller i det mindste en fair chance for at få et stykke af og til :(
Kage-forholdende er så dårlige at der har været snak om at joine SOA hvis ikke der sker ændringer HURTIGT :mad:
 

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Der må være nogle spillere på v4 med lidt dårlig smag i munden? :p
Halvdelen af titans medlemmere burde vide det er forkert, det der er sket.

Og perse, helt ærlig, er det rigtig eller forkert det der er sket? Ingen lange forklaringer tak. :D Bare et ja eller nej.<3 ;)
 

Wildere

I træning
Reaktionsscore
0
@Johnny

Jeg må indrømme jeg ikke helt er i stand til at se forskellen på om der står NRG eller Titans sammen med mit navn.
Selvom der stod NRG, ville jeg jo stadig arbejde sammen med Titans, som den alliance vi nu var i. Dette har vi jo gjort den sidste lange tid.
Den eneste forskel er at når F og 7 er væk, som jeg antager er hvad du hentyder til i forhold til dine posts, så vil jeg nu stå som vinder, frem for at skulle til at kæmpe mod dem som jeg har kæmpet sammen med i over et halvt år, grundet tossede regler om at kun en stamme kan vinde.
Så kan du kalde det hug hug hug, eller hvad du lyster, men fakta er at der jo ikke ville være nogen forskel på det endelige resultat.

Med hensyn til at denne verden "kun" er omkring et år gammel og allerede afgjort, så syns jeg sq egentlig det er fint. Jeg vil byde kortere verdener mere end velkommen, da man så kan få løst op på det hele og prøve nogle nye sammen slutninger af stammer og alliancer.

/W
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Der må være nogle spillere på v4 med lidt dårlig smag i munden? :p
Halvdelen af titans medlemmere burde vide det er forkert, det der er sket.

Og perse, helt ærlig, er det rigtig eller forkert det der er sket? Ingen lange forklaringer tak. :D Bare et ja eller nej.<3 ;)



hvorfor skulle titans have dårlig smag i munden,Titans spiller for at vinde serveren ligesom som vi gjorde på V1,måske denne fraktion af NRG ,nu 7th har glemt hvad spillet i bund og grund drejer sig om:eek:

det eneste jeg ser er tudefjæs argumenter og gad godt vide hvis jeg havde sagt ja til at tage denne fraktion ind i titans istedet for at holde loyaliteten til alliancen hvad jeres holdninger så bestod af.:huh: dobbeltmoral af største karakter i min verden:D

på intet tidspunkt kan det retfærdiggøres at bebrejde titans at fjender opgiver/stopper på V4 og beskylde Titans for V4 s udvikling,til dels vil jeg mene det er den interne splid i tidl NRG samt F og KK vanvittige dårlige evner til krigsførelse og taktiske formåen men ikke mindst serverens generelle størrelse(spiller antal)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hvilket er sket? Nu bliver jeg forvirret, for der er flere ting jeg ikke kan genkende om V4 i det ovenstående beskrevet. Jeg må dog sige at der er mange ting der er sket i V4 som jeg ville have gjort anderledes om det indbefatter min egen konto holder jeg for mig selv. Om V4 er ved at slutte for hurtigt ved jeg nu ikke... Har ellers hørt om mange der klager over at TW verdener trækker ud alt for længe og nu sidder i her og brokker jer over det er for kort :laugh: Færre jokes venner og bekendte og mere spas :cool:
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Der må være nogle spillere på v4 med lidt dårlig smag i munden? :p
Halvdelen af titans medlemmere burde vide det er forkert, det der er sket.

Og perse, helt ærlig, er det rigtig eller forkert det der er sket? Ingen lange forklaringer tak. :D Bare et ja eller nej.<3 ;)

Du har fået dit svar mange gange, men du vil ikke høre det :p

Men vil du havde det igen uden nuancer, sååå: NEJ! hverken Titans eller at være medlem af Titans er forkert :)
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Helt ærligt..

Jeg har ikke kunnet finde en seriøs krig her på V4 ? - Ikke en krig der ikke var tydelig at se en vinder på ?

Og så mener i at den her verden bliver afsluttet ordentlig.. :?
 

freyr

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg tror mange har glemt hvordan det var i starten.vi har kæmpede for den plads vi har.vi er bare det bedre ind jer andre.og nu sidder i og tuder over spillede.tør øjene og se det i øjene
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg tror mange har glemt hvordan det var i starten.vi har kæmpede for den plads vi har.vi er bare det bedre ind jer andre.og nu sidder i og tuder over spillede.tør øjene og se det i øjene

Nååå ja, i har jo slet ikke lukket en masse spillere ind siden .. :?
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
jeg tror mange har glemt hvordan det var i starten.vi har kæmpede for den plads vi har.vi er bare det bedre ind jer andre.og nu sidder i og tuder over spillede.tør øjene og se det i øjene

Tude??? ingen tuder her;)

Det som der er blevet appelleret til er at Titans alene ikke kunne have gjort det her, i er kommet så langt pga. de gamle E.T. og NRG spiller.
Jeg siger ikke at i ikke fortjener 1 pladsen men havde E.T. eller NRG været her idag så vil titans ikke være så stor som de er nu, så noget af fortjeneste burde går til dem :D



MEN, I har kæmpet godt og fortjener at vinde så på forhånd tillykke med sejren :D
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Tude??? ingen tuder her;)

Det som der er blevet appelleret til er at Titans alene ikke kunne have gjort det her, i er kommet så langt pga. de gamle E.T. og NRG spiller.
Jeg siger ikke at i ikke fortjener 1 pladsen men havde E.T. eller NRG været her idag så vil titans ikke være så stor som de er nu, så noget af fortjeneste burde går til dem :D



MEN, I har kæmpet godt og fortjener at vinde så på forhånd tillykke med sejren :D

:confused::huh:satme godt set at Titans ikke havde været lige så store hvis de gamle NRG folk ikke var i titans,applaus herfra:laugh::laugh::laugh:
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Og hvis man lige skal have lidt sammenligning..

Ja ja .. - Jeg ved godt V3 er noget ældre osv osv.....

MEN, GT Nielsen har nu 195 mil. MBA.. Titans har 138 mil .. Komisk :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Der var også en del flere spillere. Jeg mindes at du er en af dem der er for kortere verdener så er det her ikke drømme scenariet?

Anyway ingen seriøs krig uden tvivl om udfaldet? rart at vide at ET var dømt sikre vindere af alle deres krige på forhånd :laugh: også selv om der kun var 2 officielle i ET's eget forum :p hvad var det nu det var? 6 imod 42 og 13 imod 52 eller husker jeg forkert?

Jeg vil sige stor applaus herfra for at titans har samlet trådene fra et PPW1 i ruiner, for at have taget imod ET spillere da jeg lukkede stammen. De formåede det alle andre ikke gjorde. rejste sig fra asken og skabte en attraktiv stamme. I sidste ende står og falder det hele vel ved det jeg sagde da V4 startede: Det er jo latterligt med et stammemedlemsloft på 120 i så små verdener som de danske. Alligevel kom RS op at have en wing/akademi (godt nok kun kort) og F på hele 2!!!! (og de er kun gået ned i antal på folk der er stoppet eller adlet ud stort set) hvis det var spændende krige hvorfor så lave disse "superstammer"?
 
Senest redigeret:

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Total morsom læsning her....

Lad os slå en ting fast. Hvis NRG og Titans ikke havde lavet IAP så ville Titans ikke have overlevet. Det er et faktum!

At RS havde wings skyldes udelukkende, at nøglepersonerne der dannede NRG var startet i 3 forskellige stammer, og ingen ville til at starte med tage den hårde beslutning at skære ind til benet fra starten af. Derfor blev vi samlet i en tåbelig stor enhed der var dømt til undergang fra starten af.

Når det er sagt, så synes jeg folk skulle prøve at huske tilbage og lige tælle på fingrene lidt.... Hvor lang tid var det nu der gik inden NRG blev dannet.

Hvorfor blev NRG dannet?

Eneste stamme der reelt kunne give NRG modstand var E.T, da de fra start var blevet frygte af mange. Sådan er det i dette game når så få viser så stor "overmagt" på så kort tid. Det har rystet mange spillere, som så samlede sig i større og større grupper. ~f~, FF, K.K og hvem det ellers var der var med der... Derudover var der PPW og deres forbund (har glemt navnet).

NRG kørte (ser jeg nu) en alt for soft stil, da vi freddede vores gl. stammevenner fra RS.

Hvis NRG havde klippet snoren totalt ville V4 se fuldstændig anderledes ud i dag. Jeg tror faktisk ikke de problemer der kom i ledelsen i de følgende måneder ville have nået de højder som de gjorde, da ledelsen ville have fået en anden bemanding i den situation. Men mange har lært en hel del her og jeps der er folk der nok skal vælge et nyt nick i fremtiden, og lade være med at skilte for meget med hvad det er ;)

Persefone... hvad kan jeg sige til dig udover du vrøvler lidt for meget. Din konto blev holdt sammen af stammedeff. Jo jo du sendte da også deff til andre, men lad nu være med at henvis til ingen kan se dine daværende stats og det er påstand imod påstand. Skolehavens tilbud blev klart din redning på V4.

At zzzz talte med Titans er helt korrekt. Det ville jo være dumt ikke at se hvad deres holdning var, men jeg kan så oplyse dig om, at en merge med Titans ville have resulteret i flere kontoslet, da vi var flere der ikke var interesserede i den løsning, bl.a da vi vidste, at der var en direkte bro til flere af jer der blev efterladt i NRG.

Forhandliner med ~f~ er også 100% korrekt, men da det kom til afstemning viste det sig, at det bare ikke ville kunne fungere, da opbakningen for en merge ikke var tilstede. Vi var nogle der var af den mening, at hvorfor slå på ~f~ når de kæmpede så bravt imod Titans og NRG, vi kunne lige så godt klargøre vores hære og så gå all in.. Alt andet ville være latterligt og spild af tid.

Læg samtidigt også mærke til aktivitetsniveauet på de spillere der gik i 7th fra NRG. Tror vi bør kunne blive enige om, at vi taler 80% af spillere fra det oprindelige NRG, der reelt spillede egne konti uden fuldtidssittere.

Nu vil jeg læne mig tilbage og afvente dit dementi og flere nye spændende historier, dem er nu nemlig super god til ;)

Lad os bare blive enige om her og nu at vi alle er glade for NRG gik hver til sit, så vi kunne bruge tiden med spillere vi rent fantisk kan holde ud :)

Til ~f~ ... tja gå i bare Titans veje, hvis I mener det gør jer til nogle seje spillere... Hvorfor vise hvilket format man er gjort af, hvis man kan ligge sig på ryggen tage den nemme og mest nOObede løsning ?

Bôn chance folkens.. lad os se hvad folk reelt kan diske op med.... og husk angreb er det bedste forsvar :)
 
Top