Rygtebørsen

freyr

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hvis ET var så gode som i skriver.hvilke de var i starten.ja men hvorfor er de så ikke dem der ved at vinde v4.hvor blev de af.de holdt ikke distansen.det er dem der har arbejde hårdt og holdt ud der sidder der nu.der er inge grunde til at nævne navne og stammer.men dem der ikke stopper eller giver op.de vinder.og ja titans tager eller tog ikke hvem som helst ind.det er derfor det hele ikke gik op i røg og plider plader.plus vi har en leder,ledelse der tør sige det der skal til.hvis man vil vinde må alle ofre noget.da der arbejdes for stammens mål.og hvis man ikke har de mål ja så er man i den forkerte stamme.
 

Supermule

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Arrrr blev opfordret til, at læse herinde og ja...der er både sul, kam og skimmel på alle disse indlæg :)

Vil sige 2 ting:

1. At serveren tilsyneladende ser ud til, at lakke mod enden, skyldes flere ting self. og at give Tit's skylden for den folkevandring der har været af spillere fra div. stammer, er at skyde ved siden af.
Tit's har gjort det rigtige i denne retning ved, at hive spillere ind, der vil skade de stammer de kom fra, mest muligt.
Denne effekt er ikke til, at se bort fra....applause herfra ;)
Man kan så diskutere moral hvis man har lyst til det, men det ændrer ikke noget.
Der har dog været eksempler på overdragelser/sittning af kontoer som før var "venligtsindede", men pludselig angreb ? og derefter overlod sine byer til fjenden.
Det syntes jeg ikke hører med, og har fjernet realismen fra dette spil/server.

2. Udtalelser om ~F~ er der mange af, og de fleste er desværre ukorrekte, men udefra har det måske set sådan ud som div. beskriver ?.

Denne fra Lauras.
Eneste stamme der reelt kunne give NRG modstand var E.T, da de fra start var blevet frygte af mange. Sådan er det i dette game når så få viser så stor "overmagt" på så kort tid. Det har rystet mange spillere, som så samlede sig i større og større grupper. ~f~, FF, K.K og hvem det ellers var der var med der... Derudover var der PPW og deres forbund (har glemt navnet).

~F~ er den eneste stamme der har eksisteret fra starten af og viser, for at bruge jeres termer, at alle i andre er ally hoppere...er det ikke sådan i plejer at sige :D
Man kan vende den og kalde ~F~ for ufleksibel, men stammen har fra starten prøvet, at skabe et sammenhold omkring loyalitet og godt venskab.
~F~'s kamp udadtil er desværre aldrig rigtig kommet i gang, da denne server har lidt af...ja hvad kan man kalde det...?...prækognitiveantiloyalitsfornemmelser, og disse fornemmelser, har været dræbende for ~F~lige siden spillets start.
Der har været/er:
1. Spioner (er ok)
2. Selvmordsbombere (ikke ok) der bare starter op på ny andetsteds, eller går dual.
3. Simmere for fjenden (hvorfor ? det er sgu for kedeligt!)
4. Sletninger af forum data (dette er dårlig stil)
5. Kontooverdragelser til fjenden (dette er virkelig dårlig stil)
6. Omvendelser ?
og listen ender ikke her :(
Med disse i mente, er det da åbentlyst for enhver, at ~F~ aldrig vil kunne "give igen", og derfor hat Tit's (og de stammer der kom før) aldrig haft nogen reel krig kørende med ~F~.
~F~ har måtte kæmpe 33% indadtil og 66% udadtil, så ingen af de stammer ~F~ har været oppe imod kan prale af noget som helst!.
Vil personligt mene, at hvis der havde været tale om "reelt" spil (ikke kategori 2+4+5) så havde de andre stammer fået gevaldige klø!.

Nu blev det jo bare ikke sådan, og derfor vil jeg være personligt glad for en hurtig afslutning af denne "ufine" server.

Så Tit's...hyr nogle flere spillere og få afsluttet denne server ASAP. Det vil sgu være det fedeste.

Til sidst vil jeg sige, at hvis i vælger at hive udtalelser ud af det jeg har skrevet omkring loyalitet i ~F~, og sammenligner det med mit exit derfra, vil i konkludere forkert ;D

Hygge derude....og se så at få afsluttet den denne server :D
 
Senest redigeret:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
hvis ET var så gode som i skriver.hvilke de var i starten.ja men hvorfor er de så ikke dem der ved at vinde v4.hvor blev de af.de holdt ikke distansen.det er dem der har arbejde hårdt og holdt ud der sidder der nu.der er inge grunde til at nævne navne og stammer.men dem der ikke stopper eller giver op.de vinder.og ja titans tager eller tog ikke hvem som helst ind.det er derfor det hele ikke gik op i røg og plider plader.plus vi har en leder,ledelse der tør sige det der skal til.hvis man vil vinde må alle ofre noget.da der arbejdes for stammens mål.og hvis man ikke har de mål ja så er man i den forkerte stamme.

Måske det skyldes at alle de originale E.T Spillere fik nye ejere?
og derfor mente de nye ejer ikke det samme som de gamle :D?
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Skole, sikke en dårlig hukkommelse .. :))

Jeg tror aldrig jeg har påstået, at V3 var for lang .. :?
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Måske det skyldes at alle de originale E.T Spillere fik nye ejere?
og derfor mente de nye ejer ikke det samme som de gamle :D?

Det her er jo korrekt :)
Jeg tror at der var efter E.T. opløsningen 4 spiller som stadigevæk havde den konto som de startede med.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Men ved du hvad det var de gamle ejer som gjorde dem unikke især skolehaven :D:D
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
prøv lige at rulle den brune tunge ind igen,det sku lige til at brække sig over:huh:

hehe bare fordi min er tunge er brunere end min men dette er ikke nogen ros til den nuværende skolehaven men den gamle :p
da han hjalp mig i ny og næ med tons vis af deff :p
Så..L
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
hehe bare fordi min er tunge er brunere end min men dette er ikke nogen ros til den nuværende skolehaven men den gamle :p
da han hjalp mig i ny og næ med tons vis af deff :p
Så..L

læs lige det du selv har skrevet:huh: men kan forstå du så er medlem af skolehavens børnehave:laugh:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
gider ikke til og læse det igen ? ..
Hans børnehave nah :p

P.s Tobias spiller ikke v4 mere :p
Men dengang jeg gjorde var jeg i titans :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Skole, sikke en dårlig hukkommelse .. :))

Jeg tror aldrig jeg har påstået, at V3 var for lang .. :?

(doh) jeg roder rundt i de der V3 nicks. skulle nok have været der isf, men jeg var næsten lige startet med TW dengang V3 var ny så havde travlt nok med at få styr på tingene. Anyway til sammenligning så kan jeg fortælle at der ifølge stats er ca 4 * så mange byer i V3 som i V4, så for at nå hvor titans er nu i V4 er der naturligvis slået bare et par færre krigere ihjel det er vel ikke den store overraskelse?

hvis ET var så gode som i skriver.hvilke de var i starten.ja men hvorfor er de så ikke dem der ved at vinde v4.hvor blev de af.de holdt ikke distansen.det er dem der har arbejde hårdt og holdt ud der sidder der nu.der er inge grunde til at nævne navne og stammer.men dem der ikke stopper eller giver op.de vinder.og ja titans tager eller tog ikke hvem som helst ind.det er derfor det hele ikke gik op i røg og plider plader.plus vi har en leder,ledelse der tør sige det der skal til.hvis man vil vinde må alle ofre noget.da der arbejdes for stammens mål.og hvis man ikke har de mål ja så er man i den forkerte stamme.

Fordi de droppede ud af kedsomhed? og var flinke at lade andre overtage deres kontoer. Til sidst var der bare ikke nogen ET ånd tilbage i stammen og jeg opløste den, men ved ikke om der er nogen der er interesserede i ET's historie længere :p

@supermule Set udefra fik i de spillere ind i "betalte" for så at sige. Per definition kunne vi lukke spioner ind i ~F~ som det passede os andre, men de interne kampe om hvem havde ret til hvilken gråby eller hvilken intern adling ødelagde ikke kun stammen 33% men nærmere 80%. Når folk ligger evigheder fra fronten, kun har 3 byer, kun med deff, så er der ikke meget sjov tilbage. Til dels var det et resultat af at jeg tog månekongen og pulvermule skrev på jeres forum at derfor skulle alle bygge massere deff (min nuke hvis nogen skulle være i tvivl) Så jeg giver dig ret i så meget at i selv dræbte stammen, men det lærer man jo også af ;)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
(doh) jeg roder rundt i de der V3 nicks. skulle nok have været der isf, men jeg var næsten lige startet med TW dengang V3 var ny så havde travlt nok med at få styr på tingene. Anyway til sammenligning så kan jeg fortælle at der ifølge stats er ca 4 * så mange byer i V3 som i V4, så for at nå hvor titans er nu i V4 er der naturligvis slået bare et par færre krigere ihjel det er vel ikke den store overraskelse?



Fordi de droppede ud af kedsomhed? og var flinke at lade andre overtage deres kontoer. Til sidst var der bare ikke nogen ET ånd tilbage i stammen og jeg opløste den, men ved ikke om der er nogen der er interesserede i ET's historie længere :p

@supermule Set udefra fik i de spillere ind i "betalte" for så at sige. Per definition kunne vi lukke spioner ind i ~F~ som det passede os andre, men de interne kampe om hvem havde ret til hvilken gråby eller hvilken intern adling ødelagde ikke kun stammen 33% men nærmere 80%. Når folk ligger evigheder fra fronten, kun har 3 byer, kun med deff, så er der ikke meget sjov tilbage. Til dels var det et resultat af at jeg tog månekongen og pulvermule skrev på jeres forum at derfor skulle alle bygge massere deff (min nuke hvis nogen skulle være i tvivl) Så jeg giver dig ret i så meget at i selv dræbte stammen, men det lærer man jo også af ;)



rygterne fortæller ellers at efter titans fik styr på tingene og iværksatte en afstraffelse af visse ET medlemmer(misseren,minibossen samt en til)at derefter begyndte en masse ET medlemmer at føle de kedede sig:laugh::laugh::laugh:eller kan man måske konkludere at ET begyndte at pisse i bukserne for så at komme med en masse undskyldninger for deres stop og blev de rent faktisk bange for at tabe ansigt i forhold til de selvudnævnte høje kvaliteter de besad i forhold til alle andre,jaaa lille jeg undres bare:confused::confused::confused:
 

Supermule

Nybegynder
Reaktionsscore
0
@ skolehaven
En være omgang ged du fyrer af der :D
Du ved måske det hele...åbenbart ? men hvis man syntes at det er fedt ikke at møde nogen reel modstand kan man bare sige til ;)
Som jeg nævnte var der rig udfoldelse af div. kategorier jeg nævnte, og selv i den virkelige verden er der ikke set dets lige.

Og som jeg skrev...hvis man vil vinde på den måde, uden at møde reel modstand, så gør bare det. Det gør bare dette spil uatraktivt set fra min side.
Så som jeg skrev, I/"og de andre stammer" har aldrig mødt reel modstand fra ~F~ pga. de kategorier jeg nævner, og derfor kan i desværre ikke prale af noget som helst.
Hivs de 3 kategorier jeg nævner ikke havde været der, så havde der været andre boller på suppen...men det er jo forskellen mellem os mennesker der kommer frem der :D
Jer der ikke er til at stole på og fusker, og "os andre" der har rent mel i posen...men desværre bukker under :(

~F~ har jo "desværre" ikke budt på nogle af de kategorier jeg har nævnt, og de kan de være fandens stolte af.
I andre er....undskyld jeg siger det....fluer på en **** :D

Nu må en bann sgu være på vej :D LOL
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Huh hvorfor er det det? jeg skrev set udefra :p ikke at jeg havde ret :p

Så det du siger er at hvis ~F~ havde fungeret havde alle fået klø? hvordan kan det være en mere attraktiv verden når i havde 1/4 af alle spillere i jeres stamme i jeres velmagts dage. Der er vel ikke mange flere på serveren nu end ~F~havde af medlemmer da i var flest :confused: Vi ville være færdige hurra hvor havde det været meget sjovere :rolleyes: Jeg ved ikke hvad andre gjorde men jeg ved at ET ikke benyttede sig af de 3 kategorier, men spioner havde vi nok af :laugh: . Men seriøst hvad venter du dig af spillerne der var tilbage i det K skulle gøre andet end rulle om på siden og sige ja til jeres invi når de ellers fik 1/4 del af serveren imod sig, så langt fra alle andre at de ikke kunne få støtte :huh: Igen fejlen er set udefra helt jeres egen, men skyd mit argument ned om du mener jeg tager fejl isf at tale udenom.

rygterne fortæller ellers at efter titans fik styr på tingene og iværksatte en afstraffelse af visse ET medlemmer(misseren,minibossen samt en til)at derefter begyndte en masse ET medlemmer at føle de kedede sig:laugh::laugh::laugh:eller kan man måske konkludere at ET begyndte at pisse i bukserne for så at komme med en masse undskyldninger for deres stop og blev de rent faktisk bange for at tabe ansigt i forhold til de selvudnævnte høje kvaliteter de besad i forhold til alle andre,jaaa lille jeg undres bare:confused::confused::confused:

Haha hvor er du sød lille tobias2008 :p men ligesom en skudt gnu tager et par minutter om at opdage den er død, så tager også en ET. der var ikke meget aktivitet i moderskibet efter PPW1 lukkede og slukkede.
 
Senest redigeret:

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
rygterne fortæller ellers at efter titans fik styr på tingene og iværksatte en afstraffelse af visse ET medlemmer(misseren,minibossen samt en til)at derefter begyndte en masse ET medlemmer at føle de kedede sig:laugh::laugh::laugh:eller kan man måske konkludere at ET begyndte at pisse i bukserne for så at komme med en masse undskyldninger for deres stop og blev de rent faktisk bange for at tabe ansigt i forhold til de selvudnævnte høje kvaliteter de besad i forhold til alle andre,jaaa lille jeg undres bare:confused::confused::confused:

Latterlig udtalelse, da der ikke var noget der hed Titans på det tidspunkt...

Kom nu ind i kampen Tobias... At din talskvinde ikke kan finde ud af fakta betyder jo ikke du skal lave samme misser eller ??

E.T. var død og borte lang tid inden Titans opstod, så du hypper rådne kartofler lige p.t. :D

Du kan undres til du bliver grå og gammel, men hvis E.T. ikke stoppede og NRG kørte i den linie de gjorde i starten, så ville du ikke være at finde på V4.

Altså V3 blev vundet af hvem ??? Dem der tog byerne fra de krigere der ikke gad spilde tiden mere eller fra de krigere der virkelig kæmpede ??

Hvad skal vi sige om V4 ?

Tobias kongen over alle TW spillere.. Så snedig og ekstrem dygtig at ingen (af de spillere han aldrig når til sokkeholderen) kan nå ham eller ?

Tænk Tobias nåede lige det niveau som DoctorW har haft i alt for lang tid.. så pas på Tobias, inden længe er der heller ingen der gider dig, altså lige undtaget Wildere og Persefone.. host host :D

Jeg er simpelthen forundret og totalt underholdt her :D
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Latterlig udtalelse, da der ikke var noget der hed Titans på det tidspunkt...

Kom nu ind i kampen Tobias... At din talskvinde ikke kan finde ud af fakta betyder jo ikke du skal lave samme misser eller ??

E.T. var død og borte lang tid inden Titans opstod, så du hypper rådne kartofler lige p.t. :D

Du kan undres til du bliver grå og gammel, men hvis E.T. ikke stoppede og NRG kørte i den linie de gjorde i starten, så ville du ikke være at finde på V4.

Altså V3 blev vundet af hvem ??? Dem der tog byerne fra de krigere der ikke gad spilde tiden mere eller fra de krigere der virkelig kæmpede ??

Hvad skal vi sige om V4 ?

Tobias kongen over alle TW spillere.. Så snedig og ekstrem dygtig at ingen (af de spillere han aldrig når til sokkeholderen) kan nå ham eller ?

Tænk Tobias nåede lige det niveau som DoctorW har haft i alt for lang tid.. så pas på Tobias, inden længe er der heller ingen der gider dig, altså lige undtaget Wildere og Persefone.. host host :D

Jeg er simpelthen forundret og totalt underholdt her :D

:laugh::laugh::huh:

Og jeg afslutter her min sag,du har netop her udstillet dig her og bekræftet hele omverden at dit ry som den lille d.... tøs uden forstand som har levet beskyttet under ZZZZ og en IQ på vel ca 10.Enhver med lidt hjerne har nok regnet ud og kommet frem til at indlægget er en god portion sarkasme:laugh:

yderlig er du total forkert på den,de fleste gider mig ikke allerede og syntes jeg er en dum skid og for mange med rette,men ved du hvad det lever jeg sku med så længe titans står som vinder af serveren og med de få folk der er tilbage jeg rent faktisk bryder mig om,måske derfor du er på vej ud pt eller har du nået at flygte med en latterlig begrundelse,inden du rent faktisk skulle til at vise dine selv udnævnte evner du nok ikke besidder , efter din beskytter har forladt kontoen:confused::confused:

og jo titans eksisterede faktisk dengang vi gik på ET så syntes du skal tjekke stats inden du kommer med latterlige beskyldninger
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
5 og 7 :p hvor gammel er du :confused: du ved hvis du er over 10 så må du slet ikke være her :eek: det er arto for børn og ikke unge :huh:
 
Top