Rygtebørsen

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Side 1:
Tribes: Titans
Side 2:
Tribes: 7th

Timeframe: Sidste 48 timer

Totale erobringer:

Side 1: 95
Side 2: 22
Difference: 73

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 43
Side 2: 18
Difference: 25

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 848,302
Side 2: 179,789
Difference: 668,513

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 402,175
Side 2: 173,711
Difference: 228,464

chart
 

Xphiroth

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvor er det dejligt at se liv herinde. Lige hvad der manglede. Hvorfor er det ikke sådan hele tiden ?

Tja. Det er vel på sin plads at rygte sludderen herfra tages hvor jeg slap den sidst - og besvare modsvaret. Selvom der dog er en del imellem. Men det kan der vel ses på.

Der er dog 1 ting jeg har tænkt på. Hvordan kan det være at mit rygte sludder kun bliver besvaret af en ? Nå skidt. Selvom jeg føler mig lidt snydt her.

Men Pers. Vi bliver aldrig enige om spillestil. Så der er ingen grund til mere rygte mudder herfra. Det der skulle siges i den forbindelse er sagt. Så er det vel blot op til hver især, om man ser sin måde rigtig.

Det er skam mere end fint for mig, at du ikke går ind for at man tager barbar byer - det jeg ikke forstår, er dit had til alle dem som tager dem. Hvordan kan det være ?

Et lille mellem spørgsmål. Hvorfor er det så vigtig at have en top mba/mbf osv. ? Hvad beviser det ? Og hvorfor er det bedre end en ikke top ? Jeg ser i hvertfald selv, at jeg mister så lidt som muligt ved overtagelser. Så det går jeg slet ikke op i. Forstår dog ikke at andre ser dette, som noget meget vigtig. Men det er jeg sikker på en her kan fortælle mig.

Uha... fine stats må jeg sige skolehaven. især under omstændighederne. Dog kan jeg ikke lige se hvad de laver herinde ? Du burde vide bedre.

Desværre har jeg hørt at en konti er blevet taget tilbage, og sat til sletning - efter slid og tid. Sørgeligt. Ikke pænt du...



God weekend alle sammen.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
I know, men siden mudderkastningen om jeres krig foregik som rygte når det var realitet så kunne statsene lige så godt også stå her... men har da overvejet at lave et youtubeklip og vise hvordan man starter en ny tråd og designer den med fine billeder så den ikke bare er kedelig text :p

fortsat god dag :wave:
 
Senest redigeret:
Top