Rygtebørsen

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hold dog op med opdigtede rygter, alle ved da jeg ikke kan udstå Jesper :laugh:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Er lige blevet tilbudt og komme med i en stamme ;)
Andre som også er det? ;)

For rygtet går da på at jeg sucks og så er der nogle som spørger mig om sårn noget pjat.. ;)
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Er lige blevet tilbudt og komme med i en stamme ;)
Andre som også er det? ;)

For rygtet går da på at jeg sucks og så er der nogle som spørger mig om sårn noget pjat.. ;)

Tror det var være et falsk rygte.... hvem gider god have dig i en stamme :laugh:
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvis du bruger ligeså meget tid på spillet som forum... farmer ligeså meget som du skriver... så tror jeg nu du er god til et par stammer ;)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Bruger skam masser af tid på spillet ;)

Orker bare ikke altid lige og gøre hvad der skal gøres ex farming ;)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Kunne være jeg skulle spille en måned alligevel bare for at du har en nabo at lege med... måske jeg kan overtale et par andre gennemsnitsspillere til det samme, så du kan få lidt at lege med :cool:
Hvor er det vi skal starte op henne?

LOL.. du er stoppet efter en uge som sædvanlig fordi du ikke har tid.. og så går du vel tilbage til at oprette twskoler og afstemninger :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tror nu han til enhver tid ku tæve dig Kenned, at han så mister lysten til og fortsætte i et tidligt stadie er bare lidt ærgerligt jo :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
LOL.. du er stoppet efter en uge som sædvanlig fordi du ikke har tid.. og så går du vel tilbage til at oprette twskoler og afstemninger :D

Nej da kenned... jeg når jo at adle med fuld nuke som den første... Hvem vil være min nabo? :laugh:
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
et nyt og forbedret WP starter op i v7 siger rygterne så nu må vi se ikke. deka og skolehaven så se vi igen hvis i starter op igen.
 

Hoosierdaddy

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har hørt, at der starter en stamme op, som består af spillere, der kun laver stammeaktioner i en ti-hestes brandert :what:

Det skal blive spændende at følge deres færden :D
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Vildt :eek:
Hvordan ansøger man til denne helt sikkert utroligt effektive og seriøse stamme? Hvis rygtet altså taler sandt :laugh:

Jeg er selv lidt af en mester i kunsten at angribe i beruset tilstand, det giver tit nogle uventet resultater :p
 
Top