Rygtebørsen

Shake

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Så er Wildere kommet igang igen, har hørt rygter om at han har sendt alt off. afsted :cool:
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu forlyder det at tudekiksene står i kø i alle noob stammerne. den så kaldte krig imellem FW og [NM] som i følge visse kilder nærmest var pattet for tropper pga dette er nu nået et mesterligt kram hvor man ikke længere kan tælle den ene fra den anden. de er desuden i forbund med U.V.S. og DK_BBQ, hvoraf den ene mindst tigger deff fra den mægtige Føtex og hans venner, der efter sigende gerne vil have modstand. Så nu samler de vidst også deres venner i DK-G op af vuggen og siger til dem at de skal adle så mange barbarer de kan for at få deff nok til at modstå de små modangreb som NPG kan afsted komme med deres ynkelige størrelse i forhold til metaen.

Men det er nu rart at se den mægtige Kvickly virkelig vise hvor meget han og hans venner ønsker modstand på serveren. han har endda for at få stammen til at se stærk ud taget fjender ind fordi de er gode til internadling og barbarnobling... endelig nogle mennesker der er værd at være i stamme med. De kan jo kede enhver ihjel med deres simcity. Og så giver det vildt streetcredit at ligge nr. 2 og aldrig have brugt sine tropper til at tømme andet end barbarer og inaktive :laugh: I det mindste giver det vel svar på hvor mange noobs der skal til for at klare sølle 16 spillere. :p

Til sidst et lille råd til Aldi: hvis du virkelig søgte modstand, så ville jeg personligt nok fjerne de der 10 forbund/IAP stammer og droppe akademiet, men så kan du vel heller ikke være sikker på at vinde serveren :confused: Og det ville jo ikke være sjovt, men det er lige som i oddset, dem der spiller mest sikkert er dem der oftest taber i det lange løb :cool:

Ps. det klæder dig ikke at spille mavesur på forummet. heldigvis for dig har din stamme sikkert ikke evner til at finde herind og se hvor "pænt" du opfører dig :D
 

lange

I træning
Reaktionsscore
0
Nu forlyder det at tudekiksene står i kø i alle noob stammerne. den så kaldte krig imellem FW og [NM] som i følge visse kilder nærmest var pattet for tropper pga dette er nu nået et mesterligt kram hvor man ikke længere kan tælle den ene fra den anden. de er desuden i forbund med U.V.S. og DK_BBQ, hvoraf den ene mindst tigger deff fra den mægtige Føtex og hans venner, der efter sigende gerne vil have modstand. Så nu samler de vidst også deres venner i DK-G op af vuggen og siger til dem at de skal adle så mange barbarer de kan for at få deff nok til at modstå de små modangreb som NPG kan afsted komme med deres ynkelige størrelse i forhold til metaen.

Men det er nu rart at se den mægtige Kvickly virkelig vise hvor meget han og hans venner ønsker modstand på serveren. han har endda for at få stammen til at se stærk ud taget fjender ind fordi de er gode til internadling og barbarnobling... endelig nogle mennesker der er værd at være i stamme med. De kan jo kede enhver ihjel med deres simcity. Og så giver det vildt streetcredit at ligge nr. 2 og aldrig have brugt sine tropper til at tømme andet end barbarer og inaktive :laugh: I det mindste giver det vel svar på hvor mange noobs der skal til for at klare sølle 16 spillere. :p

Til sidst et lille råd til Aldi: hvis du virkelig søgte modstand, så ville jeg personligt nok fjerne de der 10 forbund/IAP stammer og droppe akademiet, men så kan du vel heller ikke være sikker på at vinde serveren :confused: Og det ville jo ikke være sjovt, men det er lige som i oddset, dem der spiller mest sikkert er dem der oftest taber i det lange løb :cool:

Ps. det klæder dig ikke at spille mavesur på forummet. heldigvis for dig har din stamme sikkert ikke evner til at finde herind og se hvor "pænt" du opfører dig :D

apropos tudekiks er det da voldsomt som du selv kan tude..have a cookie?
 

Shake

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Super indlæg Cookie? :)

At FW, NM, U.V.S, DOW, TW, DK_Grill og hvad de nu ellers hedder er gået sammen og har dannet et forbund, er et af de ynkeligste syn jeg nogensinde har set siden jeg startede med at spille TW.

Ynkeligere er det at BriankDK (gamle olivermc123 på V4) forsøger at adle spilleren Olicermc123´s by. Så har man hørt det med.
Profferne adler fjendebyer, de gode adler spillerbyer, noobsne adler bb-byer og andre adler egne byer :laugh:

Iøvrigt har denne mægtige alliance ikke angrebet NPG en eneste gang, men kun stået model for at få tæv af dem :confused: Derudover forlyder det, at den mægtige alliances forum er spækket med HJÆLP, JEG HAR BRUG FOR SUPPORT beskeder, primært skrevet af BriankDK :eek:

I den anden ende af verdnen sidder D20m/D40m og klapper i deres små hænder over, at NPG ikke har kunnet få nogle nye byer i den seneste stykke tid, og at de er ved at være en elitestamme på niveau med NPG :cool:


Men alt dette er blot rygter der florerer omkring, så det meste passer nok ikke :rolleyes:
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
apropos tudekiks er det da voldsomt som du selv kan tude..have a cookie?

Uuuuuhhh... en ophøjet DxxM, der drister sig til at udfordre mig :cool: Jamen det var da et fint forsvar af jeres stamme. Jeg er sikker på at rema1000 selv vil være stolt over dig. Manden som i sin sindsforvirrede tilstand selv har ført bevis for til spillere uden for sin stamme at han vil vinde med alle midler. Han har endda dristet sig til at dele sin samtale med support hvori han selv afslører at han sad på hele 4 konti på en gang :eek: Et herligt forbillede at følge. Jeg håber da ikke at det ødelægger nogens tornerose billede af den store Netto. Og nej kan ikke diskutere hvad det endte med, men er en der er villig til at lyve for at have flere konti i spillet virkelig værd at følge?
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har egentlig boykottet det at skrive herinde, men shake og cookie? i lukker så meget **** ud at det halve kunne være nok ^^

- Men hvad jeg finder lidt morsomt i at i kommer med sådan kommentarer, om alle os noobs er, hvor er i henne på V7?? Blev i adlet af noobs derinde eller hvad?? :eek:
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
At FW, NM, U.V.S, DOW, TW, DK_Grill og hvad de nu ellers hedder er gået sammen og har dannet et forbund, er et af de ynkeligste syn jeg nogensinde har set siden jeg startede med at spille TW.


Wow! Vidste ikke vi havde så mange Forbunds! :eek: Må nok hellere se at blive mere aktiv! :confused:
 

Møgorm

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vi i DK_BBQ er stoppet for længst.. Og mht de nævnte forbund, så har vi kun haft et enkelt - Aner ikke engang hvem halvdelen er..
 

lange

I træning
Reaktionsscore
0
Uuuuuhhh... en ophøjet DxxM, der drister sig til at udfordre mig :cool: Jamen det var da et fint forsvar af jeres stamme. Jeg er sikker på at rema1000 selv vil være stolt over dig. Manden som i sin sindsforvirrede tilstand selv har ført bevis for til spillere uden for sin stamme at han vil vinde med alle midler. Han har endda dristet sig til at dele sin samtale med support hvori han selv afslører at han sad på hele 4 konti på en gang :eek: Et herligt forbillede at følge. Jeg håber da ikke at det ødelægger nogens tornerose billede af den store Netto. Og nej kan ikke diskutere hvad det endte med, men er en der er villig til at lyve for at have flere konti i spillet virkelig værd at følge?

det var da utroligt som du kan puste og pruste..sjovt at du kan fylde så mange sætninger med så meget ævl og bævl:huh:

dagen hvorpå du bringer mig et bevis for dine postulater fremfor at løbe forvirret rundt kan det være jeg anerkender din eksistens på forum :wave:
 

Shake

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg spiller skam stadigvæk på V7 :cool:

Men imodsætning til dig (Alex89) så har jeg startet min egen konti derinde, og ikke overtaget en andens, da min første by blev overtaget :p
Og nu hvor du er ÅHHHH så en god spiller, nummer 1 på V3 blablabla, så kunne det måske tænkes at du måske kunne prøve at adle byer med mere end 3000 point. Det manglende modstand fra disse byer opvejer du ved at adle bb-byer :laugh: Det får en til at tænke over, om det virkelige var dig der var nr.1 på V3, eller om du har nakket en god spillers identitet :eek:


Mht. til dig lange, så lever du, ligesom de andre fra DxxM på at internadlinger. Gad vide om det er nok til at vinde denne server :D
 

lange

I træning
Reaktionsscore
0
Mht. til dig lange, så lever du, ligesom de andre fra DxxM på at internadlinger. Gad vide om det er nok til at vinde denne server :D

Jeg har endnu hverken set dig eller nogen andre såkaldte "pro-gamers" komme med noget imponerende indspark på V7 endnu..men det kommer måske den dag vores aktivitets niveau falder nok til at folk som dig har en chance? :eek:
 

Wildere

I træning
Reaktionsscore
0
Suk, hvorfor skal (næsten) alle posts her på forum omhandle folk der sviner hinanden til? Det er da til at blive i dårligt humør af.

Jeg skal da gerne være den første til at rose folk. Thumps up til FW og i særdeleshed HolgerBruun for den første rigtige modstand som vi fra NPG har fået på V7 indtil nu. Selvom krigen ikke har varet mere end et par dage, har i da allerede slagtet flere af vores tropper end hele ITC magtede ialt. Good job.
For at holde det lidt på rygtebasis, så er der vist noget med at alt det deff vi løb ind i vist ikke kun er jeres eget :D og noget at det vist kommer langvejs fra...
Men vi tager det som en udfordring og håber vi ikke knækker nakken på det og så må vi se hvordan det går.

Held og lykke til folket! og husk nu at nyd sommeren!
/W
 

Shake

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Som Wildere pointer lad os komme tilbage til rygterne (de saftige af dem), og væk fra det barnlige "Du er dårlig, jeg er bedre end dig" pjat :)


Der går rygter om, at BriankDK truer sine medlemmer med at skifte over til U.V.S og lukke alle [NM] stammerne ned, hvis de ikke sender def. til FW :huh:

Det BriankDK ikke ved er, at de meste af [NM] stammernes def. blev mistet, da de og BriankDK blev revet rundt af FW :cool:
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
@Shake

For det første har jeg ikke overtaget den her konto, jeg har selv oprettet den.
For det andet, hvis du betvivler mine skills i det her spil, kan du jo bare angribe, for så må det jo være nemme byer at tage fra mig :)

@Wildere Amen.
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg blir helt nysgerrig for at vide om der gemmer sig en kendt og skilled spiller med et nyt nick bag shake?! :confused:

Det håber jeg da lidt, for i en toe-to-toe er jeg ret sikker på det er de færreste der kan stå distancen mod Alex heads up.

Men trashtalk ser man jo altid på det offentlige forum :)

Nej, nu læste jeg lige shakes post en gang til.. du sætter spørgsmålstegn ved hans bedrifter på v3.. Jeg vil gerne høre om dine bedrifter og hvem du er eller om du bare er en ny spiller der er stor i munden og ikke ret meget andet :)
 
Senest redigeret:

Shake

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Du har sikkert allerede hørt om mine bedrifter :p Vil håbe at jeg kunne sige det samme om dig :confused:

Det sjove er, at jeg tror aldrig, jeg har læst et sted hvor nogen "angriber" alex, før han kalder på sin Butler/Bølle ved navn Kenned :eek: Kan han ikke tale for sig selv, nu hvor han VAR en SÅ god en spiller :cool:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jamen så stå dog frem, hvem er du? :D

Fortæl os om dine mægtige bedrifter lol

Det sjove er, at jeg tror aldrig, jeg har læst et sted hvor nogen "angriber" alex, før han kalder på sin Butler/Bølle ved navn Kenned

Du synes det er sjovt jeg forsvarer Alex, det gør jeg skam helt af mig selv, kan høre på dig du ikke er van til at dine venner forsvarer dig.. du er måske nødt til at skulle kalde på dine venner før de gider støtte op om dig :confused: sørgeligt mate :eek:
 
Senest redigeret:

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Shakes venner ved han kan klare sig selv og ved at der ikke er behov for at forsøge at overbevise nogen om han stadig er en god spiller :p
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
ahh, Kacy melder sig på banen, lidt opbakning havde han så alligevel brug for..

sikke med hemmelighedskræmmeri.. tydeligt er shake en der ikke har noget at ha' det i, sørgeligt :cool:
 
Top