Rygtebørsen

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Rygte:

En samling spillere der længe har søgt et nyt sted at lege har valgt at gøre V7 til deres legeplads :eek:
Det er en egoistisk flok der ikke vil dele sandkassen med nogen, kun vipper med hinanden og vil skubbe alle andre der forsøger at få en tur på gyngen af, også små børn :(
De er en flok bøller der ikke tager sig af ynk og tuderi, de fortsætter bare med at skubbe og drille :mad:

Hvis dette er sandt kan jeg kun anbefale at restarte øjeblikkeligt hvis du skulle være så uheldig at ende ved siden af en af dem :p
Kig efter New PlayGround, det er hvad rygtet siger de skal hedde, og undgå dem!! :laugh:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Wanna Play er det den super stamme som CB skal med i som du også skal med i?:huh::confused:
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Øhh. Hvilken dansker med respekt for sig selv vil være i stamme med dem?

Hvilken god fornuftig spiller vil sige nej til at spille med andre gode fornuftige spillere bare fordi de er nordmænd? :eek:
Jeg hader at rose dem, men Norge har nogle virkeligt gode, sjove og interessante spillere også. Jeg er så heldig at havde spillet med og mod flere af dem :)

Dig på den anden side, ville jeg overveje nøje før jeg gik i stamme med efter en kommentar som den der :laugh:

L33T:
Super stamme? Om hans stamme er en sådan ved jeg ikke, men jeg skal ikke i den :p
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Har skisme bare hørt men ja et fakta Svenskere og Norsker er bedre end danmark til TW
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det var da noget af et rygte :eek:
Men jeg synes nu rygterne der skal herind skal være bare en anelse troværdige :p
De er lige så gode som os ja, men bedre? Naaaaaaaa :laugh:
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
arrrrrrrrrrrrrrrrr øv!!!!! :(:unsure:

Med den brede vifte af spillere du har haft i kikkerten til din stamme og har tilbudt plads, så må de 20 pladser da alligevel være taget :eek:
Ellers er det en skidt rekrutterings kampagne du har kørt min ven :laugh:
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Betyder det der stadig er ledige pladser og du ikke har fået fyldt stammen til bristepunktet eller at du ikke mener det var en skidt rekrutterings kampagne? :laugh:

Der er da stadig ledige pladser :cool: ... Næææh den har nu været temmelig god! :D du er bare gået glip af den :eek:
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Gået glip af?? Nej det tror jeg da bestemt ikke, intet glipper for mig :laugh:

Mellem os og "alle" dem der læser med her, hvor mange spurgte du om de ville joine? :p
 
Top