Rygtebørsen

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Som sagt tråden her bruges til rygter og ikke alt "Off Topic" det finder sted i en anden..

Nogen der har nogen spænende rygter??? :D
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg ved at CB laver en stamme I:
Men han siger jeg er dårlig ;(
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har nu hørt rygter om allerede flere super premades...

denne verden bliver fantastisk... selvom det er vel det man siger ved hver opstart? :huh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tror nu du har ret, denne verden kommer til og overgå de fleste, da instillingerne ikke er så meget som tæt på, noget vi har set på .dk før :)

Og jaa rygterne lyder på lidt af hvert, både en Kenned stamme, en CB stamme osv. og måske enda den største af dem alle, men den er dog ikke klar til og se dagens lys :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg har hørt han aldrig er stoppet, eftersom han spiller i V6 og V8 .no også :laugh:

Men jo da, jeg starter med garenti i V7, dog på bekostning af V6 da jeg stadig ikke har tiden til det optimale :)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Har hørt at du faktisk har tænkt på at vinde denne server dekani? ;)
Kan det passe (-:?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Rygter er rygter CB :p

Har hørt at du faktisk har tænkt på at vinde denne server dekani? ;)
Kan det passe (-:?
Nej det lyder da absurt, de eneste tanker der flyver igennem mit hovede når jeg joiner en verden, er hvordan jeg laver mest kaos og får flest medaljer :p

Men jeg har hørt L33T overvejer at komme forbi hans normale farm stadie og faktisk måske enda ende som en farmer og ikke en farm :laugh:
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Nej det lyder da absurt, de eneste tanker der flyver igennem mit hovede når jeg joiner en verden, er hvordan jeg laver mest kaos og får flest medaljer :p

Alle med den indstilling om ikke at vinde, der er plads ved siden af mig :eek:
jeg lover jeg nok skal få jeg til at fastholde jeres planer fra starten af :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ihh så du vil gerne lege titte nabo med mig :eek:

Jeg er så beæret, nu ved jeg jo bare slet ikke hvordan jeg ska overleve den første måned :confused:
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det kan du tro jeg vil, specielt hvis du som du jo siger, og plejer, har tænkt dig at skabe kaos omkring dig :p
Det har du vel intet imod? :eek:

Vi kan sagtens lave en aftale ang. tid :cool:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Langt fra da :cool:

Men ska lige finde ud af hvor min stamme vil have jeg starter op :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Alle med den indstilling om ikke at vinde, der er plads ved siden af mig :eek:
jeg lover jeg nok skal få jeg til at fastholde jeres planer fra starten af :p

Kunne være jeg skulle spille en måned alligevel bare for at du har en nabo at lege med... måske jeg kan overtale et par andre gennemsnitsspillere til det samme, så du kan få lidt at lege med :cool:
Hvor er det vi skal starte op henne?
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Uha Uha med søde folk der er idag hva... :wave:

Jamen kan i mon finde mig :laugh: eller er det ikke det vi leger mere?:confused:
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Rygtet siger Jesper på v7, og med et mindre rygte om at det er med deka ved sin side?? :rolleyes:
 
Top