Rygtebørsen

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Der gå rygter om at DK-G og DK-G2 er ved at falde fra hinanden og deres medlemmer søger væk fra deres stamme af :p
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Rygtet siger at Newplayer* for anden gang for dagens angriber:-o
Kan det dog passe?
 

Vaahtopallot

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Rygte??

Selv som ny i spillet, vil jeg næsten turde påstå det ikke er et rygte når man kan bekræfte noget er fakta på under 10 sekunder :eek:
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Stammen CD skriver:
Ligeledes gælder det optagelse af medlemmer og derfor vil ansøgninger sjældent blive taget seriøst, og bliver de sendt til den forkerte, vil den nok højest sansynligvis blive smidt væk, eller glemt

Ville det ikke være meget klarere bare at skrive, at

det er stammen for sagsbehandlere i det offentlige??
 

cirepowah

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Så der gode rygter i SPIL.

Men vi forærer dem ikke væk!


Teksten er 1 skridt foran jer og Cæsar vil forstå meningen ;)

efu szhuft bu wpsft wfsefo wjm cmjwf sbnu bg fu updjgsfef boubm ovlft j måcfu bg ef oøtuf ebhf ph gmfsf uphf foe etc sbbefs pwfs wjm mjhfmfeft gåmhf uspq!


MVH

DARWINS / EVOLUTION
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Teksten er 1 skridt foran jer og Cæsar vil forstå meningen ;)

efu szhuft bu wpsft wfsefo wjm cmjwf sbnu bg fu updjgsfef boubm ovlft j måcfu bg ef oøtuf ebhf ph gmfsf uphf foe etc sbbefs pwfs wjm mjhfmfeft gåmhf uspq!
Du sku da godt nok ha en røvfuld :huh:
 

orary

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Så der gode rygter i SPIL.

Men vi forærer dem ikke væk!


Teksten er 1 skridt foran jer og Cæsar vil forstå meningen ;)

efu szhuft bu wpsft wfsefo wjm cmjwf sbnu bg fu updjgsfef boubm ovlft j måcfu bg ef oøtuf ebhf ph gmfsf uphf foe etc sbbefs pwfs wjm mjhfmfeft gåmhf uspq!


MVH

DARWINS / EVOLUTION

Cæsaralgoritmen er et specialtilfælde af monoalfabetisk substitution, som blev benyttet under Julius Cæsar. Hvert bogstav erstattes med et bogstav et antal pladser længere nede i alfabetet . Nøglen er antallet af pladser der flyttes.

Mon de her ting har nogen sammenhæng ?

Jeg tror at DKG får en kraftig stigning på deres MBF idag.
Rygtet siger at de ikke ejer en eneste offensiv trop ?
 
Senest redigeret:

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det er jo ikke cæsars kode :D det er darwins, de har bare brugt cæsarlogaritmen til at skrive koden / kryptere teksten.
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvád sker der noget de kommende dage ? Har ikke set nogle gode rygter i lang tid nu :(
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Rygtet lyder at der er blevet afsat en leder i V8 .. yderst interresant, det sku vidst lave lidt ændringer i fremtiden :cool:
 

orary

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg tror at verden 8 som den ser ud idag snart vil blive en smule forandret.

Og mon ikke DKG snart står til endnu en øretæve?
 

cirepowah

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Rygtet fortæller os at DK-G spillere sender ansøgninger ud til nye stammer på liv og løs, og enkelte træffer min Indbakke.


Vi tager dem skam dybt seriøs, hvis folk sgu være i tvivl!

Nielsen78 den 06.09. kl. 11:01
hey, villle høre om det er muligt og skifte over til jer?

Vi smider lige ansøgningen ind i Evolutionsmaskinen....

4 dage senere:

n00bt0wn / 012 (498|505) K54 4,650 Nielsen78 [DK-G] cirepowah [Darwin] 2011-09-10 - 08:04:21
Restart express 013 (500|503) K55 5,454 Nielsen78 [DK-G] orary [Darwin] 2011-09-10 - 08:04:01

Orary får også en hilsen fra den gode hr Nielsen:

Nielsen78 den 11.09. kl. 06:38
**** med timer jeg har brugt på det shit.. og så er det over på ingen tid.. synes du en tissetrold:).. det samme skete i verden 7:)

Desværre er de fleste DK-G spillere med så lav morale at vi har svært ved at sende vores ihærdige tropper afsted!

Det ville KjeldK så lige give os en hjælpende hånd med!

n00bt0wn / 012 (498|505) K54 4,411 cirepowah [Darwin] Kjeldk [DK-G] 2011-09-10 - 12:46:42

Med en øget morale på vores gode ven KjeldK, måtte vi jo atter tage vores toge i brug!

Jeg er så heldig tilfældigvis at have et par fulde huse i nærheden, Så Nu hvor KjeldK var så flink at tilbyde os lidt gaver, så kunne vi lige så godt starte med den Største!

Og da Orary stilte et af sine meget fine tog til rådighed måtte vi jo hilse med KjeldK

Jeg starter self lige med at hilse med KjeldK først!

kjeldk.jpg

Restart express 014 (502|509) K55 6,511 Kjeldk [DK-G] orary [Darwin] 2011-09-11 - 10:10:00

Og da jeg faktisk savnede den by KjeldK havde taget fra mig tidligere og med hans gavmilde væsen, vidste jeg at han self gerne vil give mig den tilbage!

n00bt0wn / 012 (498|505) K54 4,402 Kjeldk cirepowah [Darwin] 2011-09-12 - 08:15:06

Og KjeldK´s gavmildhed stopper ikke her, han har ladet sin sidste by gå i barb nu, så der slet ingen morale er! - Kan man andet end holde af den gut!

God lørdag derude!

MVH

Darwin´s
 
Senest redigeret:
Top