Rygtebørsen

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Som sagt tråden her bruges til rygter og ikke alt "Off Topic" det finder sted i en anden..

image.aspx
 
Senest redigeret af en moderator:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Rygtet siger at TRML genforenes i V8. En noob verden virker for dem som det rigtige sted at lære det der fabelagtige "samarbejde"

Nogen der melder sig frivilligt til at lære dem det? :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Har hørt der der er et spillere som går Dual sammen og starter der inde sammen :)..

Så har jeg hørt en del af verden 2 vinderne starter op igen..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
rygtet siger at denne verden er en verden for miss, som hun faktisk kan gå hen og vinde :D

:mad: :mad: :mad:

Killer du har stadigvæk ikke lært det :mad:..

Miss = Dreng :eek:..

Har hørt Killer ikke tør starte op fordi hun er bange for at få tæv af Miss :laugh:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Syntes det er skørt at hende miss forsøger at nedgøre drenges intelligens :p

Har hørt at mange mener at opstarten er det sjoveste. Inden kedelige alliancer og frontlinier bliver trukket op altså :D
derfor forlyder det at mange gode spillere alligevel vil deltage på lavt niveau indtil en ny og bedre verden kommer til :eek:
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hahaha Owned Miss :D

Syntes det er skørt at hende miss forsøger at nedgøre drenges intelligens :p



Har hørt rygter om at indstillingerne i V8 ikke tiltrække mange spiller, og at de hellere vil genstarte i V7 end at komme på en verden hvor Miss er god :p
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
miis du er jo frk. newbie og det er jo en verden for noobs derfor hopper jeg netop ikke på, og det er derfor du gør :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
miis du er jo frk. newbie og det er jo en verden for noobs derfor hopper jeg netop ikke på, og det er derfor du gør :)

Killer du tør ikke fordi du ved du får tæv :laugh:..

Jeg er ikke newbie ;D..


Har hørt denne verden bliver en verden hvor der ikke er så mange spillere der starter op :)
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
miss hvis jeg startede op var det da kun for at prøve at lære en spiller som dig, hvordan man spiller spillet :D
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
sjovt nok var han det også :eek: men en ny verden fik ham tilbage i spillet :cool:

WOW.. Endelig kom han tilbage :eek:..

Har hørt denne verden ikke bliver lige som de andre..

De store pro spillere som Wildere, Deka osv osv ikke starter :confused:
 

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
har hørt mange v2 spiller starter på v8 :eek: og laver en stamme sammen igen nogle der kan af/bekræfte det?
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
har hørt storgaard skal hygge i sengen med kæresten hele ferien og derfor er inaktiv

Nogle der kan bekræfte/afkræfte dette :confused:
 
Senest redigeret:
Top