Rygtebørsen

cirepowah

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Forstod hvis godt den første del som et rygte, men resten er bare kedeligt :p


Forstår godt forummet er så dødt med typer som dig heromkring. Hvad med at hygge sig med de få indlæg vi prøver at holde dette forum igang med, fremfor et særdeles kedeligt og uinspireret svar.
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Forstår godt forummet er så dødt med typer som dig heromkring. Hvad med at hygge sig med de få indlæg vi prøver at holde dette forum igang med, fremfor et særdeles kedeligt og uinspireret svar.


Prøver snarere at få det op, men bliver svært..:(
 

teamwork

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Spejdkode

Nu er her lidt tomt. Jeg vil gerne forblive anonym. Men her er en lille kode til jer, der gerne vil have noget overraskelse og gider at arbejde for sagen.

8\/ #2(_,)& 4(_,)& |*(_,)'//(_,) #8(_)&£ 8['//(_,)£ |*(_,)|<|<(_,)|* 4(_)&j08 ['// j(_)0.

Pyha, i dag har jeg brugt en kodemaskine.
 

teamwork

Nybegynder
Reaktionsscore
0
haha, Jeppe haha.

Tjaa. Den kan give en rigtig stor fordel.

Jeg har iøvrigt lige spillet et spil med russiske våben.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ikke for noget hvorfor gør du ikke som andre skriver hvad "Kode" du har lavet det med sårn man kan regne det ud.:)
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Ikke for noget hvorfor gør du ikke som andre skriver hvad "Kode" du har lavet det med sårn man kan regne det ud.:)

Er ret sikker på at andre er flertal, og har kun læst en post hvor man får kodens oprindelse fra :)
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg anbefaler at man vender tilbage til topic. Har man andet at diskutere oprettes der en tråd dertil og den ligges naturligvis i den rigtige afdeling. Er man i tvivl så skriver man til mig og spørger hvor den hører til.
 

cirepowah

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Der går rygter om at Evolution atter er trukket i krigsuniformen og erklæret Krig på en Top 5 stamme.



Hvis denne erklæret stamme er i tvivl om vi har Økonomien på plads til at finansierer alle de forhåbentligt nye byer , tillader mig lige at vise 2 af vores skattekister frem!

mnter.jpg


Og bare rolig, så har vi 6 andre ambitiøse skattekister mere i vores Trup, såfremt vores mønter skulle slippe op!


Vi ser frem til en god omgang hygge derude!

Mvh.

DARWINS
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg har hørt at V8 er endnu en krammeverden, hvor de største krammer indtil der kun er dem tilbage .. :eek:
 
Senest redigeret:
Top