Rygtebørsen

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Rygtet siger at de danske spillere har formået og gøre vores allerede latterlige standard til grin .. Er det her seriøst hva vores fremtid bygger på?? at der laves 3 store stammer hvorefter de alle sammen joiner den ene og de kan kalde sig mestre??? ..

Hvis det er fremtiden på .dk siger jeg tak for kaffe.. så lyder min fremtid på .net (Stedet hvor de stadig ved hva krig er)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
MEGET!... er seriøst til grin...

Selv har jeg den interresse at de store .dk spillere bør udfordre hinanden og på den måde blive gode nok til og ku give f.eks. svenskerne lidt modstand... der er sku da ikke nogle der lærer noget af at kramme.. og så på en verden der var designet til at noobs ku få en chance for at lære..virkelig??... de gør sig selv til grin for omverdenen...
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Eller også kender du ikke versionen bag alt dette?
-Og nej jeg fortæller dig den IKKE
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Egentlig ikke, for omverdenen har for længst glemt der er et lille sted kaldet danmark i TW sammenhæng. Danske spiller har desvæære så travlt med at hugge at de har kedet alle andre ud af serverne. Teorien om at der ikke skal mere end 5 aktive til at vinde en dansk verden er ganske sandsynlig... såfremt de ikke har kedet sig til døde inden. Der er jo ingen danske spillere der søger at udfordre dem selv. Jeg tvivler på der er en eneste der ikke kører på cruise kontrol. Det er jo derfor at personer som jeg der bare giver den lidt gas i opstarten har så let spil...

Eller også kender du ikke versionen bag alt dette?
-Og nej jeg fortæller dig den IKKE

Nogle af os kender mere til den end du tror og vi er stadig enige om at det er til grin...
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Vil da sk*de versionen et stykke !!!

Det er stammekrig ikke krammekrig.. og det er F*NDME ik stedet og lave en intern dyst på... den verden var til noobs og ikke til en flok ego r*vhuller...!

VIRKELIG god måde og sikre vi i fremtiden har nye aktive spillere på .dk .. tillykke, det forbliver som altid med få aktive..
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Mmh true der er ikke meget aktivt på de danske servere og ja havde heller ikke set Darw så store ;)
Havde håbet på at NL kunne give Darw modstand men det skete så ikke ;(;(
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
På grund af dem ved jeg PRÆCIS hvem mine modstandere blir på en evt. V9 .. gider jeg bare ikke mere, hvis det virkelig skal holdes sådan at V9 bare er endnu en kopi med de samme spillere og den samme modstand, ser jeg slet ingen grund til og logge ind..
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg er da ked af at ha' skuffet en del, hvis det er sådan jeg fornemmer det... dog ville 90 % af alle andre i mine sko med garanti ha gjort det samme... utroligt at det kan godtages at stamme nr. 1 og 2/3 kan danne alliance mod en halv inaktiv stamme uden det bliver omtalt, men ja - at rekruttere gør vel en stor forskel, dog mener jeg det ikke - for forbund eller samme stamme, hvis der er stort overtal resultere det i det samme...

dog vil jeg garantere at verdenen ikke havde set sådan ud dagen i dag, hvis ikke WaI. var gået ned... og jo, det havde nu været en fin kamp mellem NL og WaI. men da dette ikke var tilfældet, forstår jeg udemærket at de aktive foretrak en aktiv stamme...

og SakZo, medmindre du er skizofren, så skal du ha skolepengene tilbage, hehe :p
- eller også vil du måske piske en stemning op, det er jo en anden mulighed.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Standarden for .dk er virkelig faldet!

Folk vil sgu hellere vinde uden ære end at tabe velvidende om at de forsøgte, tøser hele bundtet :mad: Ender med at alle verdenerne skal have indstillinger som forhindre folk i at skifte stammer bare for at undgå de der TribalHugs stammer :sleep:

Og så undre folk sig over hvorfor ingen gider .dk længere :huh: Når der endelig kommer nogle udefra så skræmmes de væk på den ene eller anden måde :what:

Der er for meget "indavl" i .dk, så lad os se at få stoppet den tendens til Hugsstammer og få nogle rigtige krigsstammer :cool:
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
synes det er sjovt nok det altid er de samme "store" spillere som igen og igen er med i hugs grupperne


folkens det var en nybegynder server la da folk hygge sig i stedet for at hoppe ind og lave det samme **** som i gør på alle andre servere med jeres hugwar
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Jeg er da ked af at ha' skuffet en del, hvis det er sådan jeg fornemmer det... dog ville 90 % af alle andre i mine sko med garanti ha gjort det samme...

Og de sidste 10% er de sande spillere som ønsker at spillet fortsætter, enhver med respekt for sig selv ved at man ikke vinder mere end dem som taber når man joiner sådan en stamme :rolleyes:

Det ville jo være det samme som at man aldrig havde været i krig og joiner en stamme som har kæmpet sig op og har så godt som vundet krigen, og man så selv joiner.... No respekt herfra! Sgu kedeligt at verdenerne efterhånden altid ender sådan her :(
 

emilsen1

Nybegynder
Reaktionsscore
1
sikke i hyler op over at en stamme har rekutert mange aktive spiller men ok at fler stammer slår sig sammen om at angribe hvor de selv er langt støre ind modstanderen
det bliver vil det samme det handler om at vinde forde man er overlegn
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
1. At 1 og 3 slog sig sammen mod 2 er ikke det mest optimale og derfor var vi flere der var villige til og hjælpe jer.

2. At i så rekrutere ALLE jeres fjender væk syns du helt ærligt selv det er en fed måde at vinde på?

3. I er LANGT fra overlegen, i er nok rettere det modsatte og det beviste i idag/igår..


I min verden bør en server på 4 kontinenter for det første slet ik ha forbund, for det andet bør det være mindst 3-4 store stammer
og for det tredje bør de sku slås som mænd og ikke hulke og slå sig sammen som tøser ^^

Der står "Burde Skamme Mig" skrevet i jeres pander..Tag dog et kig i spejlet!
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Har set i spejlet, intet fundet... men at man så ikke lige er jeres kop te, det har jeg det egentlig ret godt med ;)
og der ligger mere bag stammen end blot en sammenslutning, men uvidende folk der råber op, kender oftest ikke alle detaljer.
på trods af, at visse har fået dem forkalret flere gange ...

og udover medlemmerne i denne stamme, vil jeg påstå det er ganske få der er aktive nok til andet, end hvor de befinder sig - specielt dem der råber op herinde, bør tænke over hvor meget de har lagt i det sammenlignet med andre, kan ma stadig være så højt hævet? bare simme den og pive når man lyster? før man kan klage, mener jeg man skal ha ydet og derfor noget at være sur/skuffet over, i form af en masse spildt tid eller lign. - det er bestemt ikk sagen her
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Så må jeg jo have noget at være sur over eftersom jeg en gang forsøgte at lære dig nogle af de finere finesser om spillet?

Anyway så syntes jeg sku det er tamt at folk der gerne vil prøve at vinde går ind og viser sine store skills ved at vinde en noob verden hvor alle de gode spillere høfligt har holdt sig væk for netop at give de nye spillere en verden hvor de ikke bare blev udadlet efter en eller anden freaks (fx mig selv :p ) for godt befindende. Jeg syntes helt ærligt det er lavt at man invaderer en noob verden hvor nye rent faktisk kunne have fået tiden til at lære om spillet. Men for visse i den nye stamme er det vel bare V5 om igen? endelig en verden hvor de gode ikke prygler jer for jeres manglende moral.

Nå ja så et rygte: Det forlyder forresten at der er intern uro i Darwin. Ikke alle er tilfredse med at "krigen" blev vundet og der allerede nu ikke er mere at spille for :sleep:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa Skolehaven har jo beskrevet også min holdning meget godt i sit indlæg såå...
Men tillykke så, i har lige vist Danmark og omverdenen at i er bedre end inaktive spillere, noobs og bb byer..Be Proud...

Btw. Rygte bekræftet
 
Top