Rygtebørsen

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja. men kan vel sige de ikke vinder med ærer i behold. og ok, folk er tøser og hopper over i en stor stamme.. det må de om, spillet er total ødelagt på grund af dette..
da det startede TW i sin tid. var det 5-6000 spiller så vidt jeg husker, så tænke fjolserne så stå for det vi starte lige to verdener mere for at tjene penge. så smuttede folk rundt i der forskellige verdener og vi blev mindre og mindre.
flot der er 1450 tilmelde nu, der er ca og max 100aktive spiller hvor der er måske 50 af dem som bruge plus. så er det jo også nemt at samle en super stamme som nu er gjort, darwin..

hvis de magter at holde samme, og ikke spille sig ud mod hinanden som de er igang med. så kunne du jo godt vinde verden 8 uden ære. ingen problem i det..
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Skole... vil nu ikke sige jeg har bemærket at mange af de store har holdt sig tilbage fra noobs... dokumentation? eller bare et rygte/noget du påstår?
Du har lært mig om spillet ja, men det er længe siden, og jeg er glemsom...

men næste gang vil jeg self. huske at bruge mine penge og tid på at lade andre komme forbi, jeg er så uforksammet og egoistisk... :confused:
for jeg mener heller ikke det er fair at jeg som bruger +10 timer foran tw skal dominere en verden, det burde de noobs der bruger 2-3 timer og ikke støtter innogames via betalinger. ?
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Min kære ven

Hvis du nu læser hvad jeg skriver, så har jeg ALDRIG deltaget i en noobverden aka en verden designet til at appellere til nye spillere. I denne verden 8 ser jeg sjovt nok ingen af de store spillere, måske med undtagelse af en, men det er tydeligt han ikke spiller seriøst på nogen måde.

Så det eneste du gør dig uforskammet i er at undlade at læse hvad det er jeg skriver og udvise lav moral ved ikke at deltage i verdener med ligesindede.

Jeg vil blive meget glad hvis du denne gang tager dig tiden til at læse hvad jeg har skrevet. Skulle der være forståelses problemer så skal jeg gerne hjælpe dig. jeg ved du stadig har min skype. På forhånd tak.

Mvh Skolehaven

Ps. har hørt et rygte om at stort set alle andre har trykket på slet konto i protest over den ynkelig spillestil. Gad vidst hvor mange grå byer der er om 14 dage... Så tillykke til Darwin I er de første i .dk's historie der har vundet en verden uden at gøre noget. Hvordan er det nu den lyder? Godt taget knægt klap dig selv på skulderen :p :laugh:
 

cirepowah

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Forstår slet ikke hvorfor du retter din bitterhed i så skarpe vendninger skolehaven. Hvad er det der virkelig trykker?

Du kan ikke præcisere hvorvidt en spiller er en noob baseret på fakta, for ingen af de konti´s der bliver oprettet, gemmer specifikke stats som angiver dig til at være det ene eller det andet. Du vil blot stå med en bunke nye nicks.

Så at du personligt nu på forum skal dømme folk til at være det ene eller det andet, hvad er nu det for noget?

Lad dog de spillere der ønsker at spille på de relative få .dk verdener der er være, og luft hellere din bitterhed over de gældende indstillinger som blev gennemført.(Og ja jeg ved du har skrevet et konstruktivt indlæg til v8 i sin tid)

Hvis Innogames virkelig ønskede at lave det en 100% begynder verdenen, er det bare et spørgsmål om at pålægge begrænsninger nok, til at hæmme de stærkere spille, så den generelle spiller ikke nødvendigvis er overlegen udfra aktivitet og taktik. Som vel er de bærende elementer i nuværende TW.

Jeg kan godt følge dig vedr. de veje serveren har taget, det virker som nogle kedelige og uinspirerede valg, men det må vel et eller andet sted stå for deres egen regning. Du kan have din mening om det, hvilket er super fint, men at begynde direkte at angribe folk på deres måde at spille på og hæve dig selv på en letter arrogant måde via. din opfattelse af spillet er sgu ikke hvad jeg havde forventet af dig.

Jeg er bestemt hellere ikke fan af den drejning Darwin har taget, og da jeg i sin tid lavede Darwin, var det 100% ment som en stærk 5-7 mand´s trup. Og det holdte vi, indtil jeg måtte stoppe af personlige årsager.

Men hvordan min overtager eller resten af stammen vælger at kører videre, er op til dem. Det dem der sidder og skal fornøje sig med spillet flere timer om dagen, og hvad giver mig ret til at sidde og dømme på sidelinjen fordi de og jeg ikke nødvendigvis deler samme opfattelse af spillet?

Et eller andet sted tror jeg ikke en offentligt debat møntet på ens morale vedr. joining af en "nybegynder" server hjælper noget, da vi ikke har værktøjer til at håndhæve eller for den sagskyld kan lave en præcis betegnelse for en nybegynder. Det som at sætte et Holigans forbudt skilt op uden for Parken, og så regne med at deres moralske skrupler holder dem hjemme, for det jo netop de type personer som virkelig brænder for Fodbolden, som folk brænder for TW. Det må være et spørgsmål om settings eller tekniske foranstaltninger fra Innogames.

Med et ønske om en sober og konstruktiv tone.

-cire
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg vil sige jeg selv var skeptisk for at joine den verden ikke kun på grund af den er lavet til noobs, men også fordi man kun kan spille som en (900 ms. trains osv.) men jeg valgte alligevel at gøre det da jeg så visse folk derinde jeg godt kan lig og snakke med osv. .. til gengæld var den første stamme jeg valgte at joine DK-G netop fordi jeg gerne ville give noobs en hånd og ved at de som altid har en god klat af dem.. dog var det ik en synderlig succes da jeg ikke syns om stammer der opmuntrer til at bygge kun def. osv. .. så jeg lavede igen min egen hvori jeg tog et par gode venner og nogle rimelig aktive nybegyndere..

Netop der mener jeg at vi som de "mere erfarne" spillere sku gøre det til vores opgave og sprede os imellem noob stammerne eller selv lave dem og vise dem hvordan man spiller TW, så de kan få ligeså meget glæde af det som jeg personligt selv har fået..så gør det altså ondt og se at en flok egoistiske spillere vælger at ødelægge det koncept og bruge verdenen på en helt forkert måde, hvilket resultererede i et rimeligt aggresivt udfald her på forum jeg gerne vil undskylde men som jeg den dag i dag stadig mener er fortjent, måske bare med et pænere toneleje...

Dermed ikke sagt at man ikke kan kæmpe for at vinde verdenen...men gør det dog for guds skyld hånd i hånd med de nye spillere...
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Got it skole, men det hele er nu ikke drejet mod dig, har også svaret andre samlet, i stedet for de utallige skypes og tw samtaler det ellers bliver til, så helle uddebatere det her og hygge med spillet, som det burdes...

derudover deka, stor respekt til at du vil hjælpe noobs og lign. op, det er helt klart en god ting! dog vil jeg tillade mig at sige, ja jeg er egoistisk på den måde, at når jeg logger på tw er det for at hygge, at vidergive viden og være seriøs er ikke mit mål med tw, det har jeg nok af i min hverdag, tw. er afslpaning og hygge - og det kræver nu noget, at træne en "noob" op til en af samme kaliber som toppen på dk, og mindre ville jeg ikke nøjes med, hvis nu jeg skulle træne dem op... :p

Darwin har skabt en masse holdninger og liv, det var da savnet :cool:
for nu ser v8 jo lidt aktiv ud, på trods af at alle mener den er afgjordt :confused:
- jeg vendte en krig, rygtet burde sige andre også kan :cool: why give up.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Er også fedt at være egoistisk, det er jo den sjove del af TW, men den hører ikke hjemme i en noob verden..
Vil jo svare til vi andre sætter en hoppeborg op til de små børn, hvorefter du hopper ind og skubber dem ud over kandten...

Og NEJ du tager faktisk fejl, en noob er ganske let at lære op det eneste det kræver er personen gider være aktiv i spillet og det er der faktisk overraskende mange der er villige til når først de har fået en skammel til og komme lidt op af stigen..

Hva angår at vende verdenen og ikke give op, ja så er jeg enig .. men igen glemmer du at noobs ligesom små børn er skrøbelige, de skal lige ha chancen for at se det her er et sjovt spil før der er folk der ødelægger det for dem og kaster dem ud i uoverskuelige opgaver..
Personligt giver jeg ikke op mod folk der kan lig og kramme.. men det er der synd og sige mange af de nye der gør, ovenikøbet også erfarne iblandt der har fået nok..
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
@cirepowah

Jeg ved ikke om jeg er uklar eller der bare sidder mange derude og slet ikke følger med, men meget kort blev V8 startet op kort før classic af 1 årsag: For at de dygtige havde en verden hvor de kunne få bevist hvem der var bedst nemt og hurtigt, imens de så forhåbentligt ville lade V8 være. En V8 der DIREKTE annoncerede efter noobindstillinger (noob for mig er en nybegynder, gamle spillere der starter op under nyt nick afslører sig selv før eller siden). Som der blev diskuteret her på forummet blev der bred enighed om IKKE at fjerne farming muligheden for at de nye også kunne få dette med sig. Sagt med andre ord så er V8 skabt for at skabe nye kunder og nye spillere, hvilket jeg er glad for med det faldende antal spillere der er her. Det er for mig der skoen virkelig trykker for jeg så MEGET gerne at vi blev flere spillere på .dk.

At jeg skal dømme folk :huh: Er egentlig ikke mit mål, men kan høre at det bliver læst sådan og det er jeg til dels ked af. For et eller andet sted har jeg spillet sammen med flere af disse spillere og været med til at lære dem nogle af de få og simple værktøjer der skal til for at spille. Jeg er langt mere skuffet over at disse spillere ikke udnytter denne server til det der er dens mål. Nemlig at skabe nye spillere og lære dem spillet. Jeg ville have syntes det var fedt hvis de i stedet havde grebet chancen og sagt: Jep jeg er TW afhængig, men lad os gøre noget anderledes end alle andre steder. Fx kunne man have konkurreret om hvem der kunne lære en flok nye flest tricks, motivere dem mest til at være online og så have vundet sammen med disse.

Men at sige hooligans brænder for fodbold er efter min mening et meget stort fejlskud. Hvis man brænder for noget så gør man det ved at skabe en fed atmosfære omkring det. Eksembler på at hooligans slår tilfældige ned, der bare er på vej hjem fra en kamp HAR INTET MED AT BRÆNDE FOR SPORTEN AT GØRE. Hvordan skulle det overhovedet fremme den sport de påstår de brænder for? ligesom at kaste fyrværkeri ned på familietribuner, sædeafbrænding og meget andet som kun kan blive til bøder af større og større beløb til den klub de påstår at de støtter. Det gavner jo ikke klubben på nogen måde, får heller ikke deres spillere til at spille bedre og gør ikke at de kan få råd til at få deres drømme spiller til klubben. Men et eller andet sted er det måske en meget god måde at beskrive det nye Darwin.

Om det har været forkert af mig at lufte det offentligt? tjae jeg er ikke sikker. Det kan være jeg får dem til at indse at de er på et sidespor og det kan være at de bliver sammen i trods, men virkningen havde været det samme som ved at henvende sig personligt. Det er et gamble. Kun tiden vil vise om jeg har spillet fallit, men netop som du beskriver så gør jeg det i min passion for spillet og jeg må da indrømme at det nuværende Darwin langt fra er de eneste der laver handlinger der skræmmer langt flere væk end de tiltrækker. For at være fair er mit raseri egentlig udløst af den berømte dråbe der får bægeret til at flyde over.

Anyway det jeg så godt har kunnet lide ved dig er måden hvor du kan få mig ned på jorden igen. Det gør at min retorik bliver lidt mere menneskelig :)

@patrioten

Det er fedt at være lidt egoistisk. Jeg syntes bare ikke det hører sig til i samme omfang i en verden til nye spillere. Desuden kan man også hygge med nye spillere. Det er de færreste af der kommer herind til en daglig 2 timers lektion. Det ville minde for meget om skole/arbejde.

Ja den har skabt lidt liv på forummet men det er vidst også det eneste sted. Liv på en verden tælles i antallet af indkommende og jeg tvivler på i får ret mange.

Tjoe, men forudsætter det ikke at du nærmest forventer at de kan rekruttere fra dig? løst regnet har i flere færdigbyggede byer end resten af V8? Og med de navne i har i stammen så har i vel ingen der ikke kan snipe et 900ms tog? eller nedadle imod adelsnukes? Så hvor du havde muligheden så er det disse forudsætninger de er oppe imod. Jeg håber da ikke der er nogen der tager folk ind i deres stamme i forventning om at de bare skrider igen, når deres bedste mulighed viser sig for at tæve den stamme de joinede, men det er nok bare mig der er sær :p
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
@cirepowah

Jeg ved ikke om jeg er uklar eller der bare sidder mange derude og slet ikke følger med, men meget kort blev V8 startet op kort før classic af 1 årsag: For at de dygtige havde en verden hvor de kunne få bevist hvem der var bedst nemt og hurtigt, imens de så forhåbentligt ville lade V8 være. En V8 der DIREKTE annoncerede efter noobindstillinger (noob for mig er en nybegynder, gamle spillere der starter op under nyt nick afslører sig selv før eller siden). Som der blev diskuteret her på forummet blev der bred enighed om IKKE at fjerne farming muligheden for at de nye også kunne få dette med sig. Sagt med andre ord så er V8 skabt for at skabe nye kunder og nye spillere, hvilket jeg er glad for med det faldende antal spillere der er her. Det er for mig der skoen virkelig trykker for jeg så MEGET gerne at vi blev flere spillere på .dk.

Et er når gamle spillere starter op derinde, for at lære nye nogle ting og oplære dem og eventuelt få et bredere bekendtskab med de nye.

Noget andet er når de etablerede spillere samler sig i samme stamme, og derved "dræber" serveren. Så har de nye i "butikken" ikke en kinamandschance for at lære noget.

Vi skal have flere nye til .dk på den ene eller anden måde, men det betyder at både de gamle og nye skal gå i kompromis med serveren(Hvis man kan sige det).

De gamle skal acceptere at stammen bliver en blanding af etablerede og nye ansigter, de nye skal derimod tage imod den læren de får fra de andre spillere ;)

Men derudover: Så er jeg enig med Deka om at noobs ikke er så svære at oplære, nye kan jo komme fra andre spil som er lign. hvor man bare skal lære dem nogle få småting før de sagtens kan klare sig selv, og så selvfølgelig dem som man skal oplære fra bunden de tager selvfølgelig noget længere tid, men det er kun ens tålmodighed der sætter grænser for hvordan det skal gøres ;)
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Kan I så stoppe det SH*T! :huh: Det her er freakíng ikke en diskutionsbørs, men en rygtebørs ?!?!?:huh:
Tag den dog over skype. Lav jeres eget rum og afgør det der.....:)

Og stop det :eek:fftopic::eek:fftopic::eek:fftopic:! Tak


Rygte:
Der skulle ske noget om få dage, hvad mon det kan være ? :confused:
 
Senest redigeret:

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
kan men ikke lade en afstemning om at starte den forfra?
jeg kender spillet lige og havde en masse nybegynder i stammen, som jeg forsøgt at lære op.. men kunne godt høre på nogle stykker i stamme de helle ville udrydde dem, fordi de ikke forstod spillet helt. det er vel dem som ikke havde fattet spillet var for nybegynder..
men de er så også flyttet til darwin,
proff spiller der stikker halen i mellem benene,, lidt sjovt de FLYGTER over i den samme stamme, da de er bange for resten af nybegynderne..:wave:

trist det ødelagde spillet, men dejligt at se der var lidt tøser med i spillet..:laugh:


ja hvad mod der sker om få dage. svært at tænke sig til
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Vil da også sige jeg havde interresse i at fjerne noobs fra NL! belastning... men kun dem jeg vurderede ikke tog spillet seriøst f.eks. 10 plyndrede byer medalje osv. :)
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Som det så ud til det, så var det slut med V8, men så skete der pludselig en omdrejning! :eek:

Hvem mon havde set det komme ? :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ca. alle.. grænser for hvor mange spillere der gider adle inaktive spillere og bb byer i en 1-2-3 år :huh:
Bare synd at det så kostede verdenen alt først, i er ca. 20 (aktive) tilbage.. må sku være en kedelig verden nu ;)
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Ca. alle.. grænser for hvor mange spillere der gider adle inaktive spillere og bb byer i en 1-2-3 år :huh:
Bare synd at det så kostede verdenen alt først, i er ca. 20 (aktive) tilbage.. må sku være en kedelig verden nu ;)

Kan kun give dig ret i påstand der Dekani :laugh:
Er på gæste besøg på v8, og må godt nok sige at jeg tabte munden da jeg så hvor mange angreb folk har på denne verden :p
Hele 59 stk. blev godt nok meget overrasket der :rolleyes:
 
Top