Rygtebørsen

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
må der have været 15 sek mellem hver adel,ergo dårligt train...for ellers kan det ikke passe det er dekani der har snippet:laugh::laugh:
Tobias du læner dig op af en røvfuld efterhånden
emoticon-00181-fubar.gif
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Et rygte lyder på at folk som sender så dårlige adelangreb burde overveje om at man skulle droppe at drikke før angrebene skal sendes :p

Hehe....15 sek mellem hver adel :laugh: Blive sgu sjov at se når de skal forsøge sig igen :laugh:
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Har hørt at HT-DK skulle have mistet en hel del deff tropper her til morgen... 5k spyd/sværd/buer, siger nogen :eek:

Kan det passe? :huh:
 
Senest redigeret:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Her er stille...
Så her kommer lige en :p
Det siges at nogle spillere kom hjem med en rød rapport? Fra Lazy:p
Og at Doli Capax har mistet 3 adler og sin dejlige cleaner kan det passe :confused::confused:
 

Sammuel

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har hørt et rygte om at den kære søde rare Dekani vinder i lotto, siden at hans adelsmænd ikke kan tage de sidste 23 ;) og senere hen har mistet 2 af de søde små adlere :)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Rygtet går på at 75% af TW spillerne på v9 er forelsket i dekani, da de åbenbart kun kan finde på rygter omkring ham, snakke om ham eller prøve at drille ham :rolleyes:

Men da rart i får tiden til at gå med noget :laugh:
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Har hørt lidt snak om at ::G:: skulle have lavet en aftale med flere andre stammer, om at ::G:: vil deffe dem der er med på at angribe Lazy? :huh:

Hugs igen ? :eek:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Har hørt lidt snak om at ::G:: skulle have lavet en aftale med flere andre stammer, om at ::G:: vil deffe dem der er med på at angribe Lazy? :huh:

Hugs igen ? :eek:

Ynkeligt :laugh:

Hvad bliver det næste dog :laugh:

Et rygte siger at et medlem i ::G::, som blev angrebet i dag, "dovner den af" på bekostning af at alle de andre i stammen skal sende alt deres deff til ham :wave:
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Et rygte siger at et medlem i ::G::, som blev angrebet i dag, "dovner den af" på bekostning af at alle de andre i stammen skal sende alt deres deff til ham :wave:

Har hørt at andre ::G:: medlemmer allerede betaler for det med deres byer :eek:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg har hørt at min konto er blevet åbnet igen :rolleyes:

Cute snak anyways.. Kan se noobs love me :p
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Et dybt forurolige rygte... er at man lige har hørt, at der er blevet adlet, hold nu fast 46 BARBAR byer allerede :eek:

Håber at en kan afkræfte det, for hvem er dog så BIB at adle de små grå farms :confused:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
...

Et dybt forurolige rygte... er at man lige har hørt, at der er blevet adlet, hold nu fast 46 BARBAR byer allerede :eek:

Håber at en kan afkræfte det, for hvem er dog så BIB at adle de små grå farms :confused:

Plejer det at være noget problem, så ved man da hvem man så skal farme for den eneste logiske undskyldning for at tage en bitte BB i starten af spillet må da være de ingen tropper har, eller de bare absoulut ikke vil have krig, men rygtet går jo også på at MANGE stammer +akademier/søster stammer osv. har iap'er så det kan jo være svært at udvide når alt er lilla :S
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
ohhh,har lige hørt rygter om at den måde man definere flygtninge på ...tag spillere ud en given spiller har spillet med på andre server og lad være med at angribe en spiller i 24 timer...så man flygtning.:eek: hvilket geni har den holdning
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Et lille pudseløjerligt rygte lyder på at Lazy? nægter at deltage i en treparts krig og derfor har lavet IAP med de 2 andre i top 3. Deres masterplan :tw_axe: er så at tæve de forsvarsløse indtil de er stærke nok til at tæve de andre to i en lynkrig. Det skulle efter sigende også forklare hvorfor Tobias2008 flygtede over til dem. Han har i et meget pålideligt rygte udtalt: Jeg har altid kæmpet for mig og kun mig. Man bliver kun nr 1 ved at tage den lette vej, så det ville jo være tåbeligt for mig at risikere noget i krigen imellem FART! og ES tænk sig om jeg fik modstand :tw_what: Nej jeg joiner for at lade de par stykker over mig miste så meget i krig at jeg let passerer dem indenfor en måned. Ja måske allerede om en uge. Man kan jo være heldig at de starter en større offensiv på hinanden
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Rygte afkræftet ;)
ES er som bekendt allerede venner med adskillige småstammer, så vi har da self. tænkt os at støtte dem der ingen venner har.. nemlig Tobias og co. :laugh:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Et lille pudseløjerligt rygte lyder på at Lazy? nægter at deltage i en treparts krig og derfor har lavet IAP med de 2 andre i top 3. Deres masterplan :tw_axe: er så at tæve de forsvarsløse indtil de er stærke nok til at tæve de andre to i en lynkrig. Det skulle efter sigende også forklare hvorfor Tobias2008 flygtede over til dem. Han har i et meget pålideligt rygte udtalt: Jeg har altid kæmpet for mig og kun mig. Man bliver kun nr 1 ved at tage den lette vej, så det ville jo være tåbeligt for mig at risikere noget i krigen imellem FART! og ES tænk sig om jeg fik modstand :tw_what: Nej jeg joiner for at lade de par stykker over mig miste så meget i krig at jeg let passerer dem indenfor en måned. Ja måske allerede om en uge. Man kan jo være heldig at de starter en større offensiv på hinanden

jaaaa du har da fat i det helt rigtige om min TW historie sikke dog en pålidelig rygte ,nok en fra taber siden min umildbare gæt:laugh:

tror du skal stikke din lille bieber pibe ind og gå ud og få skiftet ble for det lugter langt væk af ****. Sådan en gokki Dog Ho som dig burde vente med at udtale sig før du har lidt bedre rygter om hvad der sker på V9 lige nu,for du aner det åbenbart ikke.
i tilfælde af du ved hvad mba og mbf er ,så tjek stats måske du finder ud af der er et eller andet der ikke stemmer overens med jeg er bange for krig.
 
Top