Rygtebørsen

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Vi har sku da not noget fællesforum .. Nej hvor folk dog tager fejl i den her verden, selv Tobias xD
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Vi har sku da not noget fællesforum .. Nej hvor folk dog tager fejl i den her verden, selv Tobias xD

kan bekræfte...der er ikke noget fælles forum mere,ledelsen i 'Fart har efter hvad jeg har hørt slettet det igen da Lazy skreg på deff hver dag:D:D
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hmm i lyder til at have same mening om den iap (INRONI) I siger 2 vidt forskellige ting:p

Er dette fakta eller et ryge at FART og Lazy? ikke har forstået aftalen ens?:)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ved sku ik helt hva det er, syns aftalen er fin nok .. men den indebærere absolut ikke samlet forum og bla bla bla xD

Bare Tobias der prøver at stampe på mine tyndslidte nerver :laugh:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Ved sku ik helt hva det er, syns aftalen er fin nok .. men den indebærere absolut ikke samlet forum og bla bla bla xD

Bare Tobias der prøver at stampe på mine tyndslidte nerver :laugh:

:laugh::laugh::laugh:du ka li det

btw,er lige blevet rystet,har intells på at olivermc gemmer sig på en konto i Lazy...gad vide om det passer
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Not xD (Much)

Hmm der kan bare se, jamen så har vi da fået os en god def. spiller :)

Rygtet siger at Lazy? netop har vundet sin anden "krig".. selvom vi foretrækker ordet udrydelse :p
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
HOT: Swedish players have started play in v9:)

Merry Crhistmas

rygtet går på at svenskerne ikke kan finde ud af at læse da dette ikke er et hot or not forum, men en rygtebørs.

Og under alle omstændigheder er det jo altid Hot at få en chance for at tæve svenskerne :laugh:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Rygterne går på at det er juleaftennat/morgen?

Ej god jul til alle derude :) Og må i have en fee dag- For det vil jeg skam!:D:D:D:D
 
Senest redigeret:

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Rygte bekræftet, ved ikke lige hvor du har snusset det op henne :p

God jul til alle også til dig l33t :xmas biggrin:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tjooooh rygter
Og hvis du mangler noget godt stof til rygte børsen siger rygtet at Dekani allerede har mistet 1 hær til HT-DK fællesskabet
Eller sandhed?

Og har hørt at der er prob mellem FART og lazy?;)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Tjooooh rygter

Eller sandhed?

Og har hørt at der er prob mellem FART og lazy?;)

jaaaaa,nu plejer du at være velinformeret så det skal nok passe;)eller passer det???har godt nok hørt Deka og co er blevet lidt sarte på sjælen og ikke kan tåle lidt propaganda rygter:laugh::laugh:

nå men de nyeste rygter fortæller at 4-5 stammer har fået mandsmod i julegave og pønser på at lege lidt med stammen Fart her efter julepausen,gad vide om Fart allerede nu har garderet sig mod disse stammer;)...jeg kan self ikke her nævne de modige stammer ved navn da man fra TW side pønser en ny slags medaljeoverraskelse for sådanne heltemodige planer:laugh::laugh:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hmm bliver i nu nakket :eek: er der nogle der rent faktisk gør noget :O
i skal være bange nu Tobias.. For de kommer:rolleyes:


Held og lykke med det :)
 
Senest redigeret af en moderator:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Eller sandhed?

Dem der påstår det, ved ikke hva en hær er.. men altså 200 økser, 25 LK .. ja ja nogle mener det er en hær, jeg kalder det uheldig farming :laugh:

Rygtet siger jeg så også har mistet en "hær" på 3 andre spillere, samt at HT-DK så har mistet 2 "hære" til en enkelt spiller.. :p
 
Senest redigeret:
Top