Rygtebørsen

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Hmm bliver i nu nakket :eek: er der nogle der rent faktisk gør noget :O
Wtf i skal være bange nu Tobias.. For de kommer:rolleyes:


Held og lykke med det :)

det da klart,jeg sku da pisse ked af at så mange ik ka li os og jeg syntes ellers specielt jeg har prøvet at være flink alle steder:confused:

har lige hørt at dekani er sur og giver mig en kold skulder:(:(
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kalder:-O? Dvs en af mine stamme mates blev angrebet af 2 stammer 11 angreb ialt og de alle indholdt omkring 200økser og nogle lk :eek: så tog han 11 hærer ud :eek:

HT-DK.. :) Kom tilbage når i kan noget :)
 
Senest redigeret af en moderator:

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Faktisk hører jeg at HT-DK erklærer en Top 10 stamme krig inden nytår :p

godt det kun er et rygte,for med lidt forstand ville en stammeleder ikke sætte mange medlemmers byer over styr allerede nu, ved offentlig at erklære krig mod en top 10 stamme,da man med lidt snusfornuft må gå ud fra at disse stammer er indehaver af enten en pæn bunke deff eller off.

Dekani...me like you too;)

rygterne siger nu at visse stammer ikke kan li at høre sandheden og vil indrømme at man har taget fejl.folkens en fuld nuke er altså ikke 200 økser og 25 lk:laugh:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
nøøøøøøøjjjjjj,nu har HT-DK sku overgået sig selv,skal de virklig bruges 3-4 andre stammer for at gå i krig,:laugh::laugh: har enda hørt ES stammen vil lege med denne gang og er blevet underlagt de store fodbold drenge:what:
har enda hørt ES skal deffes op før de tør gå med i krigen...hvad nu det for noget...er det tøsedrenge vi spiller med:laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Rygtet siger en af verdenens mest aktive spillere (sniferne) sku ha mistet 3 ud af 4 adler i et adlingsforsøg på HT-DK .. øv øv hva, sniping sucks :p
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
kan bekrafte det rygte og komme med et nyt det var sørme dekani der sniped dem så nu ved vi hvem han holde med kan være du skal kramme lidt :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
:O

Sørme da ik mig der snipede dem, kendte ikke engang tiderne xD LOL
 
Senest redigeret af en moderator:

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
aar lad nu vær bare forde du ikke vil vedkende dig at du forsøger at komme under deres vinge og få en lille krammer :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Haha nice :D

Men nej var skam ik mig, jeg så bare på, har dog også beviserne på jeg ik gjorde det (Selvom det ku være fristende) :)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
kan bekrafte det rygte og komme med et nyt det var sørme dekani der sniped dem så nu ved vi hvem han holde med kan være du skal kramme lidt :laugh:

må der have været 15 sek mellem hver adel,ergo dårligt train...for ellers kan det ikke passe det er dekani der har snippet:laugh::laugh:
 
Top