Rygtebørsen

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Jeg kan lige så godt starte denne fine tråd op :laugh:

Et rygte lyder på at der mangler rygter herinde ;) Derfor må folk meget gerne komme med nogle saftige rygter før vi alle er faldet i søvn :sleep:
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Et rygte ? Tjaa, er vel at min dual på v12 er startet uden mig på v13... Mon det kun er et rygte :huh:
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Rygtet siger at den første som plyndre 10.000 res bliver fundet den 14/03/2013
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Er allerede sket.

Prometheus

Rygtet siger dog, at de første LK vil se dagens lys d. 14.03.13 :)
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Omg har farmet alt hvad jeg kunne de sidste dage og er kun nået 1000 selvom jeg sendte angreb hver gang mine tropper kom tilbage
 

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
Omg har farmet alt hvad jeg kunne de sidste dage og er kun nået 1000 selvom jeg sendte angreb hver gang mine tropper kom tilbage
sådan ser det ud pt hos os ;/
Røver (Bronze - Trin 2)
Du har allerede erobret 12.712 råstoffer!
Næste trin: Erobr 1.000.000 råstoffer!
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Hvis man så også lige tager hensyn til hvor Prometheus ligger, så er det jo ikke særlig svært at få den røver i trin 2 allerede.. han er jo mildest talt omringet af BB...

men godt farmet ;) og dårligt slacket af dine naboer...
 
Senest redigeret:

xian chao

Nybegynder
Reaktionsscore
0
10min så har jeg og 10.000 farmet:) leter også efter 5venner for å komme på 1.plass i medaljer:p

DK Im back and Il love it!!!!
 

Reds

I træning
Reaktionsscore
0
Ahhh, så klog man bliver... Så må jeg være noobs (flertal), så meget begynder er jeg. God runde til jer alle...
 

Estoy Perdido?

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Så er jeg nok den største "noob", siden jeg har flere gange s***et en BB by, kun for at genere nogle naboer :laugh:

Et rygte lyder på at kyllingerne, grisene og koen bor i samme område... bliver sgu spændende at se hvad der kommer til at ske der :eek:
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
Så er jeg nok den største "noob", siden jeg har flere gange s***et en BB by, kun for at genere nogle naboer :laugh:

Et rygte lyder på at kyllingerne, grisene og koen bor i samme område... bliver sgu spændende at se hvad der kommer til at ske der :eek:


Det er da rart at vide at du s***er nabo BB-byer - Lyder som om det er en fin taktik, altså at fortælle det her ;)
 
Top