Rygtebørsen

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
jeg er slet ikke med på v13 men rasta er da kun på toppen forde alle andre ikke kan finde udaf at samarbejde og mener stadig at den verden er så ny at alt er muligt i nu
så op på hesten ok kom vider :)


det tror jeg altså hesten bliver ked af:D
 

Estoy Perdido?

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Rygterne går på at, RASTA er gået i gang nu hehe Desværre sender de en del fakes :p

Ja, foreklarer jo også hvorfor de allerede har adlet 5 byer fra TKQ og ~HA~

Et rygter lyder på at HA er gået i panik og folk allerede er i gang med at forlade den synkende skude :D
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Ja, foreklarer jo også hvorfor de allerede har adlet 5 byer fra TKQ og ~HA~

Et rygter lyder på at HA er gået i panik og folk allerede er i gang med at forlade den synkende skude :D

Kan jeg desværre afkræfte :D Stammen består kun er inaktive spillere, så ikke meget at synke over, når man ikke har opdaget, at man er blevet angrebet haha
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
tja v13 er så godt som afgjort og det er gået lige lovligt hurtigt desværre men sådan er det nu engang jeg er spændt på hvormange folk der joiner den næste nye verden
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
tja v13 er så godt som afgjort og det er gået lige lovligt hurtigt desværre men sådan er det nu engang jeg er spændt på hvormange folk der joiner den næste nye verden
Det er lige det der er min pointe - Der afhænger ikke af hvor mange der starter på en verden, men om man spiller om sejren. Lige nu ligger alle top 10 spillere i samme stamme, men de indbyrdes placeringer mellem top 10 spillerne er ikke afgjort. Hvis top 10 spillerne vælger at kæmpe indbyrdes om at vinde spillet så kommer der gang i spillet. Omvendt, hvis top 10 spillerne bliver i samme stamme og "aftaler" deres placeringer indbyrdes, så er spillet jo færdigt (og tæmmelig kedeligt).
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det må være rygtes at man undgår krig ved at forlade sin stamme.....dette er dog kun et rygte, og ikke sandheden
 

helldog

I træning
Reaktionsscore
0
Har hørt et rygte om , at NN og RASTA har startet en samarbejde om at rydde resten af verden.
 

PopUpEvent

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det rygtes der endelig er kommet et samarbejde der kan presse RASTA lidt. Held og lykke gutter. Lækkert med lidt krig.
 

helldog

I træning
Reaktionsscore
0
Hørt at NN har givet op mod RASTA , og derfor vælger at tage barbarbyer , da de ikke slår igen.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hørt at NN har givet op mod RASTA , og derfor vælger at tage barbarbyer , da de ikke slår igen.

Er det i det hele taget ikke en lidt tam krig?
NN har taget en by fra Rasta og Rasta har slet ikke taget nogen byer fra NN.
 

The Eagle

I træning
Reaktionsscore
0
Ikke for at jeg ved om det er sandt, men hørte nede i byen, at RASTA har spioner ude i alle hjørner af verden13. De spiller "slet" spil, og eneste måde de kan vinde på. Sidst er NotSaKzO dukket op, som rænkeholder for RASTA.
Bare noget jeg hørte, ved ikke om man virkelig kan tro på sådanne rygter.. Hmmm !!
 

musen7-9-13

Nybegynder
Reaktionsscore
0
den med notsakzo har jeg også hørt - at han giver byerne væk
ligesom rygtet har sagt det med mange af de andre spiller byer rasta har taget/fået
bare sørgeligt hvis de ikke mener de kan vinde på anden måde

nogen der ved hvor mange de er i rasta ?
rygtet siger alt fra 30-45 mand fordelt på 15 kontoer
og rygtet siger at de er dobbelt så mange rasta folk udenfor rasta som inde i rasta
mon ikke rygtet overdriver
men ok,, det nok lettere at tælle dem der ikke arbejder for rasta
 

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
begge rygter kan afkraftes..

rygterne siger at den ene dual på notsakzo mener han kunne adle både Prometheus og Chuuv kontoerne
 
Top