Rygtebørsen

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
Røver (Sølv - Trin 3)
Du har allerede erobret 1.933.905 råstoffer!
Denne medalje er skjult.
Næste trin: Erobr 100.000.000 råstoffer!

sådan ser det ud hos os i hværtifald :)
 

MrAlbani

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Det rygtes at folket er faldet i påskebryg-karet og ikke kan komme op igen.

Samtidig rygtes det at der er kyllerylle til alle hos Nybyggerne
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
204 æg... når påsken er ovre rygtes det at jeg skal leve af, røræg, blødkogte æg og æggekage i flere uger... Ville ønske der også var noget bacon :D
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Rygtet siger at Blitz har fået for meget æggesnaps og er ved at gå i opløsning... Can anyone confirm?
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Rygtet siger at der kommer til at ske ting og sager denne weekend, noget med mange tropper involveret.

Spændene :)
 

Bright Star

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Rygtet siger at verden 13 er ligeså indavlet som tidligere rygter siger. En stamme dominere hele spillet fra start til slut (Rasta). Denne spilleform er selv ødelæggende da de snart bliver de eneste der gider spille på pladen. Denne metode de fører sig frem med er set i andre spil og verdener og ALTID har resultatet været at folk er hoppet af og har fundet andre steder at spille.
Det er fint og godt man kan lide at spille sammen, men hvis ikke posen blir rystet ind imellem dør spillet stille og roligt.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Bright Star... Det er før set at andre stammer har rottet sig sammen imod en meget større overmagt og har skiftet magtbalancen...

Blot for at tage et eksempel .

Resultatet blev efter et par måneder at undermagten blev til overmagten... Så det er ikke altid at overmagten får lov at sidde fra start til slut... Men hvis folk ikke gør noget i spillet, så er det jo deres egen fejl ;)
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Ja det er ikke umuligt for underdogs at lave rav i den..

Stammen Prime på .net world 20, gjorde jo det umulige ved at erklære krig på de 2 største stammer og endte med at vinde kortet fordi vi netop tog chancen.

Men det der gør en sådan bedrift umulig på en dansk server er, at man jo ikke kan ordne alle alene, man er nød til at have en eller 2 stammer med sig... Men da .dk åbenbart er spækket med kujoner og illoyale spillere, så vil det være nærmest umuligt at gennemføre noget fornuftigt.
Et godt eksempel havde vi på verden 11, hvor Northern Cavalry sad med hænderne i skøddet og tryglede Rasta om diplomatiske forbindelser alt imens vi smadrede alle deres allierede. Vi modtog kun sporadiske angreb fra dem, og det var som regel fra de samme 2-3 spillere.. resten lavede nada ! Havde de taget sig sammen og opført sig som krigere loyale til deres stamme, så kunne de have gjort det pokkers svært for Rasta at holde stangen.. Så tak for sejr til kujonerne ;)

Rygtet siger jo så yderligere, at der allerede har været et forsøg på at få stoppet Rasta på denne verden .. men at de jo så også var advaret i god tid fra spillere der ikke helt fatter at de pisser i bukserne for at holde sig varme ved at fortælle den slags planer til Rasta. Desværre er de åbenbart for ubegavede til at forstå, at de jo selv ender med fast trains på deres byer når de ligger for meget i vejen for en tilfældigt Rasta spiller.
 

coow

Nybegynder
Reaktionsscore
0
rygtet lyder på at Don Funk har ondt i r**en, over at han ikke selv sidder på toppen af v13 :huh:
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Det rygte kan så afkræfte ret hurtigt ... Jeg har det fint hvor jeg er.
Dermed ikke sagt at jeg ikke vil arbejde på at komme op i toppen igen .. det er ligesom det spillet går ud på ;)
 

Bright Star

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jamen Stars sir så tak for denne gang. Vi fortsætter med at spille Tribal, men ikke den danske. Kan ikke sige det var hyggeligt, dertil er der for få spillere og for megen indavl.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
måske derfor de mysser med 1939 om natten og 6 1/2 om dagen:laugh::p

Rygtet siger at.... Kicker ikke aner hvad han snakker om :tw_biggrin:

Min mor har altid opdraget mig til at være en pæn pige... så jeg mysser ikke med nogen... specielt ikke om natten... der kan jo ske farlige ting om natten, specielt fordi der er natbonus :tw_wink:

For lige at understrege det så arbejder 1939 ikke sammen med Rasta!!!
(Det kan enhver spiller der har spillet TW jo se hvis de vidste hvad Stats er ;)
http://dk.twstats.com/dk13/index.php?page=tribe&mode=conquers&type=lose&id=276 )
 

Bright Star

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ik meget Stars over jer...:rolleyes:
Har vi heller ikke lovet:) Vi har da taget lidt rastagylle ud, men da vi er alene er det jo en håbløs kamp:) Faktisk har vi kun været 3 aktive spillere, såååå:)

Rang Navn Besejret
1 Reds [Stars] 194.683

Modstandere besejret (Stammer)
Som angriber Som forsvarer Total
Rang Stammenavn Besejret
1 ***** 306.722

Og der er stadig lidt i bøssen:)
 
Senest redigeret:
Top