Rygtebørsen

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Set ingen der skal brokke sig over noget her på denne verden?
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har også hørt det rygte at der er mange der farmer barbarbyer - nul råstoffer i dem. :laugh:
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Der er vist en bug i min FA. Den viser at barbarbyerne flyder med tåstoffer, men når jeg kommer frem er der aldrig nogen :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Murava kører dobbelt spil igen siges der .. Er jo ikke selv så aktiv, men har da ikke desto mindre hørt fuglen synge omkring det :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hvad mener du Dekani :)
Ja jeg mener at man spiller på 2 heste ;)
Nu har jeg jo min egen personlige mening, hvor jeg mener at en af ejerne på Murava kontoen lavede dobbelt spil i V11 hvis jeg husker rigtigt.. Men lad det nu værre hva det vil værre...
Eneste jeg så siger er at rygtet siger der endnu engang er dobbelt spil igang med den ejer, hvad den anden's status så er på den aner jeg ikke (Eller de 2 andre, kan ik huske hvor mange de er) :)
 
Senest redigeret:

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Dekani - Du har da altid forstået at sætte gang i rygtebørsen :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa jeg må nok erkende, jeg syns vores forum er lidt kedeligt (Ikke så mange der snakker) .. Sååå en eller anden må jo være syndebukken der kan få de andre til at åbne op for ædespalten ;)
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
rygtet siger at LS og D-U-H nu har slået pjalterne sammen er der nogen der kan af/bekrafte det ?
 

isak

Nybegynder
Reaktionsscore
0
troede ellers at LS og -TC- var i store forhandlinger, mens de tog en masse stammer ned blandt andet min... Der begynder og blive tømt op i det hele tror det ender som v13 desværre, man må håbe v15 bliver lavet godt også satse alt på den :)
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Så hvis LS og -TC- har samarbejdet/været i store forhandlinger, mod f.eks. din stamme.

Hvordan vil du så forklare at en fra -TC- cattede en fra LS ned og efter adlede ham ? Giver ikke rigtig mening l0l.
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
lol.

Folk må ryge for meget af det fjollede herinde.

-TC- er ikke med CD.. Langtfra..... Følg med, eller lad være med at komme med påstande.
 
Top