Rygtebørsen

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
og næt starte vi på da v16 her starte så der har vi hvaret længe
og ja folk er nok glade men det er jo ikke det samme som de kan selv har de ikke kunne endnu
 

halkjear

I træning
Reaktionsscore
0
Rygtet lyder, at adskillige spillere har fået en dundrende hovedpine af, at forsøge at læse The-Cleaner's sidste par indlæg.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja nogen kan jo ikke klare så meget det skal i ikke tage jer af i er jo næste lige så meget vær som alle ander mænsker i skal bare hjelpes lidt
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
dam TC at du har taget det stille og roligt i starten kan jeg da kun give dig ret i ikke en gang aktioner mod 5 min deltog du i vi hørte intet fra dig før 4-5 dage efter og så ville du have os alle til at sende
så hold spiller kan man vist ikke lige kalde dig
at vi 2 har haft en personlig iap lige fra starten må jeg erligt erkende at jeg fortryder da det viste sig at du jo er lige glad med en sådan aftale
jeg er ganske udemæket klar over at verdnen er ved at slute men det giver vil ikke ret til at bryde sit ord som du jo har gjort nu eller ?
angående stamme skift tja kan man ikke lide lugten i det ene bageri vælger man jo somreglen et andet og kan kun sige at jeg på intet tidspungt har skiftet stamme for at komme på vinder holdet at det så endte sådan er jeg selvfølig kun glad for
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ok det kan vi godt sige jeg hvor den første der gik efter 5 min spør juner
og mens jeg aftalte med en jeg ikke kan huske hvad hed men der lavet stamme fæles forum også jeg fik folk til at gå med

men hvis i ikke kan huske hvad der sker på serverne så tor jeg fanden det går som det går alle der hvor i DK-G ved hvorfor jeg hoppet og 4 uger efter skete det jeg lovet ville ske og gjore alle kom med igen

alle mine mba hvor lavet på 5 min og ikke på en masse snmå spiller men lad os da bare sige jeg inte lavet
nu skal i til og bevise i selv kan så må det jo tælle men der glemmer i vel også
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nåå det er hesten og nej er ikke ligeglad med sådanne aftaler derfor skev jeg for 4-5 dage siden at nu
ville folk angribe og at hvare fornærmet over en angriber 65timer væk fra er lidt tyndt når det er enste mulihed for at stoppe tiden

det ville hvare totalt respægtløst over for tw ikke gøre det og det er det jeg har oplevet folk er på de sidste mange server og det bliver det sjove tw's død her i dk serverne vil lukke hurtiger og hurtiger lige som det gjore i et ligne spil
også stopper folk
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
nu slepper i for vi er der så nu må i jo vise hvad i kan for vi har ikke set det de 10 år tw har kørt nu er jers unskyling væk så i skal til at finde på en anden nu
Du plejer ellers at være god til og finde på undskyldninger selv :rolleyes:


der skal de ratte instilinger til før vi starter

og når det kommer til brokhover så er jeg nok den der brokker mig minst her på serven er vi blivet beskyldt for at tage flygtninge
som så aldig havde hvaret en flygtning alle brokket sig da vi skifte stamme
og når jeg bad folk om at hvare aktive tudet folk
den her server har jeg taget det meget stille og rolig og det er ander der har førdt ordet
det enste tispungt jeg hvor aktiv og gjore lidt hvor da jeg fik alle mod 5 min som gør i lever endnu

Du er da en sand helgen, kender jeg det rigtigt har du været ude og skrive til alle stammer, også har fejlet tvivler på de er den "match" afgørende faktor på serveren. Alle dine forsøg på at samle folk har fejlet, af den simple grund du ikke besidder noget taktisk, minde end mig endda :-S

men nu må vi se hvad folk kan skal nok holde øje med serverne også kan i gøre lige hvad i vil jeg spillewr ikke for at få venner dem har jeg nok af jeg spiller for sjov og skifter ikke miening hvardag som jeg har set de fleste gøre her i det her spil

Der er stor forskel på venner og stamme medlemmer. Stort set ingen af de stammer der starter op slutter med 50 % af de folk, de har enten lavet nye eller stoppet. DK's server er og bliver indavl, man spiller med venner hvergang, ingen tør prøve noget nyt. Jeg gør det også selv, udelukkende fordi jeg ved hvad mine venner kan og ikke kan.


men rygterne siger jo at admins ikke tør lave en server med lukket stammeskift og farmgrænse og fackgrænse og så længe de ikke tør det
vil i nok ikke se os på de amenlige server

Glæd dig ikke til .net så! Farm limit er på 0 af de igangværende "real worlds" fake limit er ligesom vi har på dk, på 3/10 hvor man skal sende 1%. Ingen af dem har lukket stamme.

Ang lukketstamme, så er det mest latterlige jeg nogensinde har hørt. Skal man bare gøre den lukket, og hvis en af sine spillere så stopper midt i spillet, skal en ny spiller ind (en der er uden stamme, hvilket som regel kun er de mindre spillere) eller skal man give kontoen videre til en fremmed?
Lukket stammer håber jeg for gud skyld aldrig kommer i andet end speeds. og servers der har en fast start og slut dato, sådan man kan planlægge.


Du har altid rost dig selv i spillet Cleaner, det eneste jeg har set dig gøre er at adle små BB byer og bygge deff. endnu ingen verdener er vundet på at have mest deff :):)

Måske er det din næste store master plan, at få en server kun med BB adling, og den der spiller mest sim city vinder! :O:O:O:O:O

Men tillykke på v16, bare så længe cleaner ikke vinder går det nok :)
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det håber jeg da de gør men ved hvondan folk spiller de første måndter en server køre og ved også hvor meget folk har pivet over at ikke kunne klare det så tviler på folk bliver men vil daglæde mig hvis jeg tager fejl

pasonlidt vil jeg heller spille på en server hvor få folk ikke kan hvare afgørne på en server og det er det her
og lover da ikke atjeg er heldt væk medde ratte instilinger så spiller jeg igen
ellers hvisholdet franet får lyst til en dk server :O)

kan se v 19 stor set også er afgjort nu der er lige 3 stammer også¨er der alle de små der bare mister byrne og mister lysten
og sådanne vil servene køre fram over for nu har i ikke mig til at pisse de store af
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
jeg har vundet de server her i dk jeg kan forlange den ene lametævet vi og man kunne ikke engan tage bb byer på den :O)

og på net har det ingen betyning hvadinstilinger der er for der er så mange på så instilingerne og om folk hopper lidt
betyder inte og folk overholder de udskevne reler ellers bliver de fjernet uden stammerne snakker sammen om det
det går heldtaf sig selv
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
hehe ja tc du skev at folk ville angribe det også fint nok men du er vil ikke folk ?
er at løbe fra sin aftale burte du af alle jo slet ikke gøre sådan som du har været efter alle andre
og vad kalder du respekt over for tw ?
at du har fået folk til at sender alt på en by selv deres deff ?
kunne være sjovt at give dig/andre en lærestreg og adler jeres byer eller nej nok ikke sjov for vi vil jo komme til at kede os ihjeld uden nogen modstand ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ok hvis du ikke lage 2 og 2 sammen så tager jeg garne fejlen på mig

men du forventer måske at man med 3 dage til bage lade alle tropper stå hjemme jeg skev vi kommer og du fik 3-4 dages varsel
og 65 timers løbetid med tropperne så hvis du mener det er at løbe fra en aftale så er der ikke en enste her inde der har holdt hvad de har aftalt

selfølig skal jeg sende når de ander gør men du kan jo se om du kan finde nogen der over holder det når de har sagt a at de så også siger b

havde jeg hvaret stor og en fare for dig havde du nok også angribet men du havde ingen grund til det men du lage kirker ind i et område hvor du ingen byer havde hvor det kun hvor mig der havde byer det gør man ikke uden at man gør klar
til hvis der skulle angribes

jajeg angriber nu som jeg skev vi ville gøre så må du tage det som du vil og er du fornærmet over det så skulle alle dem du har ladet i stillen i de stammer du er hoppet fra hvare meget meger fornærmet stop nu du fik varseæ og mine angrib har ingen betylse på dig
se det dog som det i efterlyser at folk angriber i har serven om 73 timer i fik serven i tog den ikke men igen ikke jers skyl
så hvar dog glad for det
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Det må være dagens bedste joke ;)

Du er den eneste jeg har set over 75 siders brok i pm fra......og har dog set en hel del ;)

hvis jeg brokker mig til en spiller så er der en grund og hvis jeg åbenlyst hjelper en stamme også de bare røvrander os så for de det advide

men igen er her ikke for at få venner spiller bare og aldt praler af det enste jeg sydens er synd er det går ud over tw
da jeg starte hvor der 4000-5000 kontoer inden for de første 48 timer nu er 1000 meget findt
jbor ander spil går fram som er lige så gammel tw burte gå fram men folk stopper
og når de gør det fyller de tropperne over i os ander fordi vi siger det de gane ville :O)
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Det rygtes, jeg taler på tw.DK's vegne, når jeg beder TC holde sin kæft snart. Admins vil næppe indrømme det, men jeg er overbevist om, Liam og de andre gæve voksne, nok ville forære mig PP, hvis jeg kunne love, at han forlod .DK og forblev på .NET.

Hvis jeg får noget som helst at vide fra admins for denne besked, forventer jeg I snart bevæger jeres fingre hen på ban-knappen ud for TC's navn. Hvis nogen/noget har fjernet min spilleglæde (dog også givet mig gode grin, desværre over noget så lavt som en hamrende lav intelligens), har det med sikkerhed været ham her.
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
CL folk er træt af dit brok og som anje og witch har skrevet så brokker du dig over ting som du selv skulle have haft fundet på. som vi andre sjovt nok godt ved ikke passer
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
rygtet siger tc har brudt stort set alle sine egne regler her i v16
han overholder ikke personlig aftaler og beder folk læse mellem lignerne/folk skal gæte sig til vad han mener
han opfordre folk til at skifte stamme/lave ny vor han så selv ville gå med
så er rygtet sandt tuder han bare over andre og gør det samme som dem han så kraftig kritiser ;)
 
Top