Rygtebørsen

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Et rygte lyder på at WWB-medlemmerne fortsætter deres kurs, og backstabber igen igen deres allierede for 3. verden i streg.

Er det et forsøg på at blive de mest upopulære spillere i .dk's historie? :confused:
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvorfor skulle de dog også spille sammen med DBD når mange i DBD og Co. ikke kan finde ud af de simpleste ting?
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Kaldes teamwork ;)

Et rygte lyder på at DBD har angrebet et mål i Fakta......
DBD der angriber - 0 / 973
Fakta der forsvarer - 0 / 23.842

Enten må man have glemt rambukkene derhjemme eller også må man have ramt en heftig omgang pulterdeff :laugh:
 

Lynskinke

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kaldes teamwork ;)

Et rygte lyder på at DBD har angrebet et mål i Fakta......
DBD der angriber - 0 / 973
Fakta der forsvarer - 0 / 23.842

Enten må man have glemt rambukkene derhjemme eller også må man have ramt en heftig omgang pulterdeff :laugh:

Rygtet lyder på at vedkommende sov og kunne have haft langt mindre tab (mindre end 973 tropper) hvis vedkommende havde været vågen :D :p
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Rygtet Lyder at De fleste a stammerne Kører en så kaldt Kramme Alliance.

hvem er med i den ??

Vil gerne kunne vælge side, så frem med diplomati listerne.
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Rygtet siger Folk er Færdige og mener 5Min tager sejeren..

Kan også så de har 9 spillere i top 25 :) Alle andre må stramme op..
 
Senest redigeret:

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
rolig nu lad os nu lige se ikke. v15 var også ved at være vundet eller noget men der sker nok snart et eller andet
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Ja synes da bare snart folk skal igang, kan ikke passe stammer med 8-10 medlemmer skal være top stammer..

Ved ikke hvad folk siger ??
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
dkkim, du er da tosset at høre på.
Jeg synes også, du skal se at komme igang, så du kan udgøre en lille trussel - hvem end du så er.. Måske endda bidrage til kampen mod Fakta, når nu de er såååååååå store og har 9 spillere i top 25.. jeg bliver i hvert fald lidt bange, når du kaster sådanne statistikker på bordet.

Jeg synes det er fedt, at stammer med 8-10 medlemmer er topstammer. Kan en stamme med 8-10 medlemmer gøre det lige så godt som en stamme med 18, må vi jo nok hellere tage hatten af for dem, ikke?

Og så kom da med nogle federe rygter end din egen erklæring om, at du nu har du givet op og savner venner at slås med.

Det rygtes i øvrigt, at ledelsen i Fakta er gået lidt i stå og der er utilfredse medlemmer "under" dem.. Kassedamerne brokker sig over, de ingen overenskomst har, og flaskedrengen overholder ikke 11-timersreglen.. Og så er de desuden alle frataget nattillæg og andre diverse ydelser. Kilden er troværdig, men heller ikke mere troværdig end en terning har 6 sider.

Rettelse: Lad min mega-lange post blive grundlag for debatter og mere aktivitet på det store forum - kom glad!!!! :)
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
sjovt du siger det kayatos. det er så bare meget forkert og ikke et rygte XD
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
dkkim, du er da tosset at høre på.
Jeg synes også, du skal se at komme igang, så du kan udgøre en lille trussel - hvem end du så er.. Måske endda bidrage til kampen mod Fakta, når nu de er såååååååå store og har 9 spillere i top 25.. jeg bliver i hvert fald lidt bange, når du kaster sådanne statistikker på bordet.

Jeg synes det er fedt, at stammer med 8-10 medlemmer er topstammer. Kan en stamme med 8-10 medlemmer gøre det lige så godt som en stamme med 18, må vi jo nok hellere tage hatten af for dem, ikke?

Og så kom da med nogle federe rygter end din egen erklæring om, at du nu har du givet op og savner venner at slås med.

Det rygtes i øvrigt, at ledelsen i Fakta er gået lidt i stå og der er utilfredse medlemmer "under" dem.. Kassedamerne brokker sig over, de ingen overenskomst har, og flaskedrengen overholder ikke 11-timersreglen.. Og så er de desuden alle frataget nattillæg og andre diverse ydelser. Kilden er troværdig, men heller ikke mere troværdig end en terning har 6 sider.

Rettelse: Lad min mega-lange post blive grundlag for debatter og mere aktivitet på det store forum - kom glad!!!! :)

Hvis du ikke ved hvem jeg er synes jeg da ikke du skal udtale dig, men jeg er på sekundet, den eneste spiller der er over den største i 5Min

så få du nu bare bygget op :p
 

shadpre

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Hvis du ikke ved hvem jeg er synes jeg da ikke du skal udtale dig, men jeg er på sekundet, den eneste spiller der er over den største i 5Min

så få du nu bare bygget op :p

Du var større :)
Og bliver det sikkert igen :D
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Kim, jeg ved hvem du er, og du er større end mig.. sorry.. :-/
Jeg skal dog nok fange dig på et tidspunkt!!! :D
 

shadpre

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Det er ikke bare et rygte.. Det er fakta at Fakta taber byer :)

Er bare bange for at de kommer igang igen...
 

Lynskinke

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Et rygte siger at alle stammer der har meldt krig mod Fakta, nu har mistet alt deres off, og alt deres sammenhold.
 
Top