Rygtebørsen

Estoy Perdido?

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Der manglede den legendariske rygtebørs til sådan en verden :p

Personligt har jeg ikke nogle, men der er nok nogle andre som har det.

Så bare frem med dem :laugh:

*Husk tonen og Hyggen*
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Det rygtes....undskyld....det er bekræftet at DBD storkrammer og laver IAP med RR, Wauw, k.b.d og igmi :laugh:
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
storkrammer ;P nej de gør nok klar på noget seriøst. men kan afkræfte at de har noget med WAUW
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Der går rygter om at nogle medlemmer synes at deres ledelse i DBD er nogle noobs? ;)

Selv deres fine venner i RR/Wauw er helt enige :laugh:
 
Senest redigeret af en moderator:

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
kan sige det ikke er rigtigt da der er sket nogle ting imellem tiden ;P så det der passer desværre ikke
 

anonymous2013

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Snakken går omkring DBD i disse dag!
At de stor krammer uden at lave nogen form for angreb!
Der er også en kæmpe sag igang i DBD som har skabt stor splid i stammen ang adling af en by som en renewede selvom han ikke gad at tage den. Så overtog en anden den, og nu er fanden løs i laksegade i DBD og co.
Folk er sure over at hvis man vil have noget i DBD, så skal man bare være venner med lederne!

(Folk kan sende rygter/fakta til mig og jeg skriver dem ind her 100% anonymt!) Kom frisk!
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Snakken går omkring DBD i disse dag!
At de stor krammer uden at lave nogen form for angreb!
Der er også en kæmpe sag igang i DBD som har skabt stor splid i stammen ang adling af en by som en renewede selvom han ikke gad at tage den. Så overtog en anden den, og nu er fanden løs i laksegade i DBD og co.
Folk er sure over at hvis man vil have noget i DBD, så skal man bare være venner med lederne!

(Folk kan sende rygter/fakta til mig og jeg skriver dem ind her 100% anonymt!) Kom frisk!

Fakta er bare at dem der kender folk i ledelsen er dem som har måtte aflevere byer og der er desværre heller ikke en stor spittelse i stammen. det er kun en rookie der vil brokke sig. og sjovt nok ved jeg hvem det er der er kommet med de meget upræcise og forkerte rygter vedkommende er så en der bliver set ned på af ja alle i stammen.
 

anonymous2013

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har set samtalerne der er fundet sted.
Og i dem vil jeg faktisk give denne "rookie" ret!

Og ikke alle deler samme glæde som jer i DBD og co. Flere folk snakker faktisk sammen om utilfredsheden
Mit råd ryd ud i medlemmerne! Alt for mange spioner der videregiver oplysninger
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hils din spion og sig han står på listen XD og der ryger snart en del
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Der går rygter om, at der ikke sker noget på serveren - At der ikke er nogle aktive stammer/spillere
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Rygtet siger, at en aktiv og rutineret spiller søger stamme med mere fællesskab og aktivitet end hans nuværende - så hvis der er nogen der har mod på at tage en "ny" spiller ind, som trods sin størrelse (er placeret i top 250) og det faktum, at vedkommende ikke har spillet i flere år, så bedes stammen melde sig til undertegnede privat eller her i tråden (;
 
Senest redigeret:
Top