Rygtebørsen

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Ja, sådan en skal vi jo have :p

Dog lidt regler:

Ingen mudderkast.
Sobertone.


Jeg har dog ikke nogle rygter selv lige nu, men der er nok nogle som har et par stykker i baghånden....skyd gerne med det løse hagl :laugh:
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hey angelo der vil altid være mudderkast :p ellers så starter jeg en omgang mudderkast med dig :p
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Desværre er jeg ikke til mudderkast selv ;)

Men lægger så først ud med et rygte:

Humorkongen er åbenbart tilbage igen og denne gang med sin tro følgesvend....hvem mon jeg mener? :p
 

Østergaard

I træning
Reaktionsscore
1
har jeg hørt ikke kan lad sig gøre, det er velkendt at sønderjyder er blottet for humor:laugh:

Har hørt true legends er kommet til V19 , nogen der har hørt om hvilken stamme/nicks de er?:confused:
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Rygtet siger at {SR} er den største kramme stamme på hele verden 19 :tw_biggrin:
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
har hørt der er mange interne stridigheder i de store stammer og at mange af dem krammer
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Det forlyder at der i stammen Troja er et rigtigt godt sammenhold i stammen, så angriber man en af deres spillere, får man hele stammen på nakken

Derfor forstår jeg ikke medlemslisten viser 32 spillere, for der er da kun 5 i det rigtigt gode sammenhold ;)
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hvilket sammenhold i troja. mener du de Noobs der angriber i nat bonus og deffer sig op med milits mod et spejderangreb. troja lever ikke længe
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Phil20 de rygter har jeg også hørt.

har også hørt Troja ikke kan forstå, det der sære med, at dem man angriber godt kan regne ud det er sværd der angribes med.....det er meget meget mystisk
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Jeg har hørt, at når de spejder en by, og den sørme er tom, så må det være fordi den de angriber vil lave en adel hurtigt;)
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
ja det er da underligt måske de skulle prøve at sætte sig ind i stats og prøve at se hvem de har med at gør :p
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Har hørt Troja også selv fortæller hvilke tropper de har sendt, så behøver man ikke vente med at se det til de lander
 
Senest redigeret:

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
hvilket sammenhold i troja. mener du de Noobs der angriber i nat bonus og deffer sig op med milits mod et spejderangreb. troja lever ikke længe

Du mangler lidt forhistorie om Troja hesten. Den blev sendt af sted om aftenen og om natten slog sværdmændene til, som sad inden i den. Derfor vil Troja stammen altid være bekymret, om der er nogen som prøver at begå sig med den samme taktik.
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
bare så du ved det du skal ikke angribe om natten i TW medmindre du kan tage byen og sværd er det sidste man bruger i angreb på TW ergo det jeg skrev er meget rigtigt
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Du mangler lidt forhistorie om Troja hesten. Den blev sendt af sted om aftenen og om natten slog sværdmændene til, som sad inden i den. Derfor vil Troja stammen altid være bekymret, om der er nogen som prøver at begå sig med den samme taktik.

lolo svær er bestemt ikke dårlige at angribe med og slet ikke vis man har våben til på pal
 
Top