Rygtebørsen

Østergaard

I træning
Reaktionsscore
1
Hehe faktisk lidt selvforskyldt.. Vi har netop fået afvide vi krammer og har brug for støtte pædagog, så øjnede en åbning og tog den.. Tillykke, jeres ene rygte er blevet sandt ;)

Og igen.. Say what??? .. Vi har da intet def. haft udefra hos os :huh:

med garanti jeg kan bevise det:mad: kramme lamme stamme
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Såå du siger du kan bevise det og når jeg spørg om beviser, vil du ikke ??
Lyder sku som bare endnu et "rygte" igen ;)
 

Østergaard

I træning
Reaktionsscore
1
Såå du siger du kan bevise det og når jeg spørg om beviser, vil du ikke ??
Lyder sku som bare endnu et "rygte" igen ;)

behøver nu ikke bevise noget overfor dig, det rigeligt at bevise det overfor for dine loppebefængte hunde der kommer i løbetid hver gang dekani navnet kommer på tale:laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Massere af humor, mangel på fakta .. Så kender man jer igen ;)
I det mindste kan jeg bakke alle mine ord op med beviser..Den lærte jeg helt tilbage i V4, altid gemme fakta!
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Massere af humor, mangel på fakta .. Så kender man jer igen ;)
I det mindste kan jeg bakke alle mine ord op med beviser..Den lærte jeg helt tilbage i V4, altid gemme fakta!

på haha håber ikke du gemmer på Fakta ;) :p
 

Østergaard

I træning
Reaktionsscore
1
Massere af humor, mangel på fakta .. Så kender man jer igen ;)
I det mindste kan jeg bakke alle mine ord op med beviser..Den lærte jeg helt tilbage i V4, altid gemme fakta!

netop, har gemt rapporter, da jeg også kender dig...så har mine fakta ganske godt iorden...din fejl dekani her og ingame ,er arrogance om at du tror du ved alt og at alle andre ikke ved noget, lidt synd for du jo en ganske habil person når det kommer til stykket:p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg gemmer på ALT .. Har mapper til enhver tænkelig situation, man lærer af sine fejl og skal aldrig stå i en situation hvor jeg ikke kan bevise noget igen :p

Og tror som sagt ikke jeg ved alt.. Derfor jeg gerne vil se det.. For til MIN viden har vores stamme på INTET tidspunkt før modtaget def. fra andre stammer
Men du gider jo åbenbart ikke bakke det op med beviser og det får jo en til at antage det så bare er det pure opspind
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Gemmer ikke beviser "Mod" folk, gemmer beviser mod folks mistro til det jeg siger xD
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Er da ligeglad med din mistro, vil bare ha mit på det rene ;)

Chokere mig egentlig lidt at du tror jeg overhovedet går op i hva du tænker om mig?!
 
Top