Rygtebørsen

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Begynder at kede mig.. undrer mig over, at nogen gider sende mig en pm, hvor jeg bedes tage stilling til, hvad jeg mener om andre spillere. Dril???
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Havde mange mapper ^^
Nu er der ikke så mange, slettede alt da jeg stoppede, så der er kun fra den her verden

alt skulle have været ude på forskellige servere og så skulle det ligge på 10 forskellige eksterne harddiske :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ja oka, gemmer jo ik beviser hvergang jeg bygger en økse vel xD

Mere de ting hvor jeg kan regne ud det måske blir et dillemma senere
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nej men prøv at tage en hektisk profil "Personlighed" som den jeg har taget mig, så blir det sku nødvendigt :laugh:
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Ja oka, gemmer jo ik beviser hvergang jeg bygger en økse vel xD

Mere de ting hvor jeg kan regne ud det måske blir et dillemma senere

Kunne vi ikke få dem online, sådan lidt i stil med Verden ifølge Garp!. I ved "Politik, spin og spådomme! OBS!: Tonen er rå men hjertelig og pakket ind i argumenter af lødigste kvalitet!"

Det lyder da præcis som tw
 

Girl fire59

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Østergaard, er sku ked af og sige det, at SMASH, laver en enkelt eller 2 aktioner med andre stammer betyder ikke nødvendigvis det er hugging.
Det er både dumt og godt, Deka ved bedre end nogle andre at der er mange spioner i sådan nogle stammer, så har faktisk min tvivl til, at han nogensinde ville deffe dem, medmindre det er for at forhindre jer i at fremrykke.
Og det er jo bare genialt, at de ligger i midten, og sender lidt deff ud, for at holde jer lidt væk? Det er jo bare krig ikke andet.
De sender jo kun tropperne ud for at beskytte sig selv.

Men angående aktionerne. Det har altid været sådan at nr 1, prøver de resterende stammer at samle sig mod, det er en del af krigens gang, for 2 -5 ved godt de ikke vinder hvis nr 1 er der ;)
Det er jo logik.
Men så vidt jeg er bekendt og de verdener jeg har spillet på, så har jeg aldrig set det lykkedes, at gå på nr 1, fordi folk er spys

Angående Dekani, han er en listig ræv, han kan snakke hjertet varmt på folk, men tror nu mere i skal passe på dem fra hulk, for kender jeg madlung rigtigt så har han da lidt erfaring, både som vinder og taber :)

Dog har ES også mange gode folk, og de folk som ikke helt er de bedste, er villige til og kæmpe til det sidste.
En spiller som piraten Årup, han er en ok spiller, har erfaringen, men han er sku også klar til og dø for det

Så alt i alt burde det blive en god kamp
Lad os bare ikke håbe det bliver den kolde krig...
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Hov hov Lille Girl :p

At de havde en aktion samme dag som os betyder ikke at det var planlagt, da vi havde aktionen allerede under udførelse da de spurgte om vi ville være med i deres ;)
 

Østergaard

I træning
Reaktionsscore
1
Østergaard, er sku ked af og sige det, at SMASH, laver en enkelt eller 2 aktioner med andre stammer betyder ikke nødvendigvis det er hugging.
Det er både dumt og godt, Deka ved bedre end nogle andre at der er mange spioner i sådan nogle stammer, så har faktisk min tvivl til, at han nogensinde ville deffe dem, medmindre det er for at forhindre jer i at fremrykke.
Og det er jo bare genialt, at de ligger i midten, og sender lidt deff ud, for at holde jer lidt væk? Det er jo bare krig ikke andet.
De sender jo kun tropperne ud for at beskytte sig selv.

Men angående aktionerne. Det har altid været sådan at nr 1, prøver de resterende stammer at samle sig mod, det er en del af krigens gang, for 2 -5 ved godt de ikke vinder hvis nr 1 er der ;)
Det er jo logik.
Men så vidt jeg er bekendt og de verdener jeg har spillet på, så har jeg aldrig set det lykkedes, at gå på nr 1, fordi folk er spys

Angående Dekani, han er en listig ræv, han kan snakke hjertet varmt på folk, men tror nu mere i skal passe på dem fra hulk, for kender jeg madlung rigtigt så har han da lidt erfaring, både som vinder og taber :)

Dog har ES også mange gode folk, og de folk som ikke helt er de bedste, er villige til og kæmpe til det sidste.
En spiller som piraten Årup, han er en ok spiller, har erfaringen, men han er sku også klar til og dø for det

Så alt i alt burde det blive en god kamp
Lad os bare ikke håbe det bliver den kolde krig...


tror du har misforstået noget, Jeg har beviser for at SR deffer op i Smash ikke omvendt, så gavmild er dekani ikke.

Jeg vil iøvrigt give dig 100% ret i at vi skal passe mere på Hulkerne i forhold til dekani:laugh::laugh:

kold krig, aldrig...skal da personligt sørge for at holde dekani boy varm, dog vil jeg forvente når det kommer til at gå løs han hurtig sender kontoen videre til sin dual:p
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
tror du har misforstået noget, Jeg har beviser for at SR deffer op i Smash ikke omvendt, så gavmild er dekani ikke.

Jeg vil iøvrigt give dig 100% ret i at vi skal passe mere på Hulkerne i forhold til dekani:laugh::laugh:

kold krig, aldrig...skal da personligt sørge for at holde dekani boy varm, dog vil jeg forvente når det kommer til at gå løs han hurtig sender kontoen videre til sin dual:p

Beviserne på bordet or it didn't happen!
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
tror du har misforstået noget, Jeg har beviser for at SR deffer op i Smash ikke omvendt, så gavmild er dekani ikke.

Jeg vil iøvrigt give dig 100% ret i at vi skal passe mere på Hulkerne i forhold til dekani:laugh::laugh:

kold krig, aldrig...skal da personligt sørge for at holde dekani boy varm, dog vil jeg forvente når det kommer til at gå løs han hurtig sender kontoen videre til sin dual:p

Ja du tager lodret fejl.. Og skulle du imod alle odds ha set en rapport hvor der stod def. i vores byer.. Ja så ku man da næsten lige prøve at tjekke stats og se om det var en by vi lige havde adlet fra dem,, har flere gange set de var UGER om at trække def. der kom efter overtagelse hjem igen.. Og nej, er ikke så venlig at sende det hjem, ser det som gratis støtte...
Men når alt det så er sagt, så sig mig da lige hvorfor SR overhovedet sku deffe en stamme der nakker byer fra dem ..Det du siger giver overhovedet ikke mening???

Og igen.. Passer ikke, har et eksempel hvor Joyours1 var igang med at tage en by fra en mindre spiller, hvor Coco kontoen valgte at deffe spilleren op, for at stoppe hans fremgang.. Så igen en lodret løgn..

Og syns du skal begynde at undersøge stats før du kommer med div. propaganda .. Og har faktisk allerede sendt kontoen videre til mine duals..Holder sommerferie, så på forhånd tillykke, du fik ret i en ting, bortset fra grunden
 
Top