Rygtebørsen

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Proxiwinther Rex:
Husk navnet på den du laver citat på ..
Din sidste post ser jo umiddelbart ud til at være til mig, men den er så til The Cleaner, hvis man da undersøger det hele nærmere.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
???

ved ikke lige heldt hvad det går ud på men mit navn er der nu er dk ikke det forum jeg bruger tid på meger

men der er noget rigtig der og jeg ved fram over at folk husker at ikke spille med folk som vinderjoiner
i skal ikke lave iaper med nogen i ikke ved hvem er eller forbunds sikker jer i ved hvem folkne er i spiller mod ellers er de bare fjender fra dag et hvis de har et navn i ikke kender
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ARE YOU ****IN' NUTS!!!!!
Du sidder jo direkte og siger, at du har et job, hvor du ikke laver noget, og dem der laver noget er enten syge af det eller dumme...
Okay så.. Her er en af de dumme, der lige vil fortælle dig noget.
Hvis jeg var din chef, var du blevet fyret på stedet, for ikke at lave nok.

Jeg arbejder hver nat, hele natten, 5 nætter om ugen, også i week-enden, for at *****er som dig, der bare vil sidde på sin flade r*v og kræve ind, kan få diverse produkter sat klar i butikkernes køleafdelinger...
Det er folk som dig, Det dovne segment, der er en af årsagerne til, at andre ikke kan få den hjælp, de har behov for. Nasser!!!!

Flame on, inden Moderator banner mig

lol nu seder jeg ikke på min flade men passer cnc maskiner aaar ok det er måske så godt som at sede på sin flade
mens man får 189 kr i timen men nu har jeg jo rejst vanden rundt + hvaret udlæret siden jeg hvor 19
som i alle kan se har det og læse og skive aldig hvaret min stærke side men håndværk og havde med ander og gøre
tjaa der kørete det og det har jeg så udnytte

og vil så lige sige at sådanne nogen som mig er skyl i at mange ander får arbejte da jeg står og tjæner 1500 i timen til fimaet
jeg dækker alene fimaes udgifter og de 5 ander er der kun for at tilbyde kunnerne at de kan få samlete tingne
og dajeg rejste varden rundt og montert maleranlæg og trykrulle ransnings maskiner og hvor i danmark 3-4 uger om året
og rasten af året arbejte jeg 12 timer om dagen og sov på hoteler hvor det enste der hvor og lave hvor at spise og spille på den med bragte barbær og sove og da jeg ikke rejste arbejte jeg med at byge de anlæg samtidig med jeg kørdte 3 ungdomskluper op fra 0
man kan godt kalde mig doven eller man kan kallle det fortjændt da jeg har tuger og søge de rigtige job¨
gemmen de 21 år jeg har arbejte jeg har alle kørkordt alle cativikater der skal bruges til det jeg har lavet
så igen man kan godt sige jeg er en doven skid der bare har affundet mig med et simpelt nat arbejte
uden at gribe mulihederne når de hvor der og det hele er faldet ned i en tuban uden jeg har fortjænt det
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Hold da kæft hvor er du selvfed og virkelighedsfjern at høre på.
Helt seriøst.. Jeg væmmes ved din slags.
Du repræsenterer alt det der er gået galt for Danmark siden Poul Nyrup kom til i '90erne..
Super egoisme, vrangforestillinger om egen virke, og ikke mindst forestillingen om at have fortjent dette og hint.
Men sandheden er jo nok bare at du er et ynkeligt ensomt menneske, og dine verden er bygget op om et luftkastel af selvfedme eller et ægteskab hvor konen hygger sig med genboen når du er smuttet på arbejde. Sorgen over ikke at være lykkelig eller i nærheden af det, fejes så behændigt ind under ligusterhækken sammen med efterårets visne blade af udbrændte håb om at imorgen bliver bedre eller på mirakuløst vis mere indholdsrig. Dampen under kedlerne holdes igang med en vrangforestilling om at hvis du bliver arbejdsløs, så er du doven, får det siger "vennerne" fra logen når de sidder og fortæller om deres tur til mauri, rejsen du aldrig selv fik råd til...
Du er nederst i fødekæden.. alle andre på jobet tjener 50 kroner mere i timen end dig, men den slags taler man jo ikke om, og illusionen om at have gjort noget exstraordinært lever derfor videre i bedste velgående.
Pas nu på... for en dag sprænger ballonen.
En dag finder du ud af at du stinker til TW.
En dag finder du ud af at konen faker sine orgasmer og din voksne datter også er blevet ordnet af genboen..
Og det er på trods af at han har hentehår og falske tænder.
Men han har noget du ikke har... Han har en selvstændig personlighed som ikke skal godkendes af Logen, og han kan tænke selv uden at fedte andre ind i at du skal da ha', du skal da ha', for det har du da fortjent.. vi skylder dig jo alt, og det er på trods af at alle andre yder mindst ligeså meget eller mere.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Hold da kæft hvor er du selvfed og virkelighedsfjern at høre på.
Helt seriøst.. Jeg væmmes ved din slags.
Du repræsenterer alt det der er gået galt for Danmark siden Poul Nyrup kom til i '90erne..
Super egoisme, vrangforestillinger om egen virke, og ikke mindst forestillingen om at have fortjent dette og hint.
Men sandheden er jo nok bare at du er et ynkeligt ensomt menneske, og dine verden er bygget op om et luftkastel af selvfedme eller et ægteskab hvor konen hygger sig med genboen når du er smuttet på arbejde. Sorgen over ikke at være lykkelig eller i nærheden af det, fejes så behændigt ind under ligusterhækken sammen med efterårets visne blade af udbrændte håb om at imorgen bliver bedre eller på mirakuløst vis mere indholdsrig. Dampen under kedlerne holdes igang med en vrangforestilling om at hvis du bliver arbejdsløs, så er du doven, får det siger "vennerne" fra logen når de sidder og fortæller om deres tur til mauri, rejsen du aldrig selv fik råd til...
Du er nederst i fødekæden.. alle andre på jobet tjener 50 kroner mere i timen end dig, men den slags taler man jo ikke om, og illusionen om at have gjort noget exstraordinært lever derfor videre i bedste velgående.
Pas nu på... for en dag sprænger ballonen.
En dag finder du ud af at du stinker til TW.
En dag finder du ud af at konen faker sine orgasmer og din voksne datter også er blevet ordnet af genboen..
Og det er på trods af at han har hentehår og falske tænder.
Men han har noget du ikke har... Han har en selvstændig personlighed som ikke skal godkendes af Logen, og han kan tænke selv uden at fedte andre ind i at du skal da ha', du skal da ha', for det har du da fortjent.. vi skylder dig jo alt, og det er på trods af at alle andre yder mindst ligeså meget eller mere.

lol arr nu er min kone jo fundet gemmen tw og nej hun er ved at uddane sig til sygepleske og kommer sener hjem ind jeg gør
og jeg i skyler mig inte jeg har fået det ud af tw man kunne og mit liv bliver levet fuldt ud vendter ikke til imogen med at gøre tingne
i modsadt til mange vil jeg ikke lige at tude over det jeg ikke nået hvis det er slut imogen
gør hvad jeg har lyst til når jeg vil
og kan tylidt høre du indte ved om arbejsmarket du snakker til en der er med i metal og har hvaret formand for lærlinge
og min nuvarne boos er den øverste inde for lærlinge i metal ved godt hvad man får i løn det kan vi jo se på hvors statistikker
men du er vel en solo rytter der ikke er melem af noget fæleskab men nasser på det vi ander får igemmen

men kan se på dine venner du har her i din profil at du burte vide en del meger om jeg ikke er en der kun tinger på mig selv
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Du kan absolut ikke udlede noget som helst ud af hvem der er på min venneliste, og hvad angår din kone så kunne det jo tænkes, at det er mig der er genboen...
Det eneste der taler imod det er at jeg hverken har hente hår eller falske tænder .. Rofl

Du bekræftede jo iøvrigt min hypotese om at du lever dit liv igennem andres succes ved at påpeje din chef's succes. Men hey... what ever keeps you happy :D
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol vi kan godt lege jeg ikke har levet livet og med minder du er 50 + så bor du ikke på min vej
og min chef har hvaret min chef i 1½ måndte nu og er det kun fordi de viste hvad jeg kunne
og med et tilbud man ikke siger nej til og nej lever ikke livet gemmen ander
men ander vil garne leve mit liv det har vi jo set her i tw

jeg ved hvad jeg kan og har det heldt findt med det har du det ok med dit liv siden du føler behov for at sige de ting du gør
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Efterhånden tydeligt at du jo ikke spiller dum, hvilket gør at jeg må overveje om det er umagen værd at forsøge at få dig til at kontemplere den virkelige verden. Jeg fristes til at postulere at det jo nok vil være som at hive vingerne af en flue og derefter se om den kan flyve.
Til at starte med troede jeg ikke på at du overhovedet lyttede til hvad der blev sagt herinde, men at du bare havde gang i at skulle opnå titlen som Dansk TW forums største troll, men noget kan jo tyde på at du forsøger at forstå, men at enhver pointe farer over hovedet på dig uden at du behøver at dukke dig.. det sker helt automatisk..
Pænt skræmmende..
Men det gør så også at du ryger over den gruppe af mennesker man bare bærer over med... Det nytter jo alligevel ikke en meter.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ser du jeg er i den virklige varden men er du
og nej læser ikke hvad du skiver har ikke behov for det
som sagt jeg ved hvad jeg kan og ikke
og har ikke brug for at folk kan lige mig hvis jeg ikke har brug for dem
min selvtlig er heldt i top og der bliver den
da jeg ikke seder på min flade når tilbudne kommer
jeg udnytter det

aldt jeg har og kan kan jeg takke migselv for ingen ander
og jeg mangler inte og har levet livet men det gør du ikke kan jeg høre på dig
du er den tybiske pason som tor alle er som dig fordi du måske er misonlig på ander
hvis du ikke har det må ander heller ikke :O) er ked af at sige det så er det ikke mig du skal diskoter med for jeg har tjændt pende siden jeg hvor 14 og gør man det kan man også opnå ting man ikke kan uden også har jeg aldig hveret blej for at hjelpe ander det gør så at de hjelper igen
man når ingen vejne som egoist


og det med at bære over med så forstår jeg da ikke folk her i tw gør aldt for at komme på besøg her
ligemeget hvor afvisne man er jeg vil ikke havde anders liv jeg har mit ejet
og ingen kan kopier det
 
Senest redigeret:

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Rygtet siger at disse tråde er god underholdning og at kanal 5 snart overvejer at lave et program om TW.
De vil sætte en gruppe tw spillere sammen i et hus og se hvordan det går når de alle har delt net;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol ja hvor ved tv2 da der hvor åbenhus og ders råd hvor find på noget som underholder folk så vil pengne vælte ind
du kan jo prøve :O)
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Er jeg den eneste, som efter at læse TCs indlæg, sidder med rynket pande og tænker, om han er måske er internettets største trold?
Jeg kan simpelthen ikke forholde mig til, at han skulle være seriøs og han faktisk er, som han giver udtryk for.

TC, jeg er coach-uddannet, jeg synes vi skal tage en snak, så vi kan komme til bunds i det, du gør og bøvler med. Det vil være dig kvit og frit, hvis du bare garanterer mig, du ikke poster på det her forum igen, før vores forløb er overstået. Har vi en deal?
 
Top